Mooi zo!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Marbeling..![]()
[..]
Leuk!![]()
Ben zelf ook maar weer aan het oefenen...![]()
Moet beter kunnen.
[ afbeelding ]
lace!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Marbeling..![]()
[..]
Leuk!![]()
Moet beter kunnen.
[ afbeelding ]
Dat is idd nog voordeliger jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef Linnie20v het volgende:
Beter doe je 2 aparte bestellingen van elk 9 lakjes!
Mooi! Ik vind die plate echt tof, is 1 van mijn meest gebruiktequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Marbeling..![]()
[..]
Leuk!![]()
Moet beter kunnen.
[ afbeelding ]
Mooi! Leuk zacht kleurtje ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze TTYL in het zonnetje![]()
(moet nog even cleanup doen... en die hobbels op mijn duimnagel komen van de lijmexplosie van gisteren + een scheur...)
wauw dat is goed gelukt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Nune het volgende:
Het enige probleem is dat ik vanochtend heel druk in de weer was met mijn allereerste Konad/nailart projectje. Maar nu wil ik dus heel graag mijn kleurtjes swatchen.![]()
Hierbij dus een foto van mijn eerste Konad ervaring, want die gaat er nu lekker af.![]()
[ afbeelding ]
Chainmail Charm, gestempeld met CG Millenium.
Haha mijn TD pakketje kwam vandaag ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi! Leuk zacht kleurtje ook.
Kijk eens wat ik heb...
[ afbeelding ]
Pakketje!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Nune het volgende:
Het enige probleem is dat ik vanochtend heel druk in de weer was met mijn allereerste Konad/nailart projectje. Maar nu wil ik dus heel graag mijn kleurtjes swatchen.![]()
Hierbij dus een foto van mijn eerste Konad ervaring, want die gaat er nu lekker af.![]()
[ afbeelding ]
Chainmail Charm, gestempeld met CG Millenium.
ow heerlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:28 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even het kind in me naar buiten gelatenin het echt zijn de kleuren wat feller, vooral de groene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |