Dat is heel vreemd, misschien valt de verbinding weg ofzo? Het werkt hier al tijden prima zonder dat ik elke keer een nieuwe code moet invoeren.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef kadeya het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst meegemaakt dat iets van Apple gewoon niet goed werkt. En dan heb ik het over het programma remote voor de iPhone. Heel soms heeft ie goede verbinding maar meestal voer ik de code in in iTunes en dan gebeurt er gewoon niks. Ik heb een draadloos netwerk via airport express.
Het is zeker heel vreemd. Van de 30 keer proberen werkt ie 1 keer en dan werkt het ook gewoon goed. Maar als ik even van huis ga, dus de wifi verbinding verbreek, thuiskom en opnieuw wil verbinden dan doet ie het weer niet. Het is heel irritant en ik heb de firewall ingesteld zodat itunes vrij baan heeft. Ik heb ook al lang zitten zoeken op google en kom het probleem vaker tegen, maar nergens een oplossing. Heel frustrerend.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd, misschien valt de verbinding weg ofzo? Het werkt hier al tijden prima zonder dat ik elke keer een nieuwe code moet invoeren.
Heb je een jailbreak?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:16 schreef kadeya het volgende:
[..]
Het is zeker heel vreemd. Van de 30 keer proberen werkt ie 1 keer en dan werkt het ook gewoon goed. Maar als ik even van huis ga, dus de wifi verbinding verbreek, thuiskom en opnieuw wil verbinden dan doet ie het weer niet. Het is heel irritant en ik heb de firewall ingesteld zodat itunes vrij baan heeft. Ik heb ook al lang zitten zoeken op google en kom het probleem vaker tegen, maar nergens een oplossing. Heel frustrerend.
Dit heb ik ook gedaan, werkt perfectquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:28 schreef Skv het volgende:
Voor mensen die ook problemen hebben met het ontvangen van push-berichten na het jailbreaken met blackra1n, heb ik de oplossing gevonden!http://pushfix.info/
Kost wel 6 dollar, maar dat heb ik er wel voor over om echofon, my football Pro, iGmail en BeejiveIM weer te laten pushen!
Geniaal! Maar eens proberenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:51 schreef Skv het volgende:
Tip: Cerebro!
Nieuw programma in Cydia om je telefoon te tracken als 'ie gestolen is. Je kan via de website bekijken waar je telefoon is en is geweest, evenals real-time de gps-coördinaten updaten zodat je precies kan volgen waar je iPhone op dat moment precies is. Ook kan je vanaf afstand muziek aanzetten (als 'ie gejat is is dat fijn om midden in de nacht een paar keer te doen) en kan je pushberichten met je eigen text er naartoe sturen.
Het mooiste is: het is helemaal gratis
Zie www.ifindmyiphone.com voor meer info.
Had mijn vriendin dit ding vorige week er nou maar op staan, toen haar telefoon in de trein bleef liggen..
Bofkont !! Kan je er al van af blijven?quote:
Waarom doe je het niet gewoon via FileZilla?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:55 schreef Skv het volgende:
Tip: als je iets wil deleten middels SSH en het is een bestand, let dan op wát je doet.
Ik wil de vanuit root het bestand /etc/icallaccess.license verwijderen, dus deed rm /etc/icallaccess.license.
Uit automatisme ramde ik echter op tab, waardoor alleen rm etc/ bleef staan en alles kapot was.
Rechten stonden niet goed, wilde ik aanpassen. Maar dat werkte allemaal niet, dus wilde ik het bestand er gewoon opnieuw opzetten middels Putty en dan de rechten goedzetten.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet gewoon via FileZilla?
Neeeeeeee, echt niet. Al helemaal niet als ik moet reizen naar school, werk, huis etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bofkont !! Kan je er al van af blijven?
Ik gebruik zelf, palringoquote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
Kent iemand hier een goede MSN app? Ebuddy is zo fucking irritant.
uhm daar kunnen we echt advies over geven?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:15 schreef julian6 het volgende:
Deze zomer 1tje kopen, als mijn abo afloopt
kan iemand mij vertellen welk abo ik het beste kan kiezen en wat dat kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |