quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik ben en zie er rebels uit. (betrouwbare bron)
Voor jou is het niet als belediging bedoeld!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef IHVK het volgende:
Schattig is blijkbaar de ergste belediging op Fok
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik ben en zie er rebels uit. (betrouwbare bron)
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat jij die bron bent he
Ik haat toch niet, we moeten toch best af en toe een meningsverschil kunnen hebben. Is gezond.quote:
Het was gewoon een raar moment en een tijdje terugquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet dat jij die bron bent he
Ga je weg?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ben niet van plan om vandaag nummer 1 te worden.
Doei.
Maar wrm dan "quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haat toch niet, we moeten toch best af en toe een meningsverschil kunnen hebben. Is gezond.
Welke?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet zo nog statistiek gaan doen, maar mijn film is leuker.
Jup.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, essay schrijven hè? Succes ermee!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef IHVK het volgende:
Het is wel mooi dat volgende week de lessen weer beginnen anders word ik een addict zo.
En ga ook maar weer eens rijlessen nemen en rijbewijs halen
Dat is echt zo niet aardig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is nou een meningsverschil.
Dan kijk ik zo![]()
![]()
En dan is het weer over.
Topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Zitten je Uggs niet lekker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK WIL ZOMERSCHOENEN AAN
KUT WEERR ASDFADSFADSFADSF
Topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een dubbele les per week nemen en het zo langzaam weer opbouwen. Dan leer je veel beter dan als je alles in een korte tijd wil proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |