Godver, is dat het?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar met een aluhoedje op komt er niks binnen
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
EN IK HEB NOG WEL GOLDPLATED EXTRA SHIELDED TOP-OF-THE-BILL BEKABELING
Hmm ja dat kan ik wel begrijpen, de meeste mensen vinden het toch eng of gek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die vriendin van mij had ook totaaal geen geduld. En hoe meer dat speelde, hoe minder er gebeurde.
Ja, nou ja.. een tikkie waar ik weinig mee kan. Zit ik aan tafel bij de tweede ontmoeting met de toen zwangere dochter van mijn man en haar echtgenoot, weet ik ineens wat de naam is van het kindje. Ze wisten dat het een meisje was. ik prikte zo in mijn biefstukkie en dacht en zei tegelijk hardop: Mouna. Dat is een mooie naam, Ja Mouna is het. Zij keken elkaar eens aan en schrokken. Hele gesprek viel stil. Maar later hoorde ik dat dat al vanaf het begin hun geheim was geweest. Ze hebben de naam gelukkig niet veranderd omdat ik het geraden had. Of zwangere vrouwen die net bevrucht zijn en nog niets vertellen en zo. Allemaal van die dingen waar je geen zak aan hebt en waarmee je alleen mensen shockeert. Of de raarste dingen van iemand weten en dan jezelf op je kop geven voor zo'n gedachte, en dan blijkt dat later te kloppen.
Ik hou dus meestal mijn mond of vertel het alleen tegen mijn man en/of beste vriendin.
Da's wanneer ie opstandig is. Kan je er alvast rekening mee houdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijd![]()
Ja, ik ben er ook niet vies van hoorquote:
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we dit hele topic alleen vullen met smileytalk ?
Wat leuk, ter ere van jullie ontmoeting!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.
Maar goed, eerst de operatie en daarna met endocrinoloog en neuroloog in conclaaf over handen en voeten.
Plus een onderzoek, scan enz. naar mijn bot broosheid/dichtheid. Plus mijn rug is niet goed, men is er nog niet uit of het een hernia is aan de onderste rugwervels of slijtage, whatever. Maar goed, stap voor stap maar.
Vanavond heb ik in ieder geval weer wat stapjes op glad ijs/ijzel kunnen doen.
We zijn werkelijk verukkelijk thais uit eten geweest!
Ah! Thanks voor de tipquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's wanneer ie opstandig is. Kan je er alvast rekening mee houden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb de gave om McMossel te kunnen zien aan de binnenkant van mijn ogen
Laten jullie vanavond het bed heel!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat leuk, ter ere van jullie ontmoeting!
En dan zo nog ff bedzakken en dan op naar de 22 jaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, das gewoon terugbetalen voor dat bed wat hij gesloopt heeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK GEBRUIK GEWOON DE SHIFT KNOP HOORquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijd![]()
Ik moest hem drie keer lezen.quote:
BEN JIJ DE KLOON VAN BRETLIE?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK GEBRUIK GEWOON DE SHIFT KNOP HOOR
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laten jullie vanavond het bed heel!?
MI, mocht je dit nog lezen, heel veel plezier, geen benen breken!quote:
bikkelquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK GEBRUIK GEWOON DE SHIFT KNOP HOOR
ah, okay. Ik wist eerst namelijk niet wat het was en ging een beetje op zoek laatst, toen je dat eerder vertelde en ik vroeg me dat af.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.
Maar goed, eerst de operatie en daarna met endocrinoloog en neuroloog in conclaaf over handen en voeten.
Plus een onderzoek, scan enz. naar mijn bot broosheid/dichtheid. Plus mijn rug is niet goed, men is er nog niet uit of het een hernia is aan de onderste rugwervels of slijtage, whatever. Maar goed, stap voor stap maar.
Vanavond heb ik in ieder geval weer wat stapjes op glad ijs/ijzel kunnen doen.
We zijn werkelijk verukkelijk thais uit eten geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |