Ik vind zo'n gave heel bijzonder, al besef ik wel dat het volgens mij af en toe knap vervelend kan zijn voor die persoon!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met de gave. Bizar is dat af en toe
Ik heb het nog niet goed genoeg bekeken daarvoor! Qua vorm lijkt het me dan wel zeep. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
stom!
En die lichtroze rechthoekige?
De rest herkende ik wel mar die is ook nieuw
Het is echt niet eng, je moet er alleen wel voor openstaan. Maar eng is het absoluut niet hoor!quote:
Ik ben niet zo overtuigd van je gave, denk ik tochquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben je toekomst, jeweettog
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van je gave, denk ik toch
Eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, wat is normaal? Iedereen krijgt al duizenden jaren kinderen, en de wereldbevolking groeit nog steedsNormaal is een relatief begrip
Hij blijft thuis en ik neem het bakje proefjes van oh-oh meequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet goed genoeg bekeken daarvoor! Qua vorm lijkt het me dan wel zeep. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!
Ik ben toch je heden, doh!quote:
Die proefjes zijn errrrg lekker! Vooral de twee zonder kleurtje zegmaar vind ik erg lekker ruiken!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij blijft thuis en ik neem het bakje proefjes van oh-oh meedus dan vraag ik het haar nog eens met foto, thanks voor het helpen
dan zou ik een nieuwe oplader kopen als het zo lang duurtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Nou batt leeg dustot over ruim een week
Have FUN!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verleden in de psychiatrie had. Zij pikte die persoon er zo uit. Heel bizar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is echt niet eng, je moet er alleen wel voor openstaan. Maar eng is het absoluut niet hoor!
Ik vind dat soort dingen altijd een beetje engigquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verledne in de psychiatire had. Zij pikte die eprsoone r zo uit. Heel bizar.
Ze heeft nu meegedaan aan de voorrondes van de Uri Geller show en is al best ver. Volgende week komt ze als het goed is op tv!
Gaaf!! Geef even een gil tegen die tijd, dan ga ik kijken!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verleden in de psychiatrie had. Zij pikte die persoon er zo uit. Heel bizar.
Ze heeft nu meegedaan aan de voorrondes van de Uri Geller show en is al best ver. Volgende week komt ze als het goed is op tv!
Veel plezier en doe niks wat ik niet zou doen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
I'm blue dabidabadaaadaaaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |