Ik vind zo'n gave heel bijzonder, al besef ik wel dat het volgens mij af en toe knap vervelend kan zijn voor die persoon!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met de gave. Bizar is dat af en toe
Ik heb het nog niet goed genoeg bekeken daarvoor! Qua vorm lijkt het me dan wel zeep. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
stom!
En die lichtroze rechthoekige?
De rest herkende ik wel mar die is ook nieuw
Het is echt niet eng, je moet er alleen wel voor openstaan. Maar eng is het absoluut niet hoor!quote:
Ik ben niet zo overtuigd van je gave, denk ik tochquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben je toekomst, jeweettog
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van je gave, denk ik toch
Eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, wat is normaal? Iedereen krijgt al duizenden jaren kinderen, en de wereldbevolking groeit nog steedsNormaal is een relatief begrip
Hij blijft thuis en ik neem het bakje proefjes van oh-oh meequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet goed genoeg bekeken daarvoor! Qua vorm lijkt het me dan wel zeep. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!
Ik ben toch je heden, doh!quote:
Die proefjes zijn errrrg lekker! Vooral de twee zonder kleurtje zegmaar vind ik erg lekker ruiken!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij blijft thuis en ik neem het bakje proefjes van oh-oh meedus dan vraag ik het haar nog eens met foto, thanks voor het helpen
dan zou ik een nieuwe oplader kopen als het zo lang duurtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Nou batt leeg dustot over ruim een week
Have FUN!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verleden in de psychiatrie had. Zij pikte die persoon er zo uit. Heel bizar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is echt niet eng, je moet er alleen wel voor openstaan. Maar eng is het absoluut niet hoor!
Ik vind dat soort dingen altijd een beetje engigquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verledne in de psychiatire had. Zij pikte die eprsoone r zo uit. Heel bizar.
Ze heeft nu meegedaan aan de voorrondes van de Uri Geller show en is al best ver. Volgende week komt ze als het goed is op tv!
Gaaf!! Geef even een gil tegen die tijd, dan ga ik kijken!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verleden in de psychiatrie had. Zij pikte die persoon er zo uit. Heel bizar.
Ze heeft nu meegedaan aan de voorrondes van de Uri Geller show en is al best ver. Volgende week komt ze als het goed is op tv!
Veel plezier en doe niks wat ik niet zou doen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
I'm blue dabidabadaaadaaaaaaaaaaaaa
Ze heeft er inderdaad zelf vooral last vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Bamba het volgende:
Ik vind zo'n gave heel bijzonder, al besef ik wel dat het volgens mij af en toe knap vervelend kan zijn voor die persoon!
eiffel 65, sentimentquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
I'm blue dabidabadaaadaaaaaaaaaaaaa
En waarschijnlijk heeft die goede raad je geholpen om geduld te oefenenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind zo'n gave heel bijzonder, al besef ik wel dat het volgens mij af en toe knap vervelend kan zijn voor die persoon!
Ik ben dus bij die vrouw geweest in de tijd dat ik heel veel hoofdpijn had (ja toen ook al) en ik schildklierproblemen had en we dachten dat ik vruchtbaarheidsproblemen had waardoor we bij een gynaecoloog liepen. Ik ging zitten en ze vertelde me meteen dat we zeker kinderen zouden krijgen, maar pas wanneer mijn lichaam daartoe in staat was en er was iets wat een zwangerschap tegenhield en wanneer dat ontdekt zou worden, zou ik zwanger worden. Ook zou ik ooit een eigen bedrijf krijgen. Meer details weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar dit sprong er heel erg uit.
Bij mij is in mei 2006 suikerziekte ontdekt waardoor mijn gehele cyclus verstoord was. Ik ben medicijnen gaan slikken, kreeg opeens een cyclus en ontdekte in augustus dat ik geheel ongepland zwanger wasKan er nog kippevel van krijgen
Heeft ze er ook begeleiding in gezocht? Vaak kunnen ervaren mediums ze wel goed begeleiden om er mee te leren omgaan. En het buiten te sluiten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft er inderdaad zelf vooral last van
Of om er een goed kanaal voor te vinden zodat het bruikbaarder is. Helemaal afsluiten is ook niet altijd het antwoord.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heeft ze er ook begeleiding in gezocht? Vaak kunnen ervaren mediums ze wel goed begeleiden om er mee te leren omgaan. En het buiten te sluiten bijvoorbeeld.
Ligt aan de persoon. Zij is heel down to earth. En zal het nooit aan je opdringen als je het niet wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen altijd een beetje engig
Nou, ik heb eigenlijk nooit geduld erin gehad...Totdat de suikerziekte ontdekt werd. Toen vond ik belangrijk dat die eerst gereguleerd werd en had niet in de gaten dat ik zomaar ineens zwanger kon zijn (want als je al ruim 2 jaar geen cyclus hebt, verwacht je 'm dan ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heeft die goede raad je geholpen om geduld te oefenen![]()
En inderdaad is het soms heel lastig voor de persoon zelf. Ik heb het zelf heel af en toe en niet te sturen en dat is soms leuk en soms minder. Maar ik ken iemand die het ook professioneel doet en die houdt dat echt met moeite vol. Die is wel echt heel erg goed. Mijn beste vriendin had te maken met een soortgelijke situatie als jij en daarin gaf ze ook een goede indicatie over waar het in te zoeken en of en wanneer het dan wel te verwachten. Ik wist het in dit geval toevallig ook en zei het ook, maar van mij nam ze het niet aan. Stond te dichtbij of zo. Van die vrouw neemt ze dingen wel aan. En ze lult ook nooit onzin.
Dat is ook zo idd!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of om er een goed kanaal voor te vinden zodat het bruikbaarder is. Helemaal afsluiten is ook niet altijd het antwoord.
\quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Zij is heel down to earth. En zal het nooit aan je opdringen als je het niet wil.
Maar wat ik van haar begreep heeft zij al een paar keer kennis gemaakt met iemand waarbij ze een heel naar en raar gevoel kreeg en die personen overkwam dan ook iets naars, eentje is er zelfs overleden.
Lijkt me heel lastig om daarmee om te gaan, de wetenschap dat 'iets' met ze gaat gebeuren, maar je weet niet wat en kunt er dus ook niks aan veranderen.
Bamba! De voorrondes worden vanaf volgende week vrijdag uitgezonden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit denk ik altijd op de verkeerde kanalen dan, of ik heb ruis
hmm, die ruis zou een hoop verklarenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Jekkiequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Zij is heel down to earth. En zal het nooit aan je opdringen als je het niet wil.
Maar wat ik van haar begreep heeft zij al een paar keer kennis gemaakt met iemand waarbij ze een heel naar en raar gevoel kreeg en die personen overkwam dan ook iets naars, eentje is er zelfs overleden.
Lijkt me heel lastig om daarmee om te gaan, de wetenschap dat 'iets' met ze gaat gebeuren, maar je weet niet wat en kunt er dus ook niks aan veranderen.
Bamba! De voorrondes worden vanaf volgende week vrijdag uitgezonden.
Mss hangt je antenne niet goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
maar met een aluhoedje op komt er niks binnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
EN IK HEB NOG WEL GOLDPLATED EXTRA SHIELDED TOP-OF-THE-BILL BEKABELING
Ja....jij bent liefquote:
Die vriendin van mij had ook totaaal geen geduld. En hoe meer dat speelde, hoe minder er gebeurde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, ik heb eigenlijk nooit geduld erin gehad...Totdat de suikerziekte ontdekt werd. Toen vond ik belangrijk dat die eerst gereguleerd werd en had niet in de gaten dat ik zomaar ineens zwanger kon zijn (want als je al ruim 2 jaar geen cyclus hebt, verwacht je 'm dan ook niet![]()
) en daar was zomaar opeens ons wondertje
![]()
Maar jij ben dus ook een beetje paranormaal begaafd? Het lijkt me vooral erg moeilijk idd. De tante van mijn vriend heeft helende krachten en geeft ook massages daarin.
Da's geen gave, dat is gewoon zoquote:
De gave van Hete Nachtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb de gave om McArmy te kunnen zien aan de binnenkant van mijn ogen
Ik heb de gave om McSteamy.. nou eh.. censuuuuurquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb de gave om McArmy te kunnen zien aan de binnenkant van mijn ogen
Godver, is dat het?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar met een aluhoedje op komt er niks binnen
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
EN IK HEB NOG WEL GOLDPLATED EXTRA SHIELDED TOP-OF-THE-BILL BEKABELING
Hmm ja dat kan ik wel begrijpen, de meeste mensen vinden het toch eng of gek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die vriendin van mij had ook totaaal geen geduld. En hoe meer dat speelde, hoe minder er gebeurde.
Ja, nou ja.. een tikkie waar ik weinig mee kan. Zit ik aan tafel bij de tweede ontmoeting met de toen zwangere dochter van mijn man en haar echtgenoot, weet ik ineens wat de naam is van het kindje. Ze wisten dat het een meisje was. ik prikte zo in mijn biefstukkie en dacht en zei tegelijk hardop: Mouna. Dat is een mooie naam, Ja Mouna is het. Zij keken elkaar eens aan en schrokken. Hele gesprek viel stil. Maar later hoorde ik dat dat al vanaf het begin hun geheim was geweest. Ze hebben de naam gelukkig niet veranderd omdat ik het geraden had. Of zwangere vrouwen die net bevrucht zijn en nog niets vertellen en zo. Allemaal van die dingen waar je geen zak aan hebt en waarmee je alleen mensen shockeert. Of de raarste dingen van iemand weten en dan jezelf op je kop geven voor zo'n gedachte, en dan blijkt dat later te kloppen.
Ik hou dus meestal mijn mond of vertel het alleen tegen mijn man en/of beste vriendin.
Da's wanneer ie opstandig is. Kan je er alvast rekening mee houdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijd![]()
Ja, ik ben er ook niet vies van hoorquote:
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we dit hele topic alleen vullen met smileytalk ?
Wat leuk, ter ere van jullie ontmoeting!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.
Maar goed, eerst de operatie en daarna met endocrinoloog en neuroloog in conclaaf over handen en voeten.
Plus een onderzoek, scan enz. naar mijn bot broosheid/dichtheid. Plus mijn rug is niet goed, men is er nog niet uit of het een hernia is aan de onderste rugwervels of slijtage, whatever. Maar goed, stap voor stap maar.
Vanavond heb ik in ieder geval weer wat stapjes op glad ijs/ijzel kunnen doen.
We zijn werkelijk verukkelijk thais uit eten geweest!
Ah! Thanks voor de tipquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's wanneer ie opstandig is. Kan je er alvast rekening mee houden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb de gave om McMossel te kunnen zien aan de binnenkant van mijn ogen
Laten jullie vanavond het bed heel!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat leuk, ter ere van jullie ontmoeting!
En dan zo nog ff bedzakken en dan op naar de 22 jaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, das gewoon terugbetalen voor dat bed wat hij gesloopt heeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK GEBRUIK GEWOON DE SHIFT KNOP HOORquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijd![]()
Ik moest hem drie keer lezen.quote:
BEN JIJ DE KLOON VAN BRETLIE?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK GEBRUIK GEWOON DE SHIFT KNOP HOOR
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laten jullie vanavond het bed heel!?
MI, mocht je dit nog lezen, heel veel plezier, geen benen breken!quote:
bikkelquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ah, okay. Ik wist eerst namelijk niet wat het was en ging een beetje op zoek laatst, toen je dat eerder vertelde en ik vroeg me dat af.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.
Maar goed, eerst de operatie en daarna met endocrinoloog en neuroloog in conclaaf over handen en voeten.
Plus een onderzoek, scan enz. naar mijn bot broosheid/dichtheid. Plus mijn rug is niet goed, men is er nog niet uit of het een hernia is aan de onderste rugwervels of slijtage, whatever. Maar goed, stap voor stap maar.
Vanavond heb ik in ieder geval weer wat stapjes op glad ijs/ijzel kunnen doen.
We zijn werkelijk verukkelijk thais uit eten geweest!
We hebben een boxspring inmiddels.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laten jullie vanavond het bed heel!?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan zo nog ff bedzakken en dan op naar de 22 jaar
Dat doe ik wel in natura.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, das gewoon terugbetalen voor dat bed wat hij gesloopt heeft
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Pagan en Strega, volgens mij had ik jullie nog niet gefeliciteerd! Van harte met jullie 21 jarig jubileum!
door het bed gezakt tijdens het verstellen van het hoofdeindequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef Bamba het volgende:
Hey! Waar is Elies trouwens om ons in bed te drukken?
Das wel heel erg 2010 ja. Caps is zo 1996.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zit klem met haar hoofd tussen de lattenbodem, terwijl Pokkehandtas zich uitleeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
door het bed gezakt tijdens het verstellen van het hoofdeinde
heel erg 2010 is een shift app downloaden voor je aaifoon die voor jou automatisch je shift knop indrukt als je je caps indruktquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das wel heel erg 2010 ja. Caps is zo 1996.![]()
![]()
Wij hebben een bed met bergruimte eronder en ik durf het niet op bedquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
We hebben een boxspring inmiddels.
[..]
![]()
[..]
Dat doe ik wel in natura.
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zit klem met haar hoofd tussen de lattenbodem, terwijl Pokkehandtas zich uitleeft
Hebbie direct anticonceptiequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben een bed met bergruimte eronder en ik durf het niet op bed![]()
Ding begon eens zo te kraken dat ik bang was om tussen de troep in de berging terecht te komen, met spiraalbodem en al
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zit klem met haar hoofd tussen de lattenbodem, terwijl Pokkehandtas zich uitleeft
quote:
ik gleed net uit op het station, ze hadden er zoveel zout gestrooit dat het erg glad isquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij moet ik er morgen weer vroeger uit, tis nu al spekglad en het sneeuwt
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik gleed net uit op het station, ze hadden er zoveel zout gestrooit dat het erg glad is
een overdekt station...
Ik ben in m'n fokking eigen tuin onderuit gegaan toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik gleed net uit op het station, ze hadden er zoveel zout gestrooit dat het erg glad is
een overdekt station...
Auwie gedaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben in m'n fokking eigen tuin onderuit gegaan toen ik thuis kwam
Met een van de latjes van de lattenbodemquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Slaap voorzichtig.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef jora23 het volgende:
Goedenavond allemaal,
Ben net terug van een leuk dagje dierenthuis en heb even flink knuffels uitgedeeld. Ozzy was niet bij me weg te slaan
Dat laatste sowieso niet, want het was in de achtertuin. Het was wel heel pijnlijk want ik ging echt vol onderuit (lag op mijn rug). Ik had er gewoon niet op gerekend omdat de straten verder helemaal niet glad waren hier. Dus ik loop met volle vaart de tuin in, waar leistenen (zoiets?) liggen ipv gewone tegelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Auwie gedaan?
Of alleen heel snel gekeken of niemand het zag?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef jora23 het volgende:
Goedenavond allemaal,
Ben net terug van een leuk dagje dierenthuis en heb even flink knuffels uitgedeeld. Ozzy was niet bij me weg te slaan
Klinkt super!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef jora23 het volgende:
Goedenavond allemaal,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |