quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik ben en zie er rebels uit. (betrouwbare bron)
Voor jou is het niet als belediging bedoeld!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef IHVK het volgende:
Schattig is blijkbaar de ergste belediging op Fok
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik ben en zie er rebels uit. (betrouwbare bron)
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat jij die bron bent he
Ik haat toch niet, we moeten toch best af en toe een meningsverschil kunnen hebben. Is gezond.quote:
Het was gewoon een raar moment en een tijdje terugquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat jij die bron bent he
Ga je weg?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ben niet van plan om vandaag nummer 1 te worden.
Doei.
Maar wrm dan "quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haat toch niet, we moeten toch best af en toe een meningsverschil kunnen hebben. Is gezond.
Welke?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet zo nog statistiek gaan doen, maar mijn film is leuker.
Jup.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, essay schrijven hè? Succes ermee!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef IHVK het volgende:
Het is wel mooi dat volgende week de lessen weer beginnen anders word ik een addict zo.
En ga ook maar weer eens rijlessen nemen en rijbewijs halen
Dat is echt zo niet aardig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is nou een meningsverschil.
Dan kijk ik zo![]()
![]()
En dan is het weer over.
Topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Zitten je Uggs niet lekker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK WIL ZOMERSCHOENEN AAN
KUT WEERR ASDFADSFADSFADSF
Topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een dubbele les per week nemen en het zo langzaam weer opbouwen. Dan leer je veel beter dan als je alles in een korte tijd wil proppen.
JIJ OOK, HEERTJE!!! JE MAG DAN WEL MOD WEZE OFZO, MAAR JE MOET POFTEDOMME GEWOON EEN MAN VAN JE WEURT WEZE!!!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
Ik ken alles van de middeleeuwen (belangrijkste deel)nu wel maar moet nog prehistorie tm middeleeuwen even goed doornemen
hey zo ging onze toets ook. belangrijkste deel middeleeuwen en prehistorie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
Ik ken alles van de middeleeuwen (belangrijkste deel)nu wel maar moet nog prehistorie tm middeleeuwen even goed doornemen
jij laat mij stressen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
bij speeleiland links staat gelijk de bomberman die je moet hebben. die met die pinguïns en ijsquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://www.speeleiland.nl/zoek_spel.php?zs=bomberman
welke
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Gratau het volgende:
[..]
hey zo ging onze toets ook. belangrijkste deel middeleeuwen en prehistorie.
heet jij misschien toevallig ayca????????????????
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Iedereen zei dat The Boondock Saints een goeie films was. Heb ik 'm gedownload; Jezus, wat een schijtfilm! Ik heb 'm niet eens afgekeken, zo saai.
het valt me op dat jij vaak bij mijn posts een 'quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Gratau het volgende:
[..]
het valt me op dat jij vaak bij mijn posts een '' doet. wilt gij dat liever niet meer doen. ik voel mij niet meer serieus genomen.
bij voorbaat bedankt
Gratau
geef jouw naam dan! ik zit nu in kamer 3quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Gratau het volgende:
ey bilmi sua geef mij jou naam dan dna daag ik je uit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Gratau het volgende:
ey bilmi sua geef mij jou naam dan dna daag ik je uit
Schattig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geef jouw naam dan! ik zit nu in kamer 3
gast38659quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geef jouw naam dan! ik zit nu in kamer 3
bunelaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Gratau het volgende:
je moet je naam zeggen want ik weet niet wij mij uitdaagt....
ja wie de fuck was jijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
ROFL IK WON NET VAN GRATAU!!!!!!!!!!!
ey ga er effe uit dan want ik krijg een heel ander naam maar jij blijft bunelaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
gratau ik doe steeds bom op jou maar je gaat neit dood
niet goed, das niet leuk dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Gratau het volgende:
pokerinside was gratis dacht ik
kun je pokeren?
ik ken geen andere multiplayerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet goed, das niet leuk dan.
Doe je wel vaker aan advertenties?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi. Ik ben Bunela, wie wil er bombermannen met mij? Speeleiland, kamer 3. Tot zo.
ok als je wint gaan we doorquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
wat heb ik fout gedaan?![]()
ik wil gwn nog een keertje spelen..
er kan er maar 1 de ware zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef Rookert het volgende:
Bilmi, wie is voor jou de ware, naast IHVK?
Arme IHVK, begint de naam van de jongen met een letter?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
er kan er maar 1 de ware zijn
Squote:Op donderdag 28 januari 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Arme IHVK, begint de naam van de jongen met een letter?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
H3y, d4T z0u n0G w3L33nS s!N4n kUnN3n z!jN!1!!
Succes morgen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:13 schreef Ayca het volgende:
Zo ik vind het wel goed zo.Morgenochtend nog wat herhalen en dan hopen dat het goed gaat.
Heb ik ook eens gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
morgen toets.. boeken liggen nog in kluisje..
Ik heb het echt te vaak.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehadik heb toen maar de samenvatting 'geleerd'
bus??? ga je met de bus naar school???quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het echt te vaak.Moet meestal de bus halen.
Nu vragen hoeveel km ze van school woontquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
bus??? ga je met de bus naar school???
das fucking vet
Daarom haal ik in de 2de pauze al mijn boeken die ik nodig heb er weer uitquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het echt te vaak.Moet meestal de bus halen.
sende yap als het zo vet is..quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
bus??? ga je met de bus naar school???
das fucking vet
hoeveel km woont zequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nu vragen hoeveel km ze van school woont
dat is mijn energieverspilling niet waard.. en anders is de kans eigk net zo groot dat ik een onvoldoende haal..quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daarom haal ik in de 2de pauze al mijn boeken die ik nodig heb er weer uitdan maar wat uurtjes met een iets vollere tas lopen dan weer je boeken vergeten en een onvoldoende halen.
Luiquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is mijn energieverspilling niet waard.. en anders is de kans eigk net zo groot dat ik een onvoldoende haal..
google maps zegt 2,4 km, 5 min met de auto, maar wij doen er veel korter over dan 5 min met de auto..quote:
sorry hoor maar dan ben je echt lui als je niet met de fiets gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
google maps zegt 2,4 km, 5 min met de auto, maar wij doen er veel korter over dan 5 min met de auto..
erg dichtbij dus.
ik ben wel lui, maar dit is geen reden hoor, ik kan gewoon heel slecht tegen de kou.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef Gratau het volgende:
[..]
sorry hoor maar dan ben je echt lui als je niet met de fiets gaat
5,6 hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
google maps zegt 2,4 km, 5 min met de auto, maar wij doen er veel korter over dan 5 min met de auto..
erg dichtbij dus.
zon ouija bord werkt, je kan het ook zelf inelkaar flutsen, beetje letters en cijfers knippen en klaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef SatinCare het volgende:
ik wil ook met geesten kunnen praten net als Derek
Als je dat zo bekijkt is het heul veel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Rookert het volgende:
Voor mij was het elke dag 7,1 km heen en 7,1 km terug, 14,2 per dag, 5x per week, gemiddeld 40 weken per jaar en 6 jaar in totaal.
14,2 x 5 x 40 x 6 = 17040km in totaal
geloof je daar in?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
zon ouija bord werkt, je kan het ook zelf inelkaar flutsen, beetje letters en cijfers knippen en klaar
zien is gelovenquote:
Dat is wachten op enge dingen, echt nooit doen dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
zon ouija bord werkt, je kan het ook zelf inelkaar flutsen, beetje letters en cijfers knippen en klaar
Dat is eigk ook de reden waarom ik van hem wil weten of hij er nou wel of nie tin gelooft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak tussen gelovigen hier
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef Gratau het volgende:
15 minuten (redelijk tempo) x 2 = 30 mn per dag. 30 x 280 dagen = 8400 mn. 8400 x 4.5 jaar = 37800
volgens mij klopt er niks van
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
Toen ik op de basisschool zat woonde ik letterlijk maar 20 meter van school(en toch te laat komen he
)
Als hij het leuk vindtquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is eigk ook de reden waarom ik van hem wil weten of hij er nou wel of nie tin gelooft.
ik heb het zelf gezien en die 2 mensen die het deden kunnen onmogelijk met beide 1 vinger op een thee glas hele zinnen coordineren zeg maarquote:
Kan je de bel horen en naar school rennenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
Toen ik op de basisschool zat woonde ik letterlijk maar 20 meter van school(en toch te laat komen he
)
Hier heb ik nou helemaal niks meequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb het zelf gezien en die 2 mensen die het deden kunnen onmogelijk met beide 1 vinger op een thee glas hele zinnen coordineren zeg maar
Ja iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan je de bel horen en naar school rennen
geloof je er ook in zonder dat bord? dat ik nu geesten kan zien ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb het zelf gezien en die 2 mensen die het deden kunnen onmogelijk met beide 1 vinger op een thee glas hele zinnen coordineren zeg maar
jup ik ken een dame die jaren terug ets te veel met dit soort dingen bezig was, waar het een tijdje niet al te best mee ging nav wat er gebeurdequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat is wachten op enge dingen, echt nooit doen dus.
ik ook niet, daarom heb ik er ook nooit wat mee gedaan, niet omdat het absolute BS is maar omdat het dingen zijn waar je beter niet bezig kan zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hier heb ik nou helemaal niks mee
Het blijft een truc, maar wel een goedequote:
Ik hoor ook altijd hele rare verhalen van mensen waarmee het niet goed afliep, het is echt vragen om enge zooi. Dus mensen niet doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
jup ik ken een dame die jaren terug ets te veel met dit soort dingen bezig was, waar het een tijdje niet al te best mee ging nav wat er gebeurde
Klopt, het zit waarschijnlijk ook gewoon deels in je kop, maar tochquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ook niet, daarom heb ik er ook nooit wat mee gedaan, niet omdat het absolute BS is maar omdat het dingen zijn waar je beter niet bezig kan zijn
Potloodventerquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben de geest van halloween en ik laat je vreselijke dingen zien
Ik ben er met iemand veel mee bezig geweest. Enige wat ik kan zeggen is dat je het niet moet doen als je zelf al niet spoort.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoor ook altijd hele rare verhalen van mensen waarmee het niet goed afliep, het is echt vragen om enge zooi. Dus mensen niet doen.
nou de cins leven onder ons, kuranda yeri var, wij zien hen niet maar zij kunnen wel ons zien, er zijn daarnaast wel mensen die bepaalde kennis hebben, paranormale vaardigheden, om tot bepaalde kennis te komen, ik heb zat dingen gehoord van anderen om te zeggen dit is absolute larie, maar je moet je er niet mee bezig houden, het is haram om je bezig te houden met dit soort dingen, je weet immers niet of je goede of slechte cins tegen over je hebtquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geloof je er ook in zonder dat bord? dat ik nu geesten kan zien ofzo?
dus geloof je die paranormalen wel of niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou de cins leven onder ons, kuranda yeri var, wij zien hen niet maar zij kunnen wel ons zien, er zijn daarnaast wel mensen die bepaalde kennis hebben, paranormale vaardigheden, om tot bepaalde kennis te komen, ik heb zat dingen gehoord van anderen om te zeggen dit is absolute larie, maar je moet je er niet mee bezig houden, het is haram om je bezig te houden met dit soort dingen, je weet immers niet of je goede of slechte cins tegen over je hebt![]()
rookert denk:![]()
![]()
jup ik ken ook gekke verhalen, niet doen idd, maar rookert moet het wel proberen vind ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoor ook altijd hele rare verhalen van mensen waarmee het niet goed afliep, het is echt vragen om enge zooi. Dus mensen niet doen.
Kun je het hem wel aanraden omdat hij geen moslim is? Wel beetje raar dit!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
jup ik ken ook gekke verhalen, niet doen idd, maar rookert moet het wel proberen vind ik![]()
daarnaast Paranormal Activity kijken die film is zooo goed en het kan net zo goed echt gebeurd zijn no kidding
vertelquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben er met iemand veel mee bezig geweest. Enige wat ik kan zeggen is dat je het niet moet doen als je zelf al niet spoort.
imanin sartlarini sayabilirmisin?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef Gratau het volgende:
ik geloof er helemaal niks van waar jullie het over hebben
nu even serieus he, ik heb respect voor je goede en strakke planning. Slaap is heerlijk. Ik moet ook een normaal ritme oppakken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu maar eens gaan slapen. Morgen pas om 11 uur beginnen.
Scary Movie 2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef Ayca het volgende:
Meisje uit groep 7 (volgens mij) vertelde dat haar broer was verkracht door een geest
te veel scary movie gekeken denk ik
dit gaat echt te ver.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef Ayca het volgende:
Meisje uit groep 7 (volgens mij) vertelde dat haar broer was verkracht door een geest
ik zag jouw geest laatst in mn kamer ouwequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef Gratau het volgende:
oke djinns, dat verandert het hele verhaal
zo'n goede planning heb ik niet hoor, ik had er beter aan kunnen beginnen toen ik klaar was met uni.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu even serieus he, ik heb respect voor je goede en strakke planning. Slaap is heerlijk. Ik moet ook een normaal ritme oppakken.
maar je bent wel voor 00.00 klaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zo'n goede planning heb ik niet hoor, ik had er beter aan kunnen beginnen toen ik klaar was met uni.
Scary movie 1 en 2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die heb ik thuis liggen(orgineel ja
)
Ik heb ze allemaal gedownloadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die heb ik thuis liggen(orgineel ja
)
ik geloof dat sommige mensen best bepaalde vaardigheden hebben, zo heeft mijn zus bv bij iemand in de klas gezeten, een somalische jongen, hij kon door alleen maar in de ogen van mijn zus te kijken haar hele levens verhaal vertellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dus geloof je die paranormalen wel of niet?wij kunnen ze niet zien, maar wel contact krijgen? anders is het toch raar dat het gevaarlijk is
Ik werk nooit na 12en, heeft toch geen zin en genoeg slaap werkt bij mij beter dan nog even leren/werken en moe en brak wakker worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar je bent wel voor 00.00 klaar
dat is al een hele prestatie
2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Scary movie 1 en 2. Welke was dat, nr 3 of zo, met die kerel met z'n rare handen? Dat was hilarisch
Ohnee wacht die heb ik thuis 3 dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Scary movie 1 en 2. Welke was dat, nr 3 of zo, met die kerel met z'n rare handen? Dat was hilarisch
okiquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zulke prive dingen gooi ik niet op internet.
Dus zo doen die piraten datquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik geloof dat sommige mensen best bepaalde vaardigheden hebben, zo heeft mijn zus bv bij iemand in de klas gezeten, een somalische jongen, hij kon door alleen maar in de ogen van mijn zus te kijken haar hele levens verhaal vertellen![]()
MAAR je moet niet alles gelovenwat men jou probeert wijs te maken, je weet immers niet wat de intenties zijn van die mensen en of het goede of slechte cins zijn waarmee men in contact is
dus gewoon vermijden die zooi, anders eindig je als die gast van die film
Niet alleen Rookertquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou de cins leven onder ons, kuranda yeri var, wij zien hen niet maar zij kunnen wel ons zien, er zijn daarnaast wel mensen die bepaalde kennis hebben, paranormale vaardigheden, om tot bepaalde kennis te komen, ik heb zat dingen gehoord van anderen om te zeggen dit is absolute larie, maar je moet je er niet mee bezig houden, het is haram om je bezig te houden met dit soort dingen, je weet immers niet of je goede of slechte cins tegen over je hebt![]()
rookert denk:![]()
![]()
2 was die gast met die handquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dat is wel raar van die jongen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik geloof dat sommige mensen best bepaalde vaardigheden hebben, zo heeft mijn zus bv bij iemand in de klas gezeten, een somalische jongen, hij kon door alleen maar in de ogen van mijn zus te kijken haar hele levens verhaal vertellen![]()
MAAR je moet niet alles gelovenwat men jou probeert wijs te maken, je weet immers niet wat de intenties zijn van die mensen en of het goede of slechte cins zijn waarmee men in contact is
dus gewoon vermijden die zooi, anders eindig je als die gast van die film
85. En zij stellen u vragen betreffende de Geest. Zeg: "De Geest is op bevel van mijn Heer: en er is u slechts een weinig kennis van gegeven."quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zag jouw geest laatst in mn kamer ouwe
Nooit gekeken ook, wist al hoe kut het zou wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar die andere '- movies' waren echt kut. Epic movie, disaster movie
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:06 schreef Gratau het volgende:
[..]
85. En zij stellen u vragen betreffende de Geest. Zeg: "De Geest is op bevel van mijn Heer: en er is u slechts een weinig kennis van gegeven."
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef Ayca het volgende:
5 is er nog niet eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:07 schreef Gratau het volgende:
volgens mij kwam deeltje 6 ook uit ????
Zeg je hier nu tegen die geest van "hoi, je bent hier door de Heer, ze hebben je het alleen niet verteld?"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:06 schreef Gratau het volgende:
[..]
85. En zij stellen u vragen betreffende de Geest. Zeg: "De Geest is op bevel van mijn Heer: en er is u slechts een weinig kennis van gegeven."
Begin eens bij je hersensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan niet stoppen met m'n schouders kraken..
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was/is ook echt een attention whore
Ga je mond eens spoelen met zeep!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was/is ook echt een attention whore
Over 'zij' heen gelezen, wie zijn 'zij' ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeg je hier nu tegen die geest van "hoi, je bent hier door de Heer, ze hebben je het alleen niet verteld?"
![]()
Dit leest moeilijk joh...
Is niet goed voor je, als je het forceert. Als het automatisch gebeurt maakt het niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kan niet stoppen met m'n schouders kraken..
hoe kan het nou automatisch kraken? het is onderhand een tic geworden..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is niet goed voor je, als je het forceert. Als het automatisch gebeurt maakt het niet zo veel uit.
Ziekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe kan het nou automatisch kraken? het is onderhand een tic geworden..iedere minuut m'n schouderbladen (denk ik?) naar elkaar toe en dan krakk krakkk, ik kan er echt niet mee stoppen.
alsof de dokter een tic kan stoppen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ziek![]()
Dokter![]()
Ik ga even naar bed verkassen, tot zo ofzo![]()
ik kwam een keer hier in de stad 2 gasten tegen die mij aanspraken, wat doe je als iemand die je niet kent je aanspreekt? je loopt door, dat deed ik dus, maar deze gasten waren hindoes denk ik, misschien sikh ofzo ze hadden tulbands op, ze begonnen te lullen tegen me in het engels, ik kenbaar maken, at ik niet geinteresseerd ben, maarja hij bleef me volgen dus al lopend, ging dus luisteren wat ze te melden hadden, op een gegevn moment begint ie me vragen te stellen en vraagt me te denken aan iets, volgens mij vroeg hij om een kleur een cijfer en nog iets in gedachte te hebben, dus ik begon mee te spelen, deed wat ie vroeg, vervolgens pakt hij een papiertje, schrijft op het papiertje, IN MIJN EIGEN HANDSCHRIFT dit vond ik nog het bizarst, op het papiertje wat ik in gedachte had, kan iemand dat verklaren voor mij? ik deed alsof ik het maar iets stoms vond en liep door, waarop ze afhaakten, maar ik dacht bij mezelf zozo, die heeft op de een of andere manier een gavequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is wel raar van die jongen?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
er is hier al zo lang geen ruzie he
betrrrrrquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
durf ik niet te zeggen wegens mijn gebrekkige kennisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Over 'zij' heen gelezen, wie zijn 'zij' ?
ik zie jou nu lopen in m'n gedachte..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kwam een keer hier in de stad 2 gasten tegen die mij aanspraken, wat doe je als iemand die je niet kent je aanspreekt? je loopt door, dat deed ik dus, maar deze gasten waren hindoes denk ik, misschien sikh ofzo ze hadden tulbands op, ze begonnen te lullen tegen me in het engels, ik kenbaar maken, at ik niet geinteresseerd ben, maarja hij bleef me volgen dus al lopend, ging dus luisteren wat ze te melden hadden, op een gegevn moment begint ie me vragen te stellen en vraagt me te denken aan iets, volgens mij vroeg hij om een kleur een cijfer en nog iets in gedachte te hebben, dus ik begon mee te spelen, deed wat ie vroeg, vervolgens pakt hij een papiertje, schrijft op het papiertje, IN MIJN EIGEN HANDSCHRIFT dit vond ik nog het bizarst, op het papiertje wat ik in gedachte had, kan iemand dat verklaren voor mij? ik deed alsof ik het maar iets stoms vond en liep door, waarop ze afhaakten, maar ik dacht bij mezelf zozo, die heeft op de een of andere manier een gave
Vrijdags mag welquote:
nee man waren van die louche types die geld van proberen af te troggelen, wie weet zou ik ook nog beroofd worden ofzo setan isi je weets, karismamak gerekirquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zie jou nu lopen in m'n gedachte..Dat is wel raar ja.
Je had gewoon verder met ze moeten praten.
Dan kan je toch niks met die zinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen wegens mijn gebrekkige kennis
Was je alleen? Hindoes..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man waren van die louche types die geld van proberen af te troggelen, wie weet zou ik ook nog beroofd worden ofzo setan isi je weets, karismamak gerekir
ja alleen liep in de stad richting huis, ze hadden hindoestaanse uiterlijk, 1 had een tulband meen ik, als die sikhsquote:
welterusten, Allah rahatlik versinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja alleen liep in de stad richting huis, ze hadden hindoestaanse uiterlijk, 1 had een tulband meen ik, als die sikhs
neyse bedtijd, fijnen nacht nog mensjes
ik vind het nog best leuk hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
21 jaar geleden kwam je op deze kutwereld
tovbe dequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grapje.quote:
Mensen of moslims?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:24 schreef Gratau het volgende:
[..]
sorry, die 'zij' slaat gewoon op mensen.
Ik zeg toch dat je een pessimist bent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Thanks, dude!quote:
Straks valt het tegen, zonde van leven hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grapje.![]()
maar soms denk ik wel : hoe zou het hiernamaals zijn? dus snel doodgaan.![]()
tja, als je denkt aan de hel niet snel doodgaan juist !!!!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grapje.![]()
maar soms denk ik wel : hoe zou het hiernamaals zijn? dus snel doodgaan.![]()
Ik wil wel veranderen maar het lukt niet..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je een pessimist bent.
boeiend, leven hier stelt niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Straks valt het tegen, zonde van leven hier
Internet en tv hebben een slechte invloed op jou. Misschien moet je maar het klooster in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil wel veranderen maar het lukt niet..
Jawel, wacht maar totdat je echt gaat levenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
boeiend, leven hier stelt niet zo veel voor.
dat is wel het kutte van snel doodgaan, nog niet tot het besef komen dat je je leven moet "beteren", maar aan de andere kant lijkt het me wel vet om morgen dood te vallen. Nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef Gratau het volgende:
[..]
tja, als je denkt aan de hel niet snel doodgaan juist !!!!!!!
Komt wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil wel veranderen maar het lukt niet..
Je gaat dat toch de moskee in of niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Internet en tv hebben een slechte invloed op jou. Misschien moet je maar het klooster in.
21 jaar is de perfecte leeftijd, maar ouder moet het niet worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Heyt al 21 jaar heje wordt oud buteo....
ik kijk nooit tv. Internet en boeken maken een pessimist van me.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Internet en tv hebben een slechte invloed op jou. Misschien moet je maar het klooster in.
ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel, wacht maar totdat je echt gaat leven
Trusten en werk ze!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Komt wel.
Ik ga weer, kwam alleen even kijken. Werken morgen.![]()
Slaap lekker, allen.
oke...........quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is wel het kutte van snel doodgaan, nog niet tot het besef komen dat je je leven moet "beteren", maar aan de andere kant lijkt het me wel vet om morgen dood te vallen. Nieuwsgierigheid.
dit is ziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
21 jaar is de perfecte leeftijd, maar ouder moet het niet worden.
trustenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Komt wel.
Ik ga weer, kwam alleen even kijken. Werken morgen.![]()
Slaap lekker, allen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:30 schreef Gratau het volgende:
[..]
oke...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Nee. Tenzij je vrijwillig in de kelder wil vertoeven ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gaat dat toch de moskee in of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |