Het was bij benadering jaquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we dit hele topic alleen vullen met smileytalk ?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt wel alsof dr vandaag echt alleen maar rotzooi op tv is
Tis echt niks he?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Ll, jouw posts gaan dr wel echt met sprongen op vooruit zo
Ja , en dan nu alsof je t echt meentquote:
Ik zou zeggen, niks meer aan doen, houden zoquote:
Als jij de quote leeghaalt, haal ik mijn tekst weg en dan staat ie er nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eg nie, als jij gesproken heb doe ik t ook
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, niks meer aan doen, houden zo![]()
Dat gestreepte gedoe is echt annoyingquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij de quote leeghaalt, haal ik mijn tekst weg en dan staat ie er niet![]()
![]()
Nah, ik wist dat je t niet lang vol zou houden, maar niet eens tot aan de derde pagina.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat gestreepte gedoe is echt annoying
Ik ben zwak, sorryquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik wist dat je t niet lang vol zou houden, maar niet eens tot aan de derde pagina.
![]()
Wel mooie eerste woorden hoor
Je bent een beetje rebels vanavond, of nie?quote:
Zwakzakquote:
JAquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent een beetje rebels vanavond, of nie?
Too badquote:
Greys, dat smilies only, daar zijn ze allemaal al laaaaaaang weer vanaf gestapt hoorquote:
Tis de leeftijd, duurt ff voor ze het snaptquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, dat smilies only, daar zijn ze allemaal al laaaaaaang weer vanaf gestapt hoor
Geen verkeerd woord over Greys dr leeftijd ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis de leeftijd, duurt ff voor ze het snapt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis de leeftijd, duurt ff voor ze het snapt
Als je gewoon verkruimelt kan er prima een halve in, hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:bedtijd
Maarehmm met dat megabad is een halve comforter te weinig hoor![]()
Hij was heerljk!
Dus op verlanglijstje;
- king of skin
- comforter
En dat zonder salaris (ik ben vrij gaat het niet gped met het salaris, goede timing).
Ga bloempjes plukken en slapentot over een tijdje
Veel plezier!!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
bedtijd
Maarehmm met dat megabad is een halve comforter te weinig hoor![]()
Hij was heerljk!
Dus op verlanglijstje;
- king of skin
- comforter
En dat zonder salaris (ik ben vrij gaat het niet gped met het salaris, goede timing).
Ga bloempjes plukken en slapentot over een tijdje
Oh ja, dat had je toch wel gedaan he Ml, als je m zo in t bad plonkt doet ie amper wat, maar als je m verkruimeld onder de kraan heb je schuim tot aan je plafond zowatquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je gewoon verkruimelt kan er prima een halve in, hoor
Heb ik gedaan en toen ben ik de andere helft gaan halenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je gewoon verkruimelt kan er prima een halve in, hoor
Gewoon doen wat jij het lekkerst vindt, ja! Fijne vakantie!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en toen ben ik de andere helft gaan halen![]()
Och het was lekker
Onder de lopende kraan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en toen ben ik de andere helft gaan halen![]()
Och het was lekker
Thanks allemaalquote:
Ah jou moest ik nog hebbenquote:
Yupquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik kijk naar Generatie 2010, op 1.. Maar ik weet niet hoor. Is er iemand hier die ook kijkt?
Ik. Maar ik vind het niet zo boeiendquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik kijk naar Generatie 2010, op 1.. Maar ik weet niet hoor. Is er iemand hier die ook kijkt?
Wat ist met Greys?quote:
Ik weet nog niet hoe ik het vind. Even deze aflevering afwachten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik. Maar ik vind het niet zo boeiend
Dat hartje is een massage bar!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ow oh-oh ik heb een zeepje in de vorm van een aardbei? en een roze rechthoekige ???
Heb geen idee wat dat isze zaten in het very berry cadeau.
De voorstukjes waren wel grappig..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik het vind. Even deze aflevering afwachten.![]()
Ja, dat is wel schattigquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
Aww, die jongen van 19 die z'n vader huilend in de armen valt als ie net vader is geworden
Ja, dat vond ik echt wel mooi. Zo onder de indruk van die gebeurtenis, logisch natuurlijk, maar wel super ook hoe die ouders reageerdenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hartje is een massage bar!
Aan dat pakket hing een kaartje met uitleg wat het allemaal was, volgensmij.
Ongelofelijk is die man he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt?
Heb ik dat nou weggegooid.
Ik zat al te kijken op de lush site bij de beschrijving.
Derek hier
Nou, er hing een kaartje aan die strikjes!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt?
Heb ik dat nou weggegooid.
Ik zat al te kijken op de lush site bij de beschrijving.
Derek hier
Ik heb een vriendin met de gave. Bizar is dat af en toequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Bamba het volgende:
Ik ben 1 keer bij een spiritueel iemand geweest en die heeft mijn toekomst heel erg nauwkeurig voorspeld wat stukje bij beetje in uitvoering komt. Heel bijzonder was dat!
Het is wel bijzonder jaquote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Bamba het volgende:
Ik ben 1 keer bij een spiritueel iemand geweest en die heeft mijn toekomst heel erg nauwkeurig voorspeld wat stukje bij beetje in uitvoering komt. Heel bijzonder was dat!
Waarop Ravage zei: Ik verwacht niet te huilen hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
Aww, die jongen van 19 die z'n vader huilend in de armen valt als ie net vader is geworden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, er hing een kaartje aan die strikjes!Maar anders kan je het mij altijd vragen, hoor. Of betere Lush kenners. Maar dat rozige hartje is dus een massagebar!
dat weet ze, vandaar dat ze er niet aan probeert te denkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben je toekomst, jeweettog
Geen sla etc. geen pasta...die heeft eenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik echt wel mooi. Zo onder de indruk van die gebeurtenis, logisch natuurlijk, maar wel super ook hoe die ouders reageerden
Oh god, die 2 nu, die vent die niks eetSukkol.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarop Ravage zei: Ik verwacht niet te huilen hoor![]()
Er is eigenlijk maar 1 stel wat ik wat normaal vindt omgaan met de situatie
Ach, wat is normaal? Iedereen krijgt al duizenden jaren kinderen, en de wereldbevolking groeit nog steedsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarop Ravage zei: Ik verwacht niet te huilen hoor![]()
Er is eigenlijk maar 1 stel wat ik wat normaal vindt omgaan met de situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |