Lolquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kost dan ook minder dan een boterham met pindakaas Daph
matigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol
HAHAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb eindelijk kunnen bestellen bij Models Own it! Alleen was de paarse glitter (purple haze) al uitverkocht inmiddels
Ja nouja.. Heb genoeg andere leuke dingen besteldquote:
tjesses, gevalletje ongeduldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja nouja.. Heb genoeg andere leuke dingen besteld(veel te veel eigenlijk maargoed
)
FOTO'S VAN MAAH AUB!
M79quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef Daph_ het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeej de plates van veelsieraden zijn binnen! M78, M79 en S10
Ik wilde bijna bestellen niet gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol
HAHAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb eindelijk kunnen bestellen bij Models Own it! Alleen was de paarse glitter (purple haze) al uitverkocht inmiddels
waarom post jij eiks nooit plaatjes van je gelakte nagels? Hup, posten jij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wilde bijna bestellen niet gedaan
Ongeduld is my middle namequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tjesses, gevalletje ongeduld![]()
Komt er zo aan, ben nog bezig...
[..]
M79
Ze zijn nu naakt heb sinds gister iets van uitslag op mijn hand. Maar als ik weer lak zal ik een foto makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom post jij eiks nooit plaatjes van je gelakte nagels? Hup, posten jij!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wilde bijna bestellen niet gedaan
Oh ja klopt! Was ik vergetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
PeRi, heb je nog iets onder die MAAH zitten? Het ziet er zo dekkend uit
lekker he, glittersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ja klopt! Was ik vergeten.
Ik had OPI - Holiday Glow op (2lagen) maar die was was smudged en ik had geen zin om het eraf te halen en opnieuw te doen dus bedekte ik het met 2lagen MAAH, die ik toch al eens moet uitproberen.
Ah okeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 bestellingen heb gedaan deze week
Er moet wel echt iets onder voor ie mooi zit imo, anders ziet het er ietwat verwilderd uit vind ik op foto'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker he, glitters
ik ga 'm zo fotograferen zonder basislaag, dan is ie echt extreem
naja, het is een soort vingerdiscoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er moet wel echt iets onder voor ie mooi zit imo, anders ziet het er ietwat verwilderd uit vind ik op foto's.
en iedereen joeg er zo hard opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga Go Snow eraf vegenvreselijk. Zeker als je de Moonlight Collection lakken hebt geprobeerd, dan is dit zelfs voor Essencebegrippen vreselijk.
Mooie nagels!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:08 schreef AmyGrace het volgende:
Nou, eens even kijken of het een beetje lukt een foto te plaatsen (de 1e!)
[ afbeelding ]
Ha! Gelukt!
Ze blijven mooi die OPI DS...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef PeRi het volgende:
Nagels van deze week
[ afbeelding ]
OPI - DS Opulence had ik al gepost maar I loves it so dus nog een keer
[ afbeelding ]
OPI DS - Classic (irl is hij niet zo 'bruin' maar lichter, komt door lamp/flits)
[ afbeelding ]
OPI - Mad as a hatter (zit OPI - Holiday Glow onder 2 lagen).
[ afbeelding ]
CG - Channelesque met CG - Awaken zebra
Dat is Konad toch....?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ok, the abomination awaits!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank de heer voor remover
Thanksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze blijven mooi die OPI DS...![]()
Enne, je nagels zien er goed uit!
Beetje op 1 lengte zie ik...?
Mooioquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef Oblivion het volgende:
Heb de paltes binnen gekregen en ben gaan stoeien...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben blij met mijn lange stamper! (klinkt lekker fout)
Je nagels hoop ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks. Vorige week waren mn duim en ringvinger gebroken, dus toen heb ik bij alles een stukje korter geknipt en netjes gevijld. Ik heb ook een glasvijl nu, van Herome (jaja aanbieding bij de Etos
). Echt een fijn ding!!
Mooi gedaan!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef Oblivion het volgende:
Heb de paltes binnen gekregen en ben gaan stoeien...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben blij met mijn lange stamper! (klinkt lekker fout)
Toen ik je post las, zat ik me net te bedenken dat het alweer twee jaar geleden is dat ik mijn pink gebroken had...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar hebben we het anders over.
(whehehe nu zie ik het pas.)
Een genot om naar te kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn stash
Kastje
[ afbeelding ]
Verzorging enzo
[ afbeelding ]
Nailart
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar
[ afbeelding ]
Zilver/grijs
[ afbeelding ]
Groen
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
Mooie stash!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn stash
Kastje
[ afbeelding ]
Verzorging enzo
[ afbeelding ]
Nailart
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar
[ afbeelding ]
Zilver/grijs
[ afbeelding ]
Groen
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn stash
Kastje
[ afbeelding ]
Verzorging enzo
[ afbeelding ]
Nailart
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar
[ afbeelding ]
Zilver/grijs
[ afbeelding ]
Groen
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
meh, van dichtbij was het echt gruwelijk hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:06 schreef PeRi het volgende:
Ohja SQ, ik vind je retronagels echt zo tof, je had ze gewoon zo moeten houden, allemaal verschillende kleuren.
ik vind het wel wat. vanavond even kijken wat ik voor je in de aanbieding hebquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:40 schreef Tammymara het volgende:
Ik zit me net te bedenken, of ik dat hier moet vragen..
Is er misschien iemand die interesse heeft om te ruilen?
Ik heb een potje Koh hier staan, Holografisch maar ik kan er niet aan wennen. Twee keer opgedaan en ik vind het een RAMP! mijn man schiet me (potje was 14.95 en de duurste lak die ik heb!) maar anders ligt hij ook maar te liggen want ik draag het niet.
Misschien dat iemand hier wat leuks te ruilen heeft die hem allang wil hebben of zo?
(bij voorkeur china glaze)
Na even googlen kom ik nota bene mijn eigen nagels tegen dus kan ik nog een foto erbij zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog geen bericht van thuisfront, dus denk het nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:45 schreef Crientj het volgende:
Mooie nagels, kleurtjes en natuurlijk de verzameling van -Bubseltje-
@Sjeen, heb jij je pakje al binnen? Tis gister in de brievenbus gegaan
yep het zijn van ongeveer dezequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:02 schreef Loqi het volgende:
Bubselmooie verzameling. Rechtsonder op de nailart foto, zijn dat allemaal stripers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |