Het was bij benadering jaquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we dit hele topic alleen vullen met smileytalk ?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt wel alsof dr vandaag echt alleen maar rotzooi op tv is
Tis echt niks he?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Ll, jouw posts gaan dr wel echt met sprongen op vooruit zo
Ja , en dan nu alsof je t echt meentquote:
Ik zou zeggen, niks meer aan doen, houden zoquote:
Als jij de quote leeghaalt, haal ik mijn tekst weg en dan staat ie er nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eg nie, als jij gesproken heb doe ik t ook
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, niks meer aan doen, houden zo![]()
Dat gestreepte gedoe is echt annoyingquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij de quote leeghaalt, haal ik mijn tekst weg en dan staat ie er niet![]()
![]()
Nah, ik wist dat je t niet lang vol zou houden, maar niet eens tot aan de derde pagina.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat gestreepte gedoe is echt annoying
Ik ben zwak, sorryquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik wist dat je t niet lang vol zou houden, maar niet eens tot aan de derde pagina.
![]()
Wel mooie eerste woorden hoor
Je bent een beetje rebels vanavond, of nie?quote:
Zwakzakquote:
JAquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent een beetje rebels vanavond, of nie?
Too badquote:
Greys, dat smilies only, daar zijn ze allemaal al laaaaaaang weer vanaf gestapt hoorquote:
Tis de leeftijd, duurt ff voor ze het snaptquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, dat smilies only, daar zijn ze allemaal al laaaaaaang weer vanaf gestapt hoor
Geen verkeerd woord over Greys dr leeftijd ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis de leeftijd, duurt ff voor ze het snapt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis de leeftijd, duurt ff voor ze het snapt
Als je gewoon verkruimelt kan er prima een halve in, hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:bedtijd
Maarehmm met dat megabad is een halve comforter te weinig hoor![]()
Hij was heerljk!
Dus op verlanglijstje;
- king of skin
- comforter
En dat zonder salaris (ik ben vrij gaat het niet gped met het salaris, goede timing).
Ga bloempjes plukken en slapentot over een tijdje
Veel plezier!!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
bedtijd
Maarehmm met dat megabad is een halve comforter te weinig hoor![]()
Hij was heerljk!
Dus op verlanglijstje;
- king of skin
- comforter
En dat zonder salaris (ik ben vrij gaat het niet gped met het salaris, goede timing).
Ga bloempjes plukken en slapentot over een tijdje
Oh ja, dat had je toch wel gedaan he Ml, als je m zo in t bad plonkt doet ie amper wat, maar als je m verkruimeld onder de kraan heb je schuim tot aan je plafond zowatquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je gewoon verkruimelt kan er prima een halve in, hoor
Heb ik gedaan en toen ben ik de andere helft gaan halenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je gewoon verkruimelt kan er prima een halve in, hoor
Gewoon doen wat jij het lekkerst vindt, ja! Fijne vakantie!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en toen ben ik de andere helft gaan halen![]()
Och het was lekker
Onder de lopende kraan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en toen ben ik de andere helft gaan halen![]()
Och het was lekker
Thanks allemaalquote:
Ah jou moest ik nog hebbenquote:
Yupquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik kijk naar Generatie 2010, op 1.. Maar ik weet niet hoor. Is er iemand hier die ook kijkt?
Ik. Maar ik vind het niet zo boeiendquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik kijk naar Generatie 2010, op 1.. Maar ik weet niet hoor. Is er iemand hier die ook kijkt?
Wat ist met Greys?quote:
Ik weet nog niet hoe ik het vind. Even deze aflevering afwachten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik. Maar ik vind het niet zo boeiend
Dat hartje is een massage bar!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ow oh-oh ik heb een zeepje in de vorm van een aardbei? en een roze rechthoekige ???
Heb geen idee wat dat isze zaten in het very berry cadeau.
De voorstukjes waren wel grappig..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik het vind. Even deze aflevering afwachten.![]()
Ja, dat is wel schattigquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
Aww, die jongen van 19 die z'n vader huilend in de armen valt als ie net vader is geworden
Ja, dat vond ik echt wel mooi. Zo onder de indruk van die gebeurtenis, logisch natuurlijk, maar wel super ook hoe die ouders reageerdenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hartje is een massage bar!
Aan dat pakket hing een kaartje met uitleg wat het allemaal was, volgensmij.
Ongelofelijk is die man he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt?
Heb ik dat nou weggegooid.
Ik zat al te kijken op de lush site bij de beschrijving.
Derek hier
Nou, er hing een kaartje aan die strikjes!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt?
Heb ik dat nou weggegooid.
Ik zat al te kijken op de lush site bij de beschrijving.
Derek hier
Ik heb een vriendin met de gave. Bizar is dat af en toequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Bamba het volgende:
Ik ben 1 keer bij een spiritueel iemand geweest en die heeft mijn toekomst heel erg nauwkeurig voorspeld wat stukje bij beetje in uitvoering komt. Heel bijzonder was dat!
Het is wel bijzonder jaquote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Bamba het volgende:
Ik ben 1 keer bij een spiritueel iemand geweest en die heeft mijn toekomst heel erg nauwkeurig voorspeld wat stukje bij beetje in uitvoering komt. Heel bijzonder was dat!
Waarop Ravage zei: Ik verwacht niet te huilen hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
Aww, die jongen van 19 die z'n vader huilend in de armen valt als ie net vader is geworden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, er hing een kaartje aan die strikjes!Maar anders kan je het mij altijd vragen, hoor. Of betere Lush kenners. Maar dat rozige hartje is dus een massagebar!
dat weet ze, vandaar dat ze er niet aan probeert te denkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben je toekomst, jeweettog
Geen sla etc. geen pasta...die heeft eenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik echt wel mooi. Zo onder de indruk van die gebeurtenis, logisch natuurlijk, maar wel super ook hoe die ouders reageerden
Oh god, die 2 nu, die vent die niks eetSukkol.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarop Ravage zei: Ik verwacht niet te huilen hoor![]()
Er is eigenlijk maar 1 stel wat ik wat normaal vindt omgaan met de situatie
Ach, wat is normaal? Iedereen krijgt al duizenden jaren kinderen, en de wereldbevolking groeit nog steedsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarop Ravage zei: Ik verwacht niet te huilen hoor![]()
Er is eigenlijk maar 1 stel wat ik wat normaal vindt omgaan met de situatie
Ik vind zo'n gave heel bijzonder, al besef ik wel dat het volgens mij af en toe knap vervelend kan zijn voor die persoon!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met de gave. Bizar is dat af en toe
Ik heb het nog niet goed genoeg bekeken daarvoor! Qua vorm lijkt het me dan wel zeep. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
stom!
En die lichtroze rechthoekige?
De rest herkende ik wel mar die is ook nieuw
Het is echt niet eng, je moet er alleen wel voor openstaan. Maar eng is het absoluut niet hoor!quote:
Ik ben niet zo overtuigd van je gave, denk ik tochquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben je toekomst, jeweettog
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van je gave, denk ik toch
Eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, wat is normaal? Iedereen krijgt al duizenden jaren kinderen, en de wereldbevolking groeit nog steedsNormaal is een relatief begrip
Hij blijft thuis en ik neem het bakje proefjes van oh-oh meequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet goed genoeg bekeken daarvoor! Qua vorm lijkt het me dan wel zeep. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!
Ik ben toch je heden, doh!quote:
Die proefjes zijn errrrg lekker! Vooral de twee zonder kleurtje zegmaar vind ik erg lekker ruiken!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij blijft thuis en ik neem het bakje proefjes van oh-oh meedus dan vraag ik het haar nog eens met foto, thanks voor het helpen
dan zou ik een nieuwe oplader kopen als het zo lang duurtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Nou batt leeg dustot over ruim een week
Have FUN!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verleden in de psychiatrie had. Zij pikte die persoon er zo uit. Heel bizar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is echt niet eng, je moet er alleen wel voor openstaan. Maar eng is het absoluut niet hoor!
Ik vind dat soort dingen altijd een beetje engigquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verledne in de psychiatire had. Zij pikte die eprsoone r zo uit. Heel bizar.
Ze heeft nu meegedaan aan de voorrondes van de Uri Geller show en is al best ver. Volgende week komt ze als het goed is op tv!
Gaaf!! Geef even een gil tegen die tijd, dan ga ik kijken!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een kennis van me is ook intuïtief/sensitief (of hoe je dat ook noemt). We hebben haar een keer een rijtje foto's van mensen voorgelegd waarvan er eentje een verleden in de psychiatrie had. Zij pikte die persoon er zo uit. Heel bizar.
Ze heeft nu meegedaan aan de voorrondes van de Uri Geller show en is al best ver. Volgende week komt ze als het goed is op tv!
Veel plezier en doe niks wat ik niet zou doen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
I'm blue dabidabadaaadaaaaaaaaaaaaa
Ze heeft er inderdaad zelf vooral last vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Bamba het volgende:
Ik vind zo'n gave heel bijzonder, al besef ik wel dat het volgens mij af en toe knap vervelend kan zijn voor die persoon!
eiffel 65, sentimentquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
I'm blue dabidabadaaadaaaaaaaaaaaaa
En waarschijnlijk heeft die goede raad je geholpen om geduld te oefenenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind zo'n gave heel bijzonder, al besef ik wel dat het volgens mij af en toe knap vervelend kan zijn voor die persoon!
Ik ben dus bij die vrouw geweest in de tijd dat ik heel veel hoofdpijn had (ja toen ook al) en ik schildklierproblemen had en we dachten dat ik vruchtbaarheidsproblemen had waardoor we bij een gynaecoloog liepen. Ik ging zitten en ze vertelde me meteen dat we zeker kinderen zouden krijgen, maar pas wanneer mijn lichaam daartoe in staat was en er was iets wat een zwangerschap tegenhield en wanneer dat ontdekt zou worden, zou ik zwanger worden. Ook zou ik ooit een eigen bedrijf krijgen. Meer details weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar dit sprong er heel erg uit.
Bij mij is in mei 2006 suikerziekte ontdekt waardoor mijn gehele cyclus verstoord was. Ik ben medicijnen gaan slikken, kreeg opeens een cyclus en ontdekte in augustus dat ik geheel ongepland zwanger wasKan er nog kippevel van krijgen
Heeft ze er ook begeleiding in gezocht? Vaak kunnen ervaren mediums ze wel goed begeleiden om er mee te leren omgaan. En het buiten te sluiten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft er inderdaad zelf vooral last van
Of om er een goed kanaal voor te vinden zodat het bruikbaarder is. Helemaal afsluiten is ook niet altijd het antwoord.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heeft ze er ook begeleiding in gezocht? Vaak kunnen ervaren mediums ze wel goed begeleiden om er mee te leren omgaan. En het buiten te sluiten bijvoorbeeld.
Ligt aan de persoon. Zij is heel down to earth. En zal het nooit aan je opdringen als je het niet wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen altijd een beetje engig
Nou, ik heb eigenlijk nooit geduld erin gehad...Totdat de suikerziekte ontdekt werd. Toen vond ik belangrijk dat die eerst gereguleerd werd en had niet in de gaten dat ik zomaar ineens zwanger kon zijn (want als je al ruim 2 jaar geen cyclus hebt, verwacht je 'm dan ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heeft die goede raad je geholpen om geduld te oefenen![]()
En inderdaad is het soms heel lastig voor de persoon zelf. Ik heb het zelf heel af en toe en niet te sturen en dat is soms leuk en soms minder. Maar ik ken iemand die het ook professioneel doet en die houdt dat echt met moeite vol. Die is wel echt heel erg goed. Mijn beste vriendin had te maken met een soortgelijke situatie als jij en daarin gaf ze ook een goede indicatie over waar het in te zoeken en of en wanneer het dan wel te verwachten. Ik wist het in dit geval toevallig ook en zei het ook, maar van mij nam ze het niet aan. Stond te dichtbij of zo. Van die vrouw neemt ze dingen wel aan. En ze lult ook nooit onzin.
Dat is ook zo idd!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of om er een goed kanaal voor te vinden zodat het bruikbaarder is. Helemaal afsluiten is ook niet altijd het antwoord.
\quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Zij is heel down to earth. En zal het nooit aan je opdringen als je het niet wil.
Maar wat ik van haar begreep heeft zij al een paar keer kennis gemaakt met iemand waarbij ze een heel naar en raar gevoel kreeg en die personen overkwam dan ook iets naars, eentje is er zelfs overleden.
Lijkt me heel lastig om daarmee om te gaan, de wetenschap dat 'iets' met ze gaat gebeuren, maar je weet niet wat en kunt er dus ook niks aan veranderen.
Bamba! De voorrondes worden vanaf volgende week vrijdag uitgezonden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit denk ik altijd op de verkeerde kanalen dan, of ik heb ruis
hmm, die ruis zou een hoop verklarenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Jekkiequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Zij is heel down to earth. En zal het nooit aan je opdringen als je het niet wil.
Maar wat ik van haar begreep heeft zij al een paar keer kennis gemaakt met iemand waarbij ze een heel naar en raar gevoel kreeg en die personen overkwam dan ook iets naars, eentje is er zelfs overleden.
Lijkt me heel lastig om daarmee om te gaan, de wetenschap dat 'iets' met ze gaat gebeuren, maar je weet niet wat en kunt er dus ook niks aan veranderen.
Bamba! De voorrondes worden vanaf volgende week vrijdag uitgezonden.
Mss hangt je antenne niet goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
maar met een aluhoedje op komt er niks binnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
EN IK HEB NOG WEL GOLDPLATED EXTRA SHIELDED TOP-OF-THE-BILL BEKABELING
Ja....jij bent liefquote:
Die vriendin van mij had ook totaaal geen geduld. En hoe meer dat speelde, hoe minder er gebeurde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, ik heb eigenlijk nooit geduld erin gehad...Totdat de suikerziekte ontdekt werd. Toen vond ik belangrijk dat die eerst gereguleerd werd en had niet in de gaten dat ik zomaar ineens zwanger kon zijn (want als je al ruim 2 jaar geen cyclus hebt, verwacht je 'm dan ook niet![]()
) en daar was zomaar opeens ons wondertje
![]()
Maar jij ben dus ook een beetje paranormaal begaafd? Het lijkt me vooral erg moeilijk idd. De tante van mijn vriend heeft helende krachten en geeft ook massages daarin.
Da's geen gave, dat is gewoon zoquote:
De gave van Hete Nachtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb de gave om McArmy te kunnen zien aan de binnenkant van mijn ogen
Ik heb de gave om McSteamy.. nou eh.. censuuuuurquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb de gave om McArmy te kunnen zien aan de binnenkant van mijn ogen
Godver, is dat het?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar met een aluhoedje op komt er niks binnen
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
EN IK HEB NOG WEL GOLDPLATED EXTRA SHIELDED TOP-OF-THE-BILL BEKABELING
Hmm ja dat kan ik wel begrijpen, de meeste mensen vinden het toch eng of gek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die vriendin van mij had ook totaaal geen geduld. En hoe meer dat speelde, hoe minder er gebeurde.
Ja, nou ja.. een tikkie waar ik weinig mee kan. Zit ik aan tafel bij de tweede ontmoeting met de toen zwangere dochter van mijn man en haar echtgenoot, weet ik ineens wat de naam is van het kindje. Ze wisten dat het een meisje was. ik prikte zo in mijn biefstukkie en dacht en zei tegelijk hardop: Mouna. Dat is een mooie naam, Ja Mouna is het. Zij keken elkaar eens aan en schrokken. Hele gesprek viel stil. Maar later hoorde ik dat dat al vanaf het begin hun geheim was geweest. Ze hebben de naam gelukkig niet veranderd omdat ik het geraden had. Of zwangere vrouwen die net bevrucht zijn en nog niets vertellen en zo. Allemaal van die dingen waar je geen zak aan hebt en waarmee je alleen mensen shockeert. Of de raarste dingen van iemand weten en dan jezelf op je kop geven voor zo'n gedachte, en dan blijkt dat later te kloppen.
Ik hou dus meestal mijn mond of vertel het alleen tegen mijn man en/of beste vriendin.
Da's wanneer ie opstandig is. Kan je er alvast rekening mee houdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijd![]()
Ja, ik ben er ook niet vies van hoorquote:
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we dit hele topic alleen vullen met smileytalk ?
Wat leuk, ter ere van jullie ontmoeting!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.
Maar goed, eerst de operatie en daarna met endocrinoloog en neuroloog in conclaaf over handen en voeten.
Plus een onderzoek, scan enz. naar mijn bot broosheid/dichtheid. Plus mijn rug is niet goed, men is er nog niet uit of het een hernia is aan de onderste rugwervels of slijtage, whatever. Maar goed, stap voor stap maar.
Vanavond heb ik in ieder geval weer wat stapjes op glad ijs/ijzel kunnen doen.
We zijn werkelijk verukkelijk thais uit eten geweest!
Ah! Thanks voor de tipquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's wanneer ie opstandig is. Kan je er alvast rekening mee houden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb de gave om McMossel te kunnen zien aan de binnenkant van mijn ogen
Laten jullie vanavond het bed heel!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat leuk, ter ere van jullie ontmoeting!
En dan zo nog ff bedzakken en dan op naar de 22 jaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, das gewoon terugbetalen voor dat bed wat hij gesloopt heeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK GEBRUIK GEWOON DE SHIFT KNOP HOORquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je caps staat wel erg vaak aan he, de laatste tijd![]()
Ik moest hem drie keer lezen.quote:
BEN JIJ DE KLOON VAN BRETLIE?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK GEBRUIK GEWOON DE SHIFT KNOP HOOR
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laten jullie vanavond het bed heel!?
MI, mocht je dit nog lezen, heel veel plezier, geen benen breken!quote:
bikkelquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ah, okay. Ik wist eerst namelijk niet wat het was en ging een beetje op zoek laatst, toen je dat eerder vertelde en ik vroeg me dat af.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Nok, naar aanleiding van je vraag in het andere topic. Nee, de neuropathie heb ik al een paar jaar in beide voeten en handen. Komt door de diabetes. Ik denk wel dat het meegewerkt heeft bij het vallen.
Maar goed, eerst de operatie en daarna met endocrinoloog en neuroloog in conclaaf over handen en voeten.
Plus een onderzoek, scan enz. naar mijn bot broosheid/dichtheid. Plus mijn rug is niet goed, men is er nog niet uit of het een hernia is aan de onderste rugwervels of slijtage, whatever. Maar goed, stap voor stap maar.
Vanavond heb ik in ieder geval weer wat stapjes op glad ijs/ijzel kunnen doen.
We zijn werkelijk verukkelijk thais uit eten geweest!
We hebben een boxspring inmiddels.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laten jullie vanavond het bed heel!?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan zo nog ff bedzakken en dan op naar de 22 jaar
Dat doe ik wel in natura.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, das gewoon terugbetalen voor dat bed wat hij gesloopt heeft
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Pagan en Strega, volgens mij had ik jullie nog niet gefeliciteerd! Van harte met jullie 21 jarig jubileum!
door het bed gezakt tijdens het verstellen van het hoofdeindequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef Bamba het volgende:
Hey! Waar is Elies trouwens om ons in bed te drukken?
Das wel heel erg 2010 ja. Caps is zo 1996.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zit klem met haar hoofd tussen de lattenbodem, terwijl Pokkehandtas zich uitleeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
door het bed gezakt tijdens het verstellen van het hoofdeinde
heel erg 2010 is een shift app downloaden voor je aaifoon die voor jou automatisch je shift knop indrukt als je je caps indruktquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das wel heel erg 2010 ja. Caps is zo 1996.![]()
![]()
Wij hebben een bed met bergruimte eronder en ik durf het niet op bedquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
We hebben een boxspring inmiddels.
[..]
![]()
[..]
Dat doe ik wel in natura.
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zit klem met haar hoofd tussen de lattenbodem, terwijl Pokkehandtas zich uitleeft
Hebbie direct anticonceptiequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben een bed met bergruimte eronder en ik durf het niet op bed![]()
Ding begon eens zo te kraken dat ik bang was om tussen de troep in de berging terecht te komen, met spiraalbodem en al
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zit klem met haar hoofd tussen de lattenbodem, terwijl Pokkehandtas zich uitleeft
quote:
ik gleed net uit op het station, ze hadden er zoveel zout gestrooit dat het erg glad isquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij moet ik er morgen weer vroeger uit, tis nu al spekglad en het sneeuwt
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik gleed net uit op het station, ze hadden er zoveel zout gestrooit dat het erg glad is
een overdekt station...
Ik ben in m'n fokking eigen tuin onderuit gegaan toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik gleed net uit op het station, ze hadden er zoveel zout gestrooit dat het erg glad is
een overdekt station...
Auwie gedaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben in m'n fokking eigen tuin onderuit gegaan toen ik thuis kwam
Met een van de latjes van de lattenbodemquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Slaap voorzichtig.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef jora23 het volgende:
Goedenavond allemaal,
Ben net terug van een leuk dagje dierenthuis en heb even flink knuffels uitgedeeld. Ozzy was niet bij me weg te slaan
Dat laatste sowieso niet, want het was in de achtertuin. Het was wel heel pijnlijk want ik ging echt vol onderuit (lag op mijn rug). Ik had er gewoon niet op gerekend omdat de straten verder helemaal niet glad waren hier. Dus ik loop met volle vaart de tuin in, waar leistenen (zoiets?) liggen ipv gewone tegelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Auwie gedaan?
Of alleen heel snel gekeken of niemand het zag?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef jora23 het volgende:
Goedenavond allemaal,
Ben net terug van een leuk dagje dierenthuis en heb even flink knuffels uitgedeeld. Ozzy was niet bij me weg te slaan
Klinkt super!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef jora23 het volgende:
Goedenavond allemaal,
Auwie!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet, want het was in de achtertuin. Het was wel heel pijnlijk want ik ging echt vol onderuit (lag op mijn rug). Ik had er gewoon niet op gerekend omdat de straten verder helemaal niet glad waren hier. Dus ik loop met volle vaart de tuin in, waar leistenen (zoiets?) liggen ipv gewone tegels
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Bamba het volgende:
Heeft ze er ook begeleiding in gezocht? Vaak kunnen ervaren mediums ze wel goed begeleiden om er mee te leren omgaan. En het buiten te sluiten bijvoorbeeld.
Sorry, was even afgeleidquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef Bamba het volgende:
Hey! Waar is Elies trouwens om ons in bed te drukken?
Oh ja, ik moet nog zaaienquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, was even afgeleid
IK WAS AAN HET FARMVILLEN. LEKKER IRRI DIE CAPS
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
![]()
Je bent wel ruim een half uur te laat he?
Het is bij mij begonnen toen ik gestopt ben met roken. Dat is nu zo'n 13 jaar geleden.quote:
Jullie hebben dus weer heel goed werk geleverdquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef jora23 het volgende:
Ja we hebben weer van alles gedaan, von bloedonderzoeken en gebitjes tot oog verwijderen. En natuurlijk geknuffeld. Alice zei ook nog wel dat er zaterdag een groep van het fokforum was geweest en dat dat heel gezellig was.
Goed bezig geweest dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef jora23 het volgende:
Ja we hebben weer van alles gedaan, von bloedonderzoeken en gebitjes tot oog verwijderen. En natuurlijk geknuffeld. Alice zei ook nog wel dat er zaterdag een groep van het fokforum was geweest en dat dat heel gezellig was.
Nu nog? Ik heb alles vol liggen voor de nacht.quote:
Ja joh....en dat weet ie nog niet wat de rente is over 21 jaar. Die schrikt zich dood.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, das gewoon terugbetalen voor dat bed wat hij gesloopt heeft
Hihi ja, was gewoon weer heel gezellig ook. Vind het zo jammer dat het tweeenhalf uur rijden is....quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jullie hebben dus weer heel goed werk geleverd
Ja, want we hebben een nieuw bed, met boxspring.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Pagan en Strega, volgens mij had ik jullie nog niet gefeliciteerd! Van harte met jullie 21 jarig jubileum!
Nu ik er zo over nadenk, heb je idd al een groot deel wel eens verteld ja over die diabetesdienst! Maar dan heb je al wel snel neuropathie eigenlijk? Ik dacht dat daar veel meer jaren over heen gingen voordat zich dat uberhaupt zou gaan ontwikkelen. En in de ontkenningsfase zit ik nu nog steedsquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Het is bij mij begonnen toen ik gestopt ben met roken. Dat is nu zo'n 13 jaar geleden.
Toen heb ik het met acupunctuur en enorm op m'n voeding letten een tijd onder de duim kunnen houden.
Toen heb ik het een hele tijd ontkent en niet willen weten, door hele slechte ervaringen met mijn vorige huisarts en de diabetesdienst in de plaats waar we toen woonden.
Zo'n vier jaar geleden ben ik erg ziek geworden en door de bedrijfsarts en z'n assistente meteen naar mijn huisarts gestuurd op straffe van een ambulance.
Maar goed, dan kom je eerst in een heel cirkeltje van onderzoeken enz. We hadden hier ondertussen een nieuwe huisarts, (die wel goed is), via hem ben ik in UMCG bij de endocrinoloog terecht komen, waar het god zij dank enorm mee klikt. Ik ben namelijk een heel eigenzinninge patient, die veel zelf nadenkt. Daar heeft men het bij de diabetesdienst meestal niet zo op.
Maar goed, ik ben gelukkig dus toch op een goede plek terecht gekomen.
Auquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet, want het was in de achtertuin. Het was wel heel pijnlijk want ik ging echt vol onderuit (lag op mijn rug). Ik had er gewoon niet op gerekend omdat de straten verder helemaal niet glad waren hier. Dus ik loop met volle vaart de tuin in, waar leistenen (zoiets?) liggen ipv gewone tegels
Hoe was het met Janetje?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hihi ja, was gewoon weer heel gezellig ook. Vind het zo jammer dat het tweeenhalf uur rijden is....
Ik duik dan ook maar eens mijn bedje in. Slaap lekker allemaal.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef jora23 het volgende:
Je krijgt de basis juist goed met spuiten lijkt mequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk, heb je idd al een groot deel wel eens verteld ja over die diabetesdienst! Maar dan heb je al wel snel neuropathie eigenlijk? Ik dacht dat daar veel meer jaren over heen gingen voordat zich dat uberhaupt zou gaan ontwikkelen. En in de ontkenningsfase zit ik nu nog steedsEn daar baal ik zelf ook heel erg van, dus moet mezelf regelmatig een schop onder m'n hol geven
. Zo wil mijn diabetesverpleegkundige heel mondjesmaat m'n medicatie opvoeren en nog steeds niet naar 4x spuiten, want eerst moet de basis goed zijn
Vetsin gebruiken ze daar gelukkig net, dan liggen we hier collectief in bed te stuiteren en gaat Pagan's hart helemaal op de run. Pepers en gember kun je daar aangeven, wij gaan collectief voor heet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, okay. Ik wist eerst namelijk niet wat het was en ging een beetje op zoek laatst, toen je dat eerder vertelde en ik vroeg me dat af.
Thais![]()
![]()
Ik wil ook weer eens. het is een van onze favorieten, maar manlief moet wat oppassen met de pepers en gember. Wss is het die combinatie, of vetsin die hem een rare allergische reactie bezorgt. Aan de andere kant vindt hij die reactie ook wel kicken(maar hij vindt schrikdraad ook tof)
Ja meestal dan donderdags. Vaak 1 x in de 2 maand, omdat we zelf ook een opvang hebben. Dus nu in ieder geval eerst 2 maand niet meer. Maar we pesten voornamelijk diertjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gaan jullie altijd doordeweeks?
Het lijkt me heel leuk om es mee te kijken met wat jullie daar doen
Goed werkquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja meestal dan donderdags. Vaak 1 x in de 2 maand, omdat we zelf ook een opvang hebben. Dus nu in ieder geval eerst 2 maand niet meer. Maar we pesten voornamelijk diertjes![]()
Slaap lekker!
Nou dat laatste hoop ik toch nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je krijgt de basis juist goed met spuiten lijkt me![]()
Of "straft" ze je, omdat je je niet aan haar voedingsadviezen houdt?
IK WIL ZE!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 kleuterpoezen in de aanbieding voor DTH
niet nederlands-heet heet etenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Vetsin gebruiken ze daar gelukkig net, dan liggen we hier collectief in bed te stuiteren en gaat Pagan's hart helemaal op de run. Pepers en gember kun je daar aangeven, wij gaan collectief voor heet.
Maar het is Thais op hoog niveau, heerlijk. We hadden een menu en zeiden collectief al van laat het ijs en de slagroom maar weg![]()
Het meisje dat bediende, de vorige maand hadden we hier met mijn schoonouders gegeten, wist het nog precies. Ze zei, volgende keer nog maar even zeggen hoor, dan maakt de kok iets wat niet op de kaart staat, das voor mensen die echt, thais heet, willen eten.
Hou je van je meubilair?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK WIL ZE!
en ik ga slapen nu!
Klinkt lekker, beetje vroege Pink Floyd/Hawkwind achtig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
oeh vinyltje met ozric tentacles is vandaag binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
Heb je zelf ook nog wat te zeggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou dat laatste hoop ik toch niet![]()
![]()
![]()
Mijn idee is dus ook dat je juist met insuline de basis veel sneller en veel beter krijgt, maar omdat ik nog niet op het maximale qua tabletten zit, willen ze dat eerst nog proberen. Ik geloof er allemaal niet zo in eerlijk gezegd
nee en nee, dus kom maar op!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou je van je meubilair?
En van je andere diertjes?
Ja?
Nou, dan zou ik ze niet nemen![]()
Neeeej, garpjuh....ik wil ze niet kwijt, maar wat kunnen ze toch lomp druk zijn
Trusten![]()
En nogmaals bedankt voor m'n KoS![]()
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je zelf ook nog wat te zeggen?
Tis jouw lichaam...
Ssssst, niet verder vertellen.quote:
Oh, wat erg is dat hé, je geneert je zo gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Au![]()
Zo ben ik vorig jaar midden int durp waar ik werk vol op m'n bek gegaan toen ik bij de brievenbus stopte.
Het regende dus ik ren op m'n laarzen snel naar de brievenbus.
Echt vol op m'n bek met een arm in de lucht![]()
En iedereen had het gezien
klinkt inderdaad erg lekker, en ik wilde eerst het cdtje bestellen, want platenspeler kapot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klinkt lekker, beetje vroege Pink Floyd/Hawkwind achtig.
Loop je niet bij een internist dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik heb al meerdere malen aangegeven gewoon volledig op insuline over te willen, maar dan willen ze toch net even dit nog proberen. Volgende keer ga ik het weer aangeven en anders vraag ik wel een verwijzing naar de internist..Misschien dat die het iets serieuzer neemt..
Tweemaal heet noemen we dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet nederlands-heet heet eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, wat erg is dat hé, je geneert je zo gelijk.
Ik had een paar jaar geleden een hele leuke, kekke, rok aan naar Schiermonniikoog. Daar fietsen gehuurd en die zijn brak kwam m'n rok tussen de kettingkast, en ik trapte nog even door. Genant, genant.
Wat een prachtige hoes!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tweemaal heet noemen we dat.
ben ik blij dat ik daar nooit last van hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Nee, alles gaat hier via de huisarts/diabetesverpleegkundige. Ik ben alleen naar de internist geweest toen ik net diabetes had en tijdens de zwangerschap. En in het dorp verderop loopt de man van een collega van me weer wel bij een internist en die is meteen overgezet op 4 keer spuiten (met veel lagere waardes als die van mij) en is naderhand teruggezet naar 2 keer spuiten. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat bij mij dan niet kanquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loop je niet bij een internist dan?![]()
Raar hoor...de internist moet je toch eiks minimaal 1x per jaar zien
Zullen we ze gaan veilen ???quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 kleuterpoezen in de aanbieding voor DTH
Bood het grote wereldwijdeweb geen soelaas?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klinkt inderdaad erg lekker, en ik wilde eerst het cdtje bestellen, want platenspeler kapot.
werd ik gebeld door de cd boer, dat de bestelling geannuleerd was omdat de cd niet meer wordt gemaakt![]()
maar hij wist me ook te vertellen dat de vinyl wel leverbaar was, en ik had inmiddels de Thorens geadopteerd, dus waarom ook niet
ja ik heb em ook gedownload, maar ik wilde em ook fysiek hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bood het grote wereldwijdeweb geen soelaas?
Ja, das juist waarom ik nu sinds 3 jaar zo goed met m'n endocrinoloog door één deur kan. Hij overlegd, vind het fijn als je jezelf ook inleest en staat altijd open voor alternatieve methoden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je zelf ook nog wat te zeggen?
Tis jouw lichaam...
Nagels knippen gaat echt sneller hoor schat.quote:
Dat kan ik me voorstellen, het grootste nadeel van CD's is dat die hoesjes zo verrekte klein zijn. Op de bank hangen met die lekkere grote platenhoezen met artwork en teksten had wel wat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb em ook gedownload, maar ik wilde em ook fysiek hebben
quote:
Ja, je moet echt voor jezelf opkomen hoor Bamba. Niet alles voor zoete (nou, niet te zoete) koek aan nemen. Jij beslist uiteindelijk. Dat is ook de reden dat ik enorme moeite met de diabetesdienst in mijn vorige woonplaats had. Zo gedrag, nee mevrouwtje, ik weet alles beter. Jij hoeft niet zelf te denken. Nou, dan heb je aan mij een hele slechte. Misschien is dit een link die ook voor jou nuttig kan zijn. www.diabetes-suikerziekte.nlquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, alles gaat hier via de huisarts/diabetesverpleegkundige. Ik ben alleen naar de internist geweest toen ik net diabetes had en tijdens de zwangerschap. En in het dorp verderop loopt de man van een collega van me weer wel bij een internist en die is meteen overgezet op 4 keer spuiten (met veel lagere waardes als die van mij) en is naderhand teruggezet naar 2 keer spuiten. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat bij mij dan niet kan. Dus bij de volgende bespreking toch maar weer vragen
deze vind ik een beetje engquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pilsje+wijntje gaat doen.
Bij de mijne dat hij alleen maar diabetes patienten heeft, en zich gespecialiseerd heeft. Een internist is vaak veel algemener en bekijkt je meestal maar 1 x per jaar. Ik kom nu 4 x per jaar naar de poli en dat is heel fijn, er veranderd zo snel wat en hij gaat vaak naar de betreffende congressen enzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
Wat is precies het verschil tussen een internist en een endocrinoloog Strega?
Dank je wel voor de link!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je moet echt voor jezelf opkomen hoor Bamba. Niet alles voor zoete (nou, niet te zoete) koek aan nemen. Jij beslist uiteindelijk. Dat is ook de reden dat ik enorme moeite met de diabetesdienst in mijn vorige woonplaats had. Zo gedrag, nee mevrouwtje, ik weet alles beter. Jij hoeft niet zelf te denken. Nou, dan heb je aan mij een hele slechte. Misschien is dit een link die ook voor jou nuttig kan zijn. www.diabetes-suikerziekte.nl
Ik ben geabonneerd op hun nieuwsbrief. Ze houden je op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen.
Oke, die hebben we hier in de boeren ziekenhuis vast nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Endocrinoloog is een internist die gespecialiseerd is in endocriene ziekten.
Meneer I. heeft ook een internist-endocrinoloog.![]()
Ik stond net op Tom's pootje terwijl ik eten stond klaar te maken.
Hij gilde alles bij elkaar![]()
![]()
Maar nu heeft ie het te druk met z'n happies en alles is weer over
Oke, dat is wel fijn idd! en sta je nu ook nog onder controle van de huisarts?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Bij de mijne dat hij alleen maar diabetes patienten heeft, en zich gespecialiseerd heeft. Een internist is vaak veel algemener en bekijkt je meestal maar 1 x per jaar. Ik kom nu 4 x per jaar naar de poli en dat is heel fijn, er veranderd zo snel wat en hij gaat vaak naar de betreffende congressen enzo.
Ingetje foei! Eerst moet ik ze voor je VEILEN, nu val je ze fysiek aan!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Endocrinoloog is een internist die gespecialiseerd is in endocriene ziekten.
Meneer I. heeft ook een internist-endocrinoloog.![]()
Ik stond net op Tom's pootje terwijl ik eten stond klaar te maken.
Hij gilde alles bij elkaar![]()
![]()
Maar nu heeft ie het te druk met z'n happies en alles is weer over
Dit vind ik meer dan een BEETJE eng Zwabber!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deze vind ik een beetje eng![]()
[ afbeelding ]
en bier + wijn? toch niet door elkaar he?
Gristelijke anti-zelfbevlekkingsvingers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deze vind ik een beetje eng![]()
[ afbeelding ]
en bier + wijn? toch niet door elkaar he?
Hier voor niet, hij krijgt natuurlijk wel alle updates van het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke, dat is wel fijn idd! en sta je nu ook nog onder controle van de huisarts?
mooie photoshop van lamprey alen, en vingers (duhquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gristelijke anti-zelfbevlekkingsvingers.
Mij welbekend, dit boek erover is een aanrader (als je van het genre houdt).quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooie photoshop van lamprey alen, en vingers (duh)
[ afbeelding ]
het zijn eigenlijk een soort van mega bloedzuigers
[ afbeelding ]
en heel veel tandjes!
[ afbeelding ]
dat ziet er niet bepaald uit als een bouqetreeks romannetjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mij welbekend, dit boek erover is een aanrader (als je van het genre houdt).
[ afbeelding ]
Jao natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu ga ik echt....
En for tha record....ik hou zielsveel van m'n poessies, ook van die 2 kleine relkatten
In het Engels zelfs goedkoper. Persoonlijk lees ik liever in 't Nederlands, maar ik baal zo van onvolledige reeksen waar een uitgever wel aan begint maar die halverwege de reeks stopt met uitgeven dat ik er over denk lezen in het Engels op te gaan pakken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ziet er niet bepaald uit als een bouqetreeks romannetje![]()
*neemt aan dat hij er ook is in het engels
ik lees boeken die in het engels zijn geschreven liever in het engels, er gaat toch altijd wat verloren in de vertaling, en ik lees het toch net zo makkelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
In het Engels zelfs goedkoper. Persoonlijk lees ik liever in 't Nederlands, maar ik baal zo van onvolledige reeksen waar een uitgever wel aan begint maar die halverwege de reeks stopt met uitgeven dat ik er over denk lezen in het Engels op te gaan pakken.
Aasgieren en de Hyperion reeks van hem zijn echte aanraders. Net als het tweeluik Ilium+Olympos.
Truste Zwabber, hondjes uitlaten en tukkie doen. S blijft ms. nog even tot dan hangen.
ik ben er niet hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:22 schreef Strega het volgende:
Zwabber moet zo ook naar bed. Denk er om Zwabber! Gewoon dag en nacht ritme
Goed zo!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben er niet hoor [ afbeelding ]
Ik ook echt altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik lees boeken die in het engels zijn geschreven liever in het engels, er gaat toch altijd wat verloren in de vertaling, en ik lees het toch net zo makkelijk
maar zal er eens naar kijken
Oeh dat is helemaal niet zo slimquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:11 schreef JJH het volgende:
Van auto wisselen, de eerste auto bij je collega thuis laten staan en daar vervolgens je huissleutels in laten liggen is niet handig.
Yeaaaaah , nog maar 8 uur werkenquote:
ow haaaai!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pilsje+wijntje gaat doen.
je zei vinyltje. Ik dacht serieus: wow, ga je dat op je vloer leggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja fysio zit geen vooruitgang in. Door tintelingen en geen gevoel kunnen de spieren niet getraind worden die getraind moeten worden en dus mag de neuroloog eerst kijken of er zenuwen beschadigd c.q. klem zitten. En daarna zal het misschien revalidatie worden en moet ik ermee leren omgaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:07 schreef nokwanda het volgende:
en dat allemaal door die ene aanrijding? Darn, dat is kut.
Niet leuk?? Bleeghquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Das balen Nies.
Blegh, ik heb vannacht gedroomd over dat Haitiaanse kindje
Lijkt me niet leuk, nee, gezien de docu van gister daaroverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |