Mooi zo!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Marbeling..![]()
[..]
Leuk!![]()
Ben zelf ook maar weer aan het oefenen...![]()
Moet beter kunnen.
[ afbeelding ]
lace!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Marbeling..![]()
[..]
Leuk!![]()
Moet beter kunnen.
[ afbeelding ]
Dat is idd nog voordeliger jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef Linnie20v het volgende:
Beter doe je 2 aparte bestellingen van elk 9 lakjes!
Mooi! Ik vind die plate echt tof, is 1 van mijn meest gebruiktequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Marbeling..![]()
[..]
Leuk!![]()
Moet beter kunnen.
[ afbeelding ]
Mooi! Leuk zacht kleurtje ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze TTYL in het zonnetje![]()
(moet nog even cleanup doen... en die hobbels op mijn duimnagel komen van de lijmexplosie van gisteren + een scheur...)
wauw dat is goed gelukt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Nune het volgende:
Het enige probleem is dat ik vanochtend heel druk in de weer was met mijn allereerste Konad/nailart projectje. Maar nu wil ik dus heel graag mijn kleurtjes swatchen.![]()
Hierbij dus een foto van mijn eerste Konad ervaring, want die gaat er nu lekker af.![]()
[ afbeelding ]
Chainmail Charm, gestempeld met CG Millenium.
Haha mijn TD pakketje kwam vandaag ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi! Leuk zacht kleurtje ook.
Kijk eens wat ik heb...
[ afbeelding ]
Pakketje!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Nune het volgende:
Het enige probleem is dat ik vanochtend heel druk in de weer was met mijn allereerste Konad/nailart projectje. Maar nu wil ik dus heel graag mijn kleurtjes swatchen.![]()
Hierbij dus een foto van mijn eerste Konad ervaring, want die gaat er nu lekker af.![]()
[ afbeelding ]
ow heerlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:28 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even het kind in me naar buiten gelatenin het echt zijn de kleuren wat feller, vooral de groene.
Mooi!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
www.boozyshop.nl daar kun je hem nu bestellen als het goed is, ik heb net even voor je gekeken en ik kon hem gewoon in mijn winkelwagentje gooienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik baal zo dat chainmall charm bijna niet te krijgen is.... elke keer weer uitverkocht![]()
de zon schijnt! ik heb zin in....
fel roze of blauw ofzeuwstraks ff kieken...
Dankjewel! Volgens mij ga ik heel hard jouw richting op..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
(ohja... die heb ik ook nog.... dat is het nadeel van meer dan 130 lakjes hebben... ik vergeet de hele tijd wat ik allemaal heb...)
daar bestel ik ook elke keer DC maar ze hadden hem vorige week nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
www.boozyshop.nl daar kun je hem nu bestellen als het goed is, ik heb net even voor je gekeken en ik kon hem gewoon in mijn winkelwagentje gooien
Die CG stempelt best OK zo te zien!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics. Kun je vinden op Boozyshop!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef PeRi het volgende:
Van welk merk is die kleurenlegenda Kleintje?.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Kleintje19 het volgende:
kreeg van een hele lieve fokker net een envelopje, daarin zouden 2 schapertjes zitten voor konad... ik dolblij... maar toen ik de envelop open maakte zat er niets in... ze hebben waarschijnlijk iets gevoeld en gewoon eruit gehaald, er zit namelijk een heel keurig sneetje aan de zijkant van mn envelop... (zo'n sneetje kan de machine en/of de schaper echt niet gemaakt hebben.. )
het is ook gewoon echt een perfect sneetje...
klein, en precies op maat
[ afbeelding ]
NIET tof
ik zou het niet weten, op de foto heb ik de envelop open dus daar lijkt het heel groot, maar als ik de envelop gewoon dicht heb is het echt een heel prefect klein subtiel sneetje, en helemaal aan het begin van het sneetje zit een iets groter rond gaatje alsof er iets in is gestokenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Jee KLeintje dat is ook balen zeg, hoe kan dat nou??
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Nune het volgende:
Leuk, Kleintje!
En Puckzzz; die CG stempelt inderdaad wel oké!
De Helmer staat eindelijk, bijgevuld en wel.
Nu dus de beloofde swatches!![]()
Van het pakketje van net:
[ afbeelding ]
Peachy Keen, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Absolutely Alice, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Brand New Skates, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Dating a Royal, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Mad as a Hatter, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Mmm.. Vould You Like a Lick-tenstein?, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Happily Ever After, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Mirror Mirror, 2 laagjes.
Eerder gescoorde lakjes deze week:
[ afbeelding ]
Millenium, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Chainmail Charm, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Cherry Tobacco, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Fiery Coral, 3 laagjes.
Zo. En nu besluiten waar ik mee ga lakken.
Mwehe. Ik heb wel Mmm.. Vould You Like a Lick-tenstein? besteld dankzij jouw foto's. Ik vond hem zo tof, en in het echt is hij nog mooier.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje wat een rotstreek! Daar zou ik zeker een klacht over indienen!!
@ Nune: k dacht even dat ik mijn eigen lakken voorbij zag komenIk heb alleen peachy keen en fiery coral niet. Mooie kleurtjes!
Mooie lak inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Nune het volgende:
[..]
Mwehe. Ik heb wel Mmm.. Vould You Like a Lick-tenstein? besteld dankzij jouw foto's. Ik vond hem zo tof, en in het echt is hij nog mooier.
Daarom wilde ik er zo snel mogelijk bij zijn haha.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooie lak inderdaadEn discontinued, dus als je er te lang mee wacht is ie ontzettend slecht verkrijgbaar..
OOHHH!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Kleintje19 het volgende:
kreeg van een hele lieve fokker net een envelopje, daarin zouden 2 schapertjes zitten voor konad... ik dolblij... maar toen ik de envelop open maakte zat er niets in... ze hebben waarschijnlijk iets gevoeld en gewoon eruit gehaald, er zit namelijk een heel keurig sneetje aan de zijkant van mn envelop... (zo'n sneetje kan de machine en/of de schaper echt niet gemaakt hebben.. )
[ afbeelding ]
NIET tof
Nah, ik bestel van de week wel ergens een nieuw setjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OOHHH!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog eentje... (en gebruik hem zelf niet...) nog een keer proberen?? En dan tape ik hem gewoon hermetisch af!
(teringleiers van de TNT)
Oke dan...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Nah, ik bestel van de week wel ergens een nieuw setje![]()
Was kei lief maar ik neem het gokje niet nog een keer thanks anyway![]()
![]()
grrrr... ik snap niet wat ze ermee moeten eigenlijk????!!??
de 2de heb ik! geweldig lakje! dekt echt super en droogt snelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:38 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 3 lakjes besteld.
Diamond Cosmetics - Iced Plum
Diamond Cosmetics - Dont Teal My Heart Away
Diamond Cosmetics Polish - Cherry Tobacco
Dat vind ik sowieso wel van de lakken van Diamond Cosmeticsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
de 2de heb ik! geweldig lakje! dekt echt super en droogt snel
Cherry Tobacco is zo mooi. Als je die op hebt blijf je er maar naar staren, lijkt net of hij licht geeft van binnenuit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:38 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 3 lakjes besteld.
Diamond Cosmetics - Iced Plum
Diamond Cosmetics - Dont Teal My Heart Away
Diamond Cosmetics Polish - Cherry Tobacco
Oh, oke!! Gelukkig! Ik stuurde je net een PM, toen had ik dit nog niet gezien. Je hoeft niks meer terug te sturen dusquote:
dat ken ik , probeer nu ook eerst alle untried af te gaan als ik ga lakken en voor ik weer ga bestellen (probeer ik te doen)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
(ohja... die heb ik ook nog.... dat is het nadeel van meer dan 130 lakjes hebben... ik vergeet de hele tijd wat ik allemaal heb...)
moooooi, is die mirror, mirror grijs of blauw?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Nune het volgende:
Leuk, Kleintje!
En Puckzzz; die CG stempelt inderdaad wel oké!
De Helmer staat eindelijk, bijgevuld en wel.
Nu dus de beloofde swatches!![]()
Van het pakketje van net:
[ afbeelding ]
Peachy Keen, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Absolutely Alice, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Brand New Skates, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Dating a Royal, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Mad as a Hatter, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Mmm.. Vould You Like a Lick-tenstein?, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Happily Ever After, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Mirror Mirror, 2 laagjes.
Eerder gescoorde lakjes deze week:
[ afbeelding ]
Millenium, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Chainmail Charm, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Cherry Tobacco, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Fiery Coral, 3 laagjes.
Zo. En nu besluiten waar ik mee ga lakken.
Mirror mirror is lichtgrijs.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:57 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
moooooi, is die mirror, mirror grijs of blauw?
peachy keen is ook errrug mooi
Ook niet mijn kleur, srryquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
ik heb hier shim-mery chic van opi, maar 't is mijn kleurtje niet
dus als iemand wil ruilen?
Belachelijk! Kun je een klacht indienen oid?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
NIET tof
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Heb jij je bestelling ook gekregen?
Dankje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook niet mijn kleur, srry![]()
En Nune, mooi hoor!!
Mooi zo! Dan wacht ik geduldig af.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]Helemaal goed aangekomen, maar kon hem nog niet posten voor Noortje
Dus maandag
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:09 schreef Sjeen het volgende:
Crientj, ik heb postThanks
Nu gaan verzinnen op welke lak ik MAY ga gooien
Hoe kut. Lekker voor je vertrouwen in de medemens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[afbeelding]
NIET tof
Ik zit nu ook heel erg met TNT,quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe kut. Lekker voor je vertrouwen in de medemens.
Wel zou ik die persoon uitlachen als het een vent is; wat zal hij balen dat hij voor zoiets de moeite heeft genomen om te jatten. Voor iets waar hij niets mee kan.
Die wil ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:23 schreef Sjeen het volgende:
China Glaze Recycle
[afbeelding]
Verkrijgbaar bij Transdesign of op Ebay
China Glaze recycle inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Agapimou het volgende:
Meiden, ik ben opzoek naar een mooie grijze nagellak.
Maar dan niet donkergrijs zoals Nieners heeft hierboven ,(Wel mooi hoor!) maar joggingbroek grijs, om het zo maar te zeggen.
Weet iemand waar ik deze kleur kan bemachtigen?
Ik mag van mezelf geen nieuwe nagellak meer kopen tot ik alles een keer gebruikt hebquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf geen nieuwe nagellak meer kopen tot ik alles een keer gebruikt heb(Muv de 25 cent Kruidvat graaibaklakjes)
Op welke site kan ik het beste China glaze bestellen? Er staan zoveel webshops in de OPquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
China Glaze recycle inderdaad.
Of even op deze kijken:
http://wic.herome.nl/Colours.html
Ik heb die Nairobi, maar die moest gelijk verdund worden, was heeeeeel dik
Transdesign.comquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:36 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Op welke site kan ik het beste China glaze bestellen? Er staan zoveel webshops in de OP
Haha ja maar 9 lakjes zijn wel heel veel.. ik wil alleen die grijze!! Is er geen andere optie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Transdesign.com![]()
Maar even goed lezen voor de shipping ( en dan zou ik dus gelijk 9 lakjes bestellen als ik jou was )
Met iemand van hier samen bestellen, of toch iets van die WIC Herome pakken.. Dat zijn wel echt fijne lakjes!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Haha ja maar 9 lakjes zijn wel heel veel.. ik wil alleen die grijze!! Is er geen andere optie?
Ik heb 'm hiervandaan: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200419549930quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Haha ja maar 9 lakjes zijn wel heel veel.. ik wil alleen die grijze!! Is er geen andere optie?
douglas verkoopt alle kleuren van die WIC herome..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met iemand van hier samen bestellen, of toch iets van die WIC Herome pakken.. Dat zijn wel echt fijne lakjes!
Of op Ebay kijken voor CG Recycle
Jeeejquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb 'm hiervandaan: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200419549930
Het is wel dezelfde als op mijn foto, héquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:37 schreef Agapimou het volgende:
[..]
JeeejIk heb 'm besteld!!
! Hoe lang duurde het voor dat 'ie bij jou aan kwam Sjeen?
Enchantraquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar minder dan een tientjequote:Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef PeRi het volgende:
Wat kosten de Herome lakjes bij de Douglas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |