quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik ben en zie er rebels uit. (betrouwbare bron)
Voor jou is het niet als belediging bedoeld!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef IHVK het volgende:
Schattig is blijkbaar de ergste belediging op Fok
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik ben en zie er rebels uit. (betrouwbare bron)
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat jij die bron bent he
Ik haat toch niet, we moeten toch best af en toe een meningsverschil kunnen hebben. Is gezond.quote:
Het was gewoon een raar moment en een tijdje terugquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat jij die bron bent he
Ga je weg?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ben niet van plan om vandaag nummer 1 te worden.
Doei.
Maar wrm dan "quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haat toch niet, we moeten toch best af en toe een meningsverschil kunnen hebben. Is gezond.
Welke?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet zo nog statistiek gaan doen, maar mijn film is leuker.
Jup.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, essay schrijven hè? Succes ermee!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef IHVK het volgende:
Het is wel mooi dat volgende week de lessen weer beginnen anders word ik een addict zo.
En ga ook maar weer eens rijlessen nemen en rijbewijs halen
Dat is echt zo niet aardig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is nou een meningsverschil.
Dan kijk ik zo![]()
![]()
En dan is het weer over.
Topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Zitten je Uggs niet lekker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK WIL ZOMERSCHOENEN AAN
KUT WEERR ASDFADSFADSFADSF
Topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een dubbele les per week nemen en het zo langzaam weer opbouwen. Dan leer je veel beter dan als je alles in een korte tijd wil proppen.
JIJ OOK, HEERTJE!!! JE MAG DAN WEL MOD WEZE OFZO, MAAR JE MOET POFTEDOMME GEWOON EEN MAN VAN JE WEURT WEZE!!!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
Ik ken alles van de middeleeuwen (belangrijkste deel)nu wel maar moet nog prehistorie tm middeleeuwen even goed doornemen
hey zo ging onze toets ook. belangrijkste deel middeleeuwen en prehistorie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
Ik ken alles van de middeleeuwen (belangrijkste deel)nu wel maar moet nog prehistorie tm middeleeuwen even goed doornemen
jij laat mij stressen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
bij speeleiland links staat gelijk de bomberman die je moet hebben. die met die pinguïns en ijsquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://www.speeleiland.nl/zoek_spel.php?zs=bomberman
welke
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Gratau het volgende:
[..]
hey zo ging onze toets ook. belangrijkste deel middeleeuwen en prehistorie.
heet jij misschien toevallig ayca????????????????
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Iedereen zei dat The Boondock Saints een goeie films was. Heb ik 'm gedownload; Jezus, wat een schijtfilm! Ik heb 'm niet eens afgekeken, zo saai.
het valt me op dat jij vaak bij mijn posts een 'quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Gratau het volgende:
[..]
het valt me op dat jij vaak bij mijn posts een '' doet. wilt gij dat liever niet meer doen. ik voel mij niet meer serieus genomen.
bij voorbaat bedankt
Gratau
geef jouw naam dan! ik zit nu in kamer 3quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Gratau het volgende:
ey bilmi sua geef mij jou naam dan dna daag ik je uit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef Gratau het volgende:
ey bilmi sua geef mij jou naam dan dna daag ik je uit
Schattig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geef jouw naam dan! ik zit nu in kamer 3
gast38659quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geef jouw naam dan! ik zit nu in kamer 3
bunelaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Gratau het volgende:
je moet je naam zeggen want ik weet niet wij mij uitdaagt....
ja wie de fuck was jijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
ROFL IK WON NET VAN GRATAU!!!!!!!!!!!
ey ga er effe uit dan want ik krijg een heel ander naam maar jij blijft bunelaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
gratau ik doe steeds bom op jou maar je gaat neit dood
niet goed, das niet leuk dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Gratau het volgende:
pokerinside was gratis dacht ik
kun je pokeren?
ik ken geen andere multiplayerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet goed, das niet leuk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |