abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 29 januari 2010 @ 17:06:53 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77423137
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:45 schreef Crientj het volgende:
Mooie nagels, kleurtjes en natuurlijk de verzameling van -Bubseltje-

@Sjeen, heb jij je pakje al binnen? Tis gister in de brievenbus gegaan
Nog geen bericht van thuisfront, dus denk het niet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_77423275
Mooie stash bubseltje!

Ik heb mijn eerste china glaze lakje binnen
CG - Ginger. Hij is mooooi
Foto volgt. (Lees: als ik zin heb om kabeltje van telefoon te pakken)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:13:28 #153
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77423346
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:02 schreef Loqi het volgende:
Bubsel mooie verzameling. Rechtsonder op de nailart foto, zijn dat allemaal stripers?
yep het zijn van ongeveer deze

http://cgi.ebay.com/2-Way(...)426b33#ht_3305wt_939

Tnx allemaal ik schrok wel van het aantal roze lakken
pi_77423587
Ah wat gaan jullie snel!
Ik had deze vraag in het vorige topic gesteld, maar nog geen antwoord gehad dus dan nog maar een keertje

Bij gel/acrylnagels, het schoonmaken van nagelriem na het lakken (make-up alley, gebruiken jullie daar dan wel 100% aceton voor? Aangezien ik nagellakremover zonder aceton moet gebruiken.
pi_77423901
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

oh nee die link had ik nooit moeten openen
  FOK!fossiel vrijdag 29 januari 2010 @ 17:40:59 #156
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77424184
Ik heb nu Angora Cardi van Essie op maar in het echt vind ik 'm toch donkerder dan ik 'm in had geschat. Ik had wel wat swatches online bekeken maar die zijn vaak ook afhankelijk van het licht.

Het gekke is wel dat ik 'm (net zoals m'n Orange Fizz van Chanel) in buitenlicht een stuk mooier vind. Bij die van Chanel is het verschil nog groter. Binnenshuis lijkt ie nogal oranje ( ) maar buiten is ie prachtig!
Chick on a mission
pi_77424250
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:

[..]

oh nee die link had ik nooit moeten openen
Zijn dat nou 24 stripers voor 15 dollar, met gratis shipping?
Of lees ik over kleine lettertjes heen?
pi_77424381
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef Oblivion het volgende:
Heb de paltes binnen gekregen en ben gaan stoeien...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ben blij met mijn lange stamper! (klinkt lekker fout )
heb jij zo'n lange stempel ja? (zo'n dubbele)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77424526
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

ik klikte, en nu wil ik ze!
pi_77425172
Ik ben de afgelopen paar dagen ook weer eens in de weer gegaan met lakken. Na jaren van niet lakken.
En ik weet nu ook weer waarom. Binnen enkele uren zijn er al heel wat stukjes van het puntje van mijn nagels gechipt.
Kwestie van beter nagellak? Of ben ik gewoon te wild en ondoordacht? Kwam wel een stukje tegen over het meelakken van het randje, maar daar ben ik nog niet heel handig in.

Word er een beetje moe dat ik elke dag, of eigenlijk bijna elke zoveel uur, opnieuw kan beginnen met verwijderen en lakken. En met de stempelsetjes van essence is het ook zonde als ik ze net helemaal mooi heb gemaakt met veel werk, dat het er binnen een paar uur onverzorgd uitziet.

Als een beter merkje nagelllak of topcoat, daar bij zou kunnen helpen dan hoor ik dat graag.

Wel blij met die stempelsetjes trouwens, als puber maakte ik altijd hele kunstwerken met veel geknoei. Dit is echt geweldig lekker simpel en snel en met mooi resultaat. Ga er zometeen een paar extra halen voor mijn vriendinnetjes denk ik. Spread the love. En likkebaardend kijken naar die goedkope setjes op ebay natuurlijk. Zijn die van redelijke kwaliteit trouwens?

Oh en ik kwam in de paar topics die ik heb doorgeworsteld redelijk wat tegen over nagelbijten, ik ben ook een befaamde bijter, vooral vroeger. Wat mij heel veel heeft geholpen is gewoon altijd een vijltje op zak hebben, zodat ik haakjes en dingetjes meteen kan verwijderen, evenals de rommel die ik altijd onder mijn nagels verzamel. Dat was namelijk de voornaamste reden dat ik steeds er aan ging zitten bijten.
pi_77425438
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Lizzedier het volgende:
Ik ben de afgelopen paar dagen ook weer eens in de weer gegaan met lakken. Na jaren van niet lakken.
En ik weet nu ook weer waarom. Binnen enkele uren zijn er al heel wat stukjes van het puntje van mijn nagels gechipt.
Kwestie van beter nagellak? Of ben ik gewoon te wild en ondoordacht? Kwam wel een stukje tegen over het meelakken van het randje, maar daar ben ik nog niet heel handig in.

Word er een beetje moe dat ik elke dag, of eigenlijk bijna elke zoveel uur, opnieuw kan beginnen met verwijderen en lakken. En met de stempelsetjes van essence is het ook zonde als ik ze net helemaal mooi heb gemaakt met veel werk, dat het er binnen een paar uur onverzorgd uitziet.

Als een beter merkje nagelllak of topcoat, daar bij zou kunnen helpen dan hoor ik dat graag.

Wel blij met die stempelsetjes trouwens, als puber maakte ik altijd hele kunstwerken met veel geknoei. Dit is echt geweldig lekker simpel en snel en met mooi resultaat. Ga er zometeen een paar extra halen voor mijn vriendinnetjes denk ik. Spread the love. En likkebaardend kijken naar die goedkope setjes op ebay natuurlijk. Zijn die van redelijke kwaliteit trouwens?

Oh en ik kwam in de paar topics die ik heb doorgeworsteld redelijk wat tegen over nagelbijten, ik ben ook een befaamde bijter, vooral vroeger. Wat mij heel veel heeft geholpen is gewoon altijd een vijltje op zak hebben, zodat ik haakjes en dingetjes meteen kan verwijderen, evenals de rommel die ik altijd onder mijn nagels verzamel. Dat was namelijk de voornaamste reden dat ik steeds er aan ging zitten bijten.
Welk merk lak gebruik je?

En je gaat toch niet met je vijl onder je nagels pulken he?
pi_77425541
Hier ben ik ook weer eens. Ik heb inmiddels m'n eerste bestelling van TD binnen en ik wil nooit meer andere lak dan OPI of China Glaze . Wat een heerlijke lakken om te smeren zeg. Heb Dorothy who van de week opgehad (erg leuk, ik werk bij de AH, dus ik werkte in stijl ) en heb nu Ruby Pumps op. Foto's volgen wel een keer als ik de foto's op de computer zet.
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:37:03 #163
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_77425680
http://nail-art.over-blog.fr/

Die bovenste dat is toch niet normaal meer zo mooi/moeilijk?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:37:59 #164
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77425711
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ah wat gaan jullie snel!
Ik had deze vraag in het vorige topic gesteld, maar nog geen antwoord gehad dus dan nog maar een keertje

Bij gel/acrylnagels, het schoonmaken van nagelriem na het lakken (make-up alley, gebruiken jullie daar dan wel 100% aceton voor? Aangezien ik nagellakremover zonder aceton moet gebruiken.
Waarom zou je niet gewoon ook remover zonder aceton voor het schoonmaken je nagelriemen gebruiken? Dat werkt ook prima hoor
Knoei
pi_77425729
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef PartyHardy het volgende:

da's best makkelijk volgens mij
drupjes nagellak in een kom water laten vallen (bij elkaar) ff met een prikkertje swirlen, en voorzichtig je nagel erop leggen
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:39:34 #166
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77425764
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef PartyHardy het volgende:

Die roze? Dat is best makkelijk hoor kost alleen wat tijd en clean-up werk

Edit: spuit elf
Knoei
pi_77425982
OPI Thanks so Muchness! is zelfs door vriendlief goedgekeurd
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:48:04 #168
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_77426013
nou probeer het maar eens;) denk dat het mij niet zou lukken, wordt 1 kliederboel waar de nagellak overal zit behalve op mijn nagel en ik zou het ook zonde vinden omdat je zoveel nagellak weggooit eigenlijk..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:05:58 #169
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77426457
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:48 schreef PartyHardy het volgende:
nou probeer het maar eens;) denk dat het mij niet zou lukken, wordt 1 kliederboel waar de nagellak overal zit behalve op mijn nagel en ik zou het ook zonde vinden omdat je zoveel nagellak weggooit eigenlijk..

Dit zijn mijn nagels, een tijdje terug. Andere kleurtjes, zelfde techniek. Het is echt niet moeilijk hoor Als je je vingers afplakt met plakband komt het ook niet overal waar je het niet wilt. Maar het kost wel wat meer tijd dan een normale lakbeurt ja.
Knoei
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:09:27 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_77426553
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:48 schreef PartyHardy het volgende:
valt wel mee volgens mij, je hebt maar 1 druppel per kleur per nagel nodig, da's ook wat je verbruikt als je normaal lakt
disclaimer
pi_77426789
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef buzzwheedle het volgende:

[..]

ik vind het wel wat. vanavond even kijken wat ik voor je in de aanbieding heb
Prima! Ik wacht het af!
pi_77426860
Haha er verkoopt iemand op marktplaats de nagellak van de action voor 5euro per stuk (excl 0,88 verzendkosten). Heb maar even een mailtje gestuurd
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:26:11 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_77427075
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:19 schreef Joysa het volgende:
Haha er verkoopt iemand op marktplaats de nagellak van de action voor 5euro per stuk (excl 0,88 verzendkosten). Heb maar even een mailtje gestuurd
ik denk niet dat dat per ongeluk is hoor
disclaimer
pi_77427387
Welke merken, eh vanalles.
Bourjois
Rimmel
Trind
Hema
noname
en wat afgeprijsde waar van Gosh, Essence en Catrice meegenomen deze week. Vandaar dat ik nu ook weer aan het lakken ben gegaan, ging eigenlijk voor wat nagellijm om een gebroken duimnagel te fixen.

Misschien toch maar eens wat extra daagjes werken, en bij transdesing bestellen zodat ik mee kan doen met de trend die hier gaande lijkt te zijn met china glaze, opi en orly? Zal vast een goede reden zijn dat ze zo populair zijn, buiten de kekke kleurtjes om en dat ze gewoon populair zijn.

Zal sowieso moeten gebeuren, ben echt te verliefd geworden op die mat en suede look.
pi_77427528
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk niet dat dat per ongeluk is hoor
Nee, weet ik. Heb ook een mailtje gestuurd met 'Hij is bij de action te koop voor 45cent, beetje belachelijk die 5euro'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')