OOHHH!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Kleintje19 het volgende:
kreeg van een hele lieve fokker net een envelopje, daarin zouden 2 schapertjes zitten voor konad... ik dolblij... maar toen ik de envelop open maakte zat er niets in... ze hebben waarschijnlijk iets gevoeld en gewoon eruit gehaald, er zit namelijk een heel keurig sneetje aan de zijkant van mn envelop... (zo'n sneetje kan de machine en/of de schaper echt niet gemaakt hebben.. )
het is ook gewoon echt een perfect sneetje...
klein, en precies op maat
[ afbeelding ]
NIET tof
Nah, ik bestel van de week wel ergens een nieuw setjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OOHHH!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog eentje... (en gebruik hem zelf niet...) nog een keer proberen?? En dan tape ik hem gewoon hermetisch af!
(teringleiers van de TNT)
Oke dan...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Nah, ik bestel van de week wel ergens een nieuw setje![]()
Was kei lief maar ik neem het gokje niet nog een keer thanks anyway![]()
![]()
grrrr... ik snap niet wat ze ermee moeten eigenlijk????!!??
de 2de heb ik! geweldig lakje! dekt echt super en droogt snelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:38 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 3 lakjes besteld.
Diamond Cosmetics - Iced Plum
Diamond Cosmetics - Dont Teal My Heart Away
Diamond Cosmetics Polish - Cherry Tobacco
Dat vind ik sowieso wel van de lakken van Diamond Cosmeticsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
de 2de heb ik! geweldig lakje! dekt echt super en droogt snel
Cherry Tobacco is zo mooi. Als je die op hebt blijf je er maar naar staren, lijkt net of hij licht geeft van binnenuit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:38 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 3 lakjes besteld.
Diamond Cosmetics - Iced Plum
Diamond Cosmetics - Dont Teal My Heart Away
Diamond Cosmetics Polish - Cherry Tobacco
Oh, oke!! Gelukkig! Ik stuurde je net een PM, toen had ik dit nog niet gezien. Je hoeft niks meer terug te sturen dusquote:
dat ken ik , probeer nu ook eerst alle untried af te gaan als ik ga lakken en voor ik weer ga bestellen (probeer ik te doen)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
(ohja... die heb ik ook nog.... dat is het nadeel van meer dan 130 lakjes hebben... ik vergeet de hele tijd wat ik allemaal heb...)
moooooi, is die mirror, mirror grijs of blauw?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Nune het volgende:
Leuk, Kleintje!
En Puckzzz; die CG stempelt inderdaad wel oké!
De Helmer staat eindelijk, bijgevuld en wel.
Nu dus de beloofde swatches!![]()
Van het pakketje van net:
[ afbeelding ]
Peachy Keen, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Absolutely Alice, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Brand New Skates, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Dating a Royal, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Mad as a Hatter, 3 laagjes.
[ afbeelding ]
Mmm.. Vould You Like a Lick-tenstein?, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Happily Ever After, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Mirror Mirror, 2 laagjes.
Eerder gescoorde lakjes deze week:
[ afbeelding ]
Millenium, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Chainmail Charm, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Cherry Tobacco, 2 laagjes.
[ afbeelding ]
Fiery Coral, 3 laagjes.
Zo. En nu besluiten waar ik mee ga lakken.
Mirror mirror is lichtgrijs.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:57 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
moooooi, is die mirror, mirror grijs of blauw?
peachy keen is ook errrug mooi
Ook niet mijn kleur, srryquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
ik heb hier shim-mery chic van opi, maar 't is mijn kleurtje niet
dus als iemand wil ruilen?
Belachelijk! Kun je een klacht indienen oid?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Kleintje19 het volgende:
kreeg van een hele lieve fokker net een envelopje, daarin zouden 2 schapertjes zitten voor konad... ik dolblij... maar toen ik de envelop open maakte zat er niets in... ze hebben waarschijnlijk iets gevoeld en gewoon eruit gehaald, er zit namelijk een heel keurig sneetje aan de zijkant van mn envelop... (zo'n sneetje kan de machine en/of de schaper echt niet gemaakt hebben.. )
het is ook gewoon echt een perfect sneetje...
klein, en precies op maat
[ afbeelding ]
NIET tof
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Heb jij je bestelling ook gekregen?
Dankje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook niet mijn kleur, srry![]()
En Nune, mooi hoor!!
Mooi zo! Dan wacht ik geduldig af.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]Helemaal goed aangekomen, maar kon hem nog niet posten voor Noortje
Dus maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |