abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77427563
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:36 schreef Lizzedier het volgende:
Welke merken, eh vanalles.
Bourjois
Rimmel
Trind
Hema
noname
en wat afgeprijsde waar van Gosh, Essence en Catrice meegenomen deze week. Vandaar dat ik nu ook weer aan het lakken ben gegaan, ging eigenlijk voor wat nagellijm om een gebroken duimnagel te fixen.

Misschien toch maar eens wat extra daagjes werken, en bij transdesing bestellen zodat ik mee kan doen met de trend die hier gaande lijkt te zijn met china glaze, opi en orly? Zal vast een goede reden zijn dat ze zo populair zijn, buiten de kekke kleurtjes om en dat ze gewoon populair zijn.

Zal sowieso moeten gebeuren, ben echt te verliefd geworden op die mat en suede look.
Suede is inderdaad erg mooi en staat dankzij deze reeks ook op mijn wishlist *( je weet wel zo'n lijst met dingen waarvan het niet uitmaakt wat het kost omdat je het móet hebben)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:42:10 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_77427576
quote:
Bourjois
Rimmel
Trind
Hema
noname
en wat afgeprijsde waar van Gosh, Essence en Catrice meegenomen deze week. Vandaar dat ik nu ook weer aan het lakken ben gegaan, ging eigenlijk voor wat nagellijm om een gebroken duimnagel te fixen.

Misschien toch maar eens wat extra daagjes werken, en bij transdesing bestellen zodat ik mee kan doen met de trend die hier gaande lijkt te zijn met china glaze, opi en orly? Zal vast een goede reden zijn dat ze zo populair zijn, buiten de kekke kleurtjes om en dat ze gewoon populair zijn.

Zal sowieso moeten gebeuren, ben echt te verliefd geworden op die mat en suede look.
gelukkig, want alleen op TD gaan bestellen omdat er hier toevallig veel mensen lakjes van die merken hebben en dat je dan mee kan praten is natuurlijk wel een beetje zot

Maareh, ik denk dat die merken zo populair zijn omdat ze goede kwaliteit bieden voor een lage prijs (mits je ze in de USA koopt), maar vooral vanwege de enorme verscheidenheid aan kleuren en types
disclaimer
pi_77427599
quote:
Bourjois
Rimmel
Trind
Hema
noname

En ze chippen allemaal zo snel?
Ik heb dat ook als ik aan het werk ben (horeca, dus duh ) maar niet als ik gewoon dagje vrij ben.. Doe je niet te gekke dingen met je nagels?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77428479
Ik heb zin om nagellak te bestellen
Zit er een beetje doorheen deze week, heb nu al 48 uur gewerkt en moet morgen nog de hele dag.....yugh!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:13:20 #180
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77428514
Ohoh.... ik heb mijn nagel gelijmd, maar er kwam heel veel lijm uit de lijmpen, en nu zit mijn vel vast aan mijn nagel... (dat stuk onder je nagel zegmaar...)
Ik weet dat ik een sukkel ben...

Maarre, iemand een idee wat nu?? Gewoon wachten tot ie weer los gaat vanzelf ofzo?? (het voelt zo raar!!)

Don't come closer, I might hurt you
pi_77428592
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:

[..]

En ze chippen allemaal zo snel?
Ik heb dat ook als ik aan het werk ben (horeca, dus duh ) maar niet als ik gewoon dagje vrij ben.. Doe je niet te gekke dingen met je nagels?
had ik ook vreselijk, heb hier vaak frusti zitten doen.
álles geprobeerd.
en toen nam ik acrylnagels, en was het over
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77428610
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Ohoh.... ik heb mijn nagel gelijmd, maar er kwam heel veel lijm uit de lijmpen, en nu zit mijn vel vast aan mijn nagel... (dat stuk onder je nagel zegmaar...)
Ik weet dat ik een sukkel ben...

Maarre, iemand een idee wat nu?? Gewoon wachten tot ie weer los gaat vanzelf ofzo?? (het voelt zo raar!!)

voorzichtig metg een houten bokkepootje losfriemelen?
pi_77428620
pfff wat een drukke week..

heb geloof ik ook wel weer wat topics gemist..

Heb echt weer geweldige creaties gezien
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_77428855
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef Loqi het volgende:

[..]

Waarom zou je niet gewoon ook remover zonder aceton voor het schoonmaken je nagelriemen gebruiken? Dat werkt ook prima hoor
Dat heb ik geprobeerd maar werkte niet zo goed! Kan ook zijn omdat ik niet een hele stugge kwast heb genomen. Zal eens een andere kopen en dan proberen!

Ik heb nu Gussied up green van China glaze op! Hele mooie donkergroene kleur die soms zwart lijkt. Alleen moet ik mijn skills in nagellakken en schoonmaken nog wat verbeteren zodat ik postwaardige foto's kan maken
pi_77429017
oei, ik dah action paars op met nfu.oh #51, haal net alles af, is m'n acryl verkleurd naar paars
en ik had toch echt een basecoat op...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:33:28 #186
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_77429088
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:30 schreef Mirjam het volgende:
oei, ik dah action paars op met nfu.oh #51, haal net alles af, is m'n acryl verkleurd naar paars
Wat raar zeg,ik smeer echt vanalles op m'n nagels en veel dokere kleuren maar dat heb ik nog nooit gehad!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_77429091
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:30 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb over mn acrylnages een laagje gel!
Voor extra glans en zodat de nagellak er niet intrekt

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2010 20:34:11 ]
pi_77429114
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja, dat laagje gel, da's een verhaal apart
laten we het er maar op houden dat m'n laatste nageldame blij mag zijn dat ze alle 10 vingers nog heeft
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:35:31 #189
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77429154
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

voorzichtig metg een houten bokkepootje losfriemelen?
Goede tip!!
Hij is in elk geval weer los nu! Nu nog wel veel lijm onder mijn nagel, maar dat pulk ik er nog wel onderuit in tijden van verveling...

Dankje!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:39:53 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_77429295
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik heb al jaren acryl en nog nooit meegemaakt dat er nagelak intrekt,gebruik niet eens een basecoat.Dat gellaagje heeft verder toch geen nut als je altijd lakt of wel?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_77430080
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Lizzedier het volgende:
Ik ben de afgelopen paar dagen ook weer eens in de weer gegaan met lakken. Na jaren van niet lakken.
En ik weet nu ook weer waarom. Binnen enkele uren zijn er al heel wat stukjes van het puntje van mijn nagels gechipt.
Kwestie van beter nagellak? Of ben ik gewoon te wild en ondoordacht? Kwam wel een stukje tegen over het meelakken van het randje, maar daar ben ik nog niet heel handig in.

Word er een beetje moe dat ik elke dag, of eigenlijk bijna elke zoveel uur, opnieuw kan beginnen met verwijderen en lakken. En met de stempelsetjes van essence is het ook zonde als ik ze net helemaal mooi heb gemaakt met veel werk, dat het er binnen een paar uur onverzorgd uitziet.

Als een beter merkje nagelllak of topcoat, daar bij zou kunnen helpen dan hoor ik dat graag.

Wel blij met die stempelsetjes trouwens, als puber maakte ik altijd hele kunstwerken met veel geknoei. Dit is echt geweldig lekker simpel en snel en met mooi resultaat. Ga er zometeen een paar extra halen voor mijn vriendinnetjes denk ik. Spread the love. En likkebaardend kijken naar die goedkope setjes op ebay natuurlijk. Zijn die van redelijke kwaliteit trouwens?

Oh en ik kwam in de paar topics die ik heb doorgeworsteld redelijk wat tegen over nagelbijten, ik ben ook een befaamde bijter, vooral vroeger. Wat mij heel veel heeft geholpen is gewoon altijd een vijltje op zak hebben, zodat ik haakjes en dingetjes meteen kan verwijderen, evenals de rommel die ik altijd onder mijn nagels verzamel. Dat was namelijk de voornaamste reden dat ik steeds er aan ging zitten bijten.
Ik heb er zelf ook last van.. Gister gelakt, goed laten drogen en vanmorgen ben ik alweer een deel kwijt..
Gebruik je een basecoat of/en een topcoat?
Ik verdenk zelf mijn topcoat ervan dat ie de lak eraf trekt, maar het kan net zo goed ook zijn dat ik 'm raar lak waardoor er lucht onder vastzit en de boel op die manier loslaat.

Weet het niet, vind het irritant. Gebruik zelf vanalles, hema spul, essence, china glaze, etc.
pi_77430427
Hee meiden! mijn nagels zijn eindelijk weer een beetje lang Wil graag wat China Glaze en OPI gaan bestellen. Waar kan dit nog meer dan bij transdesign?
Thanks!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 21:39:58 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77431329

CG Secrets + konad met CG Sci-Fi + groen metallic striper

http://8ty8beauty.com/
Kan je ook CG en Opi kopen.
pi_77431418
Ik zag een aantal topics terug een hele mooie foto van een koh duochroom, hebben opi of cg ook duochroom kleuren in hun assortiment?
pi_77432433
Wat ik allemaal met mijn nagels doe, geen idee, zijn wel enorme friemelhandjes die ik heb. Laat altijd van gezellige bierviltsnippers achter als ik die in mijn handen krijg.
Maar bedenk mij na Mirjam's acrylnagels wel, dat mijn nagels erg buigzaam zijn. Misschien maar eens de potjes strengthners gaan gebruiken die ik nog heb. En die eerder weinig deden voor mijn nagels, maar de huidige producten die ik gebruik hebben ze wel een flinke oppeper gegeven. Dus misschien dat ze in combinatie met gezondere nagels wel goed werken.

En nee, ik wroet niet met de hele vijl onder mijn nagels. Maar met dat handige puntje van een diamantvijl swiep ik wel regelmatig even de zooi eronderuit.
pi_77433498
Weten jullie hoe de verzenkosten zijn als je meer dan 9 nagellakken bij Transdesign besteld?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_77433613
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef Bamba het volgende:
Weten jullie hoe de verzenkosten zijn als je meer dan 9 nagellakken bij Transdesign besteld?
quote:
SMALL FLAT RATE BOX ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days.
(maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml)) OR (maximum: 16 mini bottles only of 0.18oz. (5.4 ml)
MEDIUM FLAT RATE BOX ($57 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 42 bottles of 0.5oz. (15 ml))
LARGE FLAT RATE BOX ($65 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 65 bottles of 0.5oz. (15 ml))
pi_77433801
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]
Dank je . Dan kun je nog beter samen een bestelling doen, want vind 57 dollar toch aan de prijzige kant
And so the lion fell in love with the lamb
pi_77433849
Beter doe je 2 aparte bestellingen van elk 9 lakjes!
pi_77435072
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Loqi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit zijn mijn nagels, een tijdje terug. Andere kleurtjes, zelfde techniek. Het is echt niet moeilijk hoor Als je je vingers afplakt met plakband komt het ook niet overal waar je het niet wilt. Maar het kost wel wat meer tijd dan een normale lakbeurt ja.
Marbeling..
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

CG Secrets + konad met CG Sci-Fi + groen metallic striper

http://8ty8beauty.com/
Kan je ook CG en Opi kopen.
Leuk!

Ben zelf ook maar weer aan het oefenen...
Moet beter kunnen.

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')