Graag gedaan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:09 schreef Sjeen het volgende:
Crientj, ik heb postThanks
Nu gaan verzinnen op welke lak ik MAY ga gooien
Hoe kut. Lekker voor je vertrouwen in de medemens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:03 schreef Kleintje19 het volgende:
kreeg van een hele lieve fokker net een envelopje, daarin zouden 2 schapertjes zitten voor konad... ik dolblij... maar toen ik de envelop open maakte zat er niets in... ze hebben waarschijnlijk iets gevoeld en gewoon eruit gehaald, er zit namelijk een heel keurig sneetje aan de zijkant van mn envelop... (zo'n sneetje kan de machine en/of de schaper echt niet gemaakt hebben.. )
het is ook gewoon echt een perfect sneetje...
klein, en precies op maat
[afbeelding]
NIET tof
Ik zit nu ook heel erg met TNT,quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe kut. Lekker voor je vertrouwen in de medemens.
Wel zou ik die persoon uitlachen als het een vent is; wat zal hij balen dat hij voor zoiets de moeite heeft genomen om te jatten. Voor iets waar hij niets mee kan.
Die wil ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:23 schreef Sjeen het volgende:
China Glaze Recycle
[afbeelding]
Verkrijgbaar bij Transdesign of op Ebay
China Glaze recycle inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Agapimou het volgende:
Meiden, ik ben opzoek naar een mooie grijze nagellak.
Maar dan niet donkergrijs zoals Nieners heeft hierboven ,(Wel mooi hoor!) maar joggingbroek grijs, om het zo maar te zeggen.
Weet iemand waar ik deze kleur kan bemachtigen?
Ik mag van mezelf geen nieuwe nagellak meer kopen tot ik alles een keer gebruikt hebquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf geen nieuwe nagellak meer kopen tot ik alles een keer gebruikt heb(Muv de 25 cent Kruidvat graaibaklakjes)
Op welke site kan ik het beste China glaze bestellen? Er staan zoveel webshops in de OPquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
China Glaze recycle inderdaad.
Of even op deze kijken:
http://wic.herome.nl/Colours.html
Ik heb die Nairobi, maar die moest gelijk verdund worden, was heeeeeel dik
Transdesign.comquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:36 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Op welke site kan ik het beste China glaze bestellen? Er staan zoveel webshops in de OP
Haha ja maar 9 lakjes zijn wel heel veel.. ik wil alleen die grijze!! Is er geen andere optie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Transdesign.com![]()
Maar even goed lezen voor de shipping ( en dan zou ik dus gelijk 9 lakjes bestellen als ik jou was )
Met iemand van hier samen bestellen, of toch iets van die WIC Herome pakken.. Dat zijn wel echt fijne lakjes!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Haha ja maar 9 lakjes zijn wel heel veel.. ik wil alleen die grijze!! Is er geen andere optie?
Ik heb 'm hiervandaan: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200419549930quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Haha ja maar 9 lakjes zijn wel heel veel.. ik wil alleen die grijze!! Is er geen andere optie?
douglas verkoopt alle kleuren van die WIC herome..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met iemand van hier samen bestellen, of toch iets van die WIC Herome pakken.. Dat zijn wel echt fijne lakjes!
Of op Ebay kijken voor CG Recycle
Jeeejquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb 'm hiervandaan: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200419549930
Het is wel dezelfde als op mijn foto, héquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:37 schreef Agapimou het volgende:
[..]
JeeejIk heb 'm besteld!!
! Hoe lang duurde het voor dat 'ie bij jou aan kwam Sjeen?
Enchantraquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar minder dan een tientjequote:Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef PeRi het volgende:
Wat kosten de Herome lakjes bij de Douglas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |