http://www.iphoneclub.nl/(...)/1247-jailbreak.htmlquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:41 schreef Moonwalk het volgende:
Kan iemand mij de belangrijkste reden om te jailbraiken geven. en de belangrijkste reden om niet te jailbraiken?
Ik wil mn Iphone straks voor internet, muziek, email, facebook push, pingen, bellen, sms, en waarschijnlijk een hele zooi aan apps.
Wat voegt jailbraik toe?
Wat verpest jailbraik?
Zodra ik mijn ziekenbed uit ben, zal ik het checken. Voorlopig zit ik thuis en gebruikt hij automatisch de WiFi thuis.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef IHVK het volgende:
Hey ous kan je zo laten weten of de internetsnelheid nog een beetje uit te houden is?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel vervelend dat je na Blackra1n elke keer je iphone aan je pc moet hebben hangen als je moet herstarten als bv je batt. leeg is gegaan/ vastloper oid....
als ik nu overdag die telefoon uitgaat kan ik pas thuis weer bellen ...
volgens mij is hier nog geen oplossing voor
Thnx voor de linkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)/1247-jailbreak.html
Cool.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Zodra ik mijn ziekenbed uit ben, zal ik het checken. Voorlopig zit ik thuis en gebruikt hij automatisch de WiFi thuis.
Ooit..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Wanneer komt er een nieuwe iPhone met multitasking mogelijkheden en flitser voor de camera?
dat is alleen bij nieuwe 3GS toestellen zo. Alles daarvoor hoef je maar een keer te jailbreaken.. Inderdaad geen oplossing voor nog!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel vervelend dat je na Blackra1n elke keer je iphone aan je pc moet hebben hangen als je moet herstarten als bv je batt. leeg is gegaan/ vastloper oid....
als ik nu overdag die telefoon uitgaat kan ik pas thuis weer bellen ...
volgens mij is hier nog geen oplossing voor
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:08 schreef o.us het volgende:
Trouwens als ik naar forum.fok.nl ga, krijg ik de FOK! mobile layout. Ik dacht dat je met Safari de normale layout krijgt net als met nu.nl?
Alleen als je een abo hebt, kun je dat instellen!quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen als je een abo hebt, kun je dat instellen!
Fok! Abo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe dan?Ik heb de web 'n walk Standard.
Over 3 versies als jullie weer een paar duizend euro (incl. abonnement) armer zijn?quote:
wat wil je nu?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Over 3 versies als jullie weer een paar duizend euro (incl. abonnement) armer zijn?
Want jij doet 10 jaar met je telefoon en betaalt een tientje per maand voor je abo + internet ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Over 3 versies als jullie weer een paar duizend euro (incl. abonnement) armer zijn?
Dat is heel vreemd, misschien valt de verbinding weg ofzo? Het werkt hier al tijden prima zonder dat ik elke keer een nieuwe code moet invoeren.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef kadeya het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst meegemaakt dat iets van Apple gewoon niet goed werkt. En dan heb ik het over het programma remote voor de iPhone. Heel soms heeft ie goede verbinding maar meestal voer ik de code in in iTunes en dan gebeurt er gewoon niks. Ik heb een draadloos netwerk via airport express.
Het is zeker heel vreemd. Van de 30 keer proberen werkt ie 1 keer en dan werkt het ook gewoon goed. Maar als ik even van huis ga, dus de wifi verbinding verbreek, thuiskom en opnieuw wil verbinden dan doet ie het weer niet. Het is heel irritant en ik heb de firewall ingesteld zodat itunes vrij baan heeft. Ik heb ook al lang zitten zoeken op google en kom het probleem vaker tegen, maar nergens een oplossing. Heel frustrerend.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd, misschien valt de verbinding weg ofzo? Het werkt hier al tijden prima zonder dat ik elke keer een nieuwe code moet invoeren.
Heb je een jailbreak?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:16 schreef kadeya het volgende:
[..]
Het is zeker heel vreemd. Van de 30 keer proberen werkt ie 1 keer en dan werkt het ook gewoon goed. Maar als ik even van huis ga, dus de wifi verbinding verbreek, thuiskom en opnieuw wil verbinden dan doet ie het weer niet. Het is heel irritant en ik heb de firewall ingesteld zodat itunes vrij baan heeft. Ik heb ook al lang zitten zoeken op google en kom het probleem vaker tegen, maar nergens een oplossing. Heel frustrerend.
Dit heb ik ook gedaan, werkt perfectquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:28 schreef Skv het volgende:
Voor mensen die ook problemen hebben met het ontvangen van push-berichten na het jailbreaken met blackra1n, heb ik de oplossing gevonden!http://pushfix.info/
Kost wel 6 dollar, maar dat heb ik er wel voor over om echofon, my football Pro, iGmail en BeejiveIM weer te laten pushen!
Geniaal! Maar eens proberenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:51 schreef Skv het volgende:
Tip: Cerebro!
Nieuw programma in Cydia om je telefoon te tracken als 'ie gestolen is. Je kan via de website bekijken waar je telefoon is en is geweest, evenals real-time de gps-coördinaten updaten zodat je precies kan volgen waar je iPhone op dat moment precies is. Ook kan je vanaf afstand muziek aanzetten (als 'ie gejat is is dat fijn om midden in de nacht een paar keer te doen) en kan je pushberichten met je eigen text er naartoe sturen.
Het mooiste is: het is helemaal gratis
Zie www.ifindmyiphone.com voor meer info.
Had mijn vriendin dit ding vorige week er nou maar op staan, toen haar telefoon in de trein bleef liggen..
Bofkont !! Kan je er al van af blijven?quote:
Waarom doe je het niet gewoon via FileZilla?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:55 schreef Skv het volgende:
Tip: als je iets wil deleten middels SSH en het is een bestand, let dan op wát je doet.
Ik wil de vanuit root het bestand /etc/icallaccess.license verwijderen, dus deed rm /etc/icallaccess.license.
Uit automatisme ramde ik echter op tab, waardoor alleen rm etc/ bleef staan en alles kapot was.
Rechten stonden niet goed, wilde ik aanpassen. Maar dat werkte allemaal niet, dus wilde ik het bestand er gewoon opnieuw opzetten middels Putty en dan de rechten goedzetten.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet gewoon via FileZilla?
Neeeeeeee, echt niet. Al helemaal niet als ik moet reizen naar school, werk, huis etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bofkont !! Kan je er al van af blijven?
Ik gebruik zelf, palringoquote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
Kent iemand hier een goede MSN app? Ebuddy is zo fucking irritant.
uhm daar kunnen we echt advies over geven?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:15 schreef julian6 het volgende:
Deze zomer 1tje kopen, als mijn abo afloopt
kan iemand mij vertellen welk abo ik het beste kan kiezen en wat dat kost?
jailbreak gedaan?!quote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef fotostarter het volgende:
Bij mij werkt wireless niet
Via de laptop werkt het perfect, wanneer ik via de iPhone wil, zegt ie dat een verbinding niet mogelijk is.
Diverse reboots gedaan van zowel draadloze router als iPhone
ook de 6 dollar manier?! Want heb het net ook gedaan en lukt ook voor 0 dollarquote:Op zondag 31 januari 2010 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gedaan, werkt perfect.
Ik heb eBuddy Pro. Die werkt prima. Eindelijk landscape mode.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
Kent iemand hier een goede MSN app? Ebuddy is zo fucking irritant.
Hoe heb je dat gratis gedaan dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jailbreak gedaan?!
[..]
ook de 6 dollar manier?! Want heb het net ook gedaan en lukt ook voor 0 dollar
vanmidag eindelijk een keer geupdated naar 3.1.2 en merkt meteen verschil kwa bereik
Ja precies. Maar 3G kun je dan ook niet gebruiken ofwel? Misschien een domme vraag, maar nog dommer als ik later ontdek dat ik een enorme rekening hebquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef Merkie het volgende:
Dataroaming uitzetten maar dat staat standaard uit.
True, ik heb nooit goed bereik thuis. Als ik buiten ben heb ik dan wel weer normaal bereik.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben trouwens wel erg blij dat ik Vodafone op mijn iPhone heb.
buiten dat de iPhone abo's kut zijn, heeft VF ook een beter (lees beter dekkend) netwerk.
Ik heb ook voor 6 euro een screenprotector gekocht, voor de zekerheid. Hij zit er op en je ziet hem nauwlijks
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef Moonwalk het volgende:
Hebben jullie bij dat compas je locatie doorgegeven? Ik denk dat ik dat niet ga doen, ben er een beetje huiverig voor ook al heb ik niks te verbergen
Ik hoor dit meestal over Telfortquote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef Catch22- het volgende:
Collega van me had T-Mobile en belde de klantenservice
'Ik heb geen bereik thuis'
- 'O, waarvandaaan belt u dan?'
'Thuis'
- 'Dus u heeft wel bereik'
'Ja, als ik uit het dakraam ga hangen
dus die heeft hem teruggebracht. t-mobile is prima áls je dekking hebt.
Ligt het aan de telefoon dan? Best wel raar dan als je met VF wel bereik hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef Catch22- het volgende:
Collega van me had T-Mobile en belde de klantenservice
'Ik heb geen bereik thuis'
- 'O, waarvandaaan belt u dan?'
'Thuis'
- 'Dus u heeft wel bereik'
'Ja, als ik uit het dakraam ga hangen
dus die heeft hem teruggebracht. t-mobile is prima áls je dekking hebt.
Nee dat kan niet. Dataverkeer in het buitenland is enorm duur. De dataroaming-schakelaar zorgt ervoor dat je geen data in het buitenland kan gebruiken, hetgeen je beschermt tegen hoge telefoonrekeningen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef June. het volgende:
[..]
Ja precies. Maar 3G kun je dan ook niet gebruiken ofwel? Misschien een domme vraag, maar nog dommer als ik later ontdek dat ik een enorme rekening heb
Dat is een standaardvraag bij elke app die gebruik maakt van je GPS. Als je dat nooit toestaat kan je niks met GPS doen.quote:
T-Mobile gebruikt GSM1800 en Vodafone GSM900 netwerk, waarbij GSM900 en veel groter bereik heeft en dus beter gebouwen penetreert.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt het aan de telefoon dan? Best wel raar dan als je met VF wel bereik hebt.
Soms denk ik te panischquote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is een standaardvraag bij elke app die gebruik maakt van je GPS. Als je dat nooit toestaat kan je niks met GPS doen.
Hij heeft dat abo opgezegd incl iPhone en heeft nu VF met een E71 en dat werkt wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt het aan de telefoon dan? Best wel raar dan als je met VF wel bereik hebt.
Ik ken niemand met Telfort. Iedereen heeft KPN of Vodafone eigenlijk. Veel studenten, dus die hebben dikke korting bij Hiquote:
Je simlock van je iPhone halen is heel makkelijk! Dat heb ik ook gedaan, want anders moest ik nog wachten tot 16-02!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Pissie het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook mijn Iphone 3GS 16GB![]()
![]()
![]()
De hele dag al druk bezig met het downloaden van leuke apps en de Iphone een beetje ontdekken.
Helaas kan ik aankomende maand nog niet echt gebruik van mijn Iphone maken, mijn abbo wordt 5 maart pas omgezet naar T-Mobile want dan loopt m'n abbo bij Vodafone af.Dat wordt dus nog een maandje kwijlen
en behelpen met mijn Samsung F480 en hopen dat het snel 5 maart wordt!!!
Als ik het me goed herinner ondersteund Fring push.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef mug89 het volgende:
Klopt het dat ik Skype aan moet laten willen mensen mij kunnen bellen op mn iphone?
ik kan er namelijk niet echt iets over vinden, en volgens mij heeft skype geen push, dus kan het niet (aangezien ik geen jailbreak heb en dus geen multitask)
maar wellicht is er een workaround? of moeten we gewoon wachten op push update
Ik bedoelde dus face fighterquote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Pissie het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe de app heet waar je een foto van een vriend op een poppetje kan toevoegen en dan kan proberen deze persoon KO te slaan? Je ziet dan blauwe ogen en dikke bebloede lippen verschijnen zodra je raak slaat.Ik móet deze echt op m'n Iphone hebben, is zo ontiegelijk blije app.
heb ik nu geinstalleerd, maar als ik dan naar springboard ga, kan ik niet gebeld worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner ondersteund Fring push.
Je moet een g-mail aanmaken en dan bij de instellingen aangeven dat je nog een e-mail adres wil, je hotmail invullen en die als standaard instellen. Daarna ook daar instellen dat g-mail je hotmail ophaalt. Wel aanvinken dat er een copy van je mail op de hotmail server blijft staan zodat je ook je gewone hotmail nog in kan. Daarna kan je op je telefoon je g-mail aanmelden en krijg je je hotmail daar op. Je kan in g-mail ook instellen of je altijd met je standaard e-mail antwoord ( wat je dus net naar hotmail hebt veranderd ), of dat je antwoord met het adres waar naar gemaild is. ( Je kan namelijk ook gewoon op je g-mail gemaild worden ). Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegdquote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef o.us het volgende:
Weet iemand hoe je je hotmail kunt krijgen als e-mail op jouw eifoon?
zou het ook met live werken? ik heb namelijk live en deze instellingen:quote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef o.us het volgende:
Weet iemand hoe je je hotmail kunt krijgen als e-mail op jouw eifoon?
hotmail heeft dezelfde instellingen, werkt prima.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
zou het ook met live werken? ik heb namelijk live en deze instellingen:
Hostnaam: pop3.live.com
gebruikersnaam: jemail@live.nl
uitgaande post:
SMTP: smtp.live.com
succes
Microsoft Exchange, Yahoo, MobileMe, Gmail, Anders of hoe stel je dat in?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
zou het ook met live werken? ik heb namelijk live en deze instellingen:
Hostnaam: pop3.live.com
gebruikersnaam: jemail@live.nl
uitgaande post:
SMTP: smtp.live.com
succes
dit meen je serieus? Wat een gedoe zeg.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je moet een g-mail aanmaken en dan bij de instellingen aangeven dat je nog een e-mail adres wil, je hotmail ook daar instellen dat g-mail je hotmail ophaalt.
Bla Bla Bla
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd
Anders en dan pop3 kiezen. Rest spreekt voor zich.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Microsoft Exchange, Yahoo, MobileMe, Gmail, Anders of hoe stel je dat in?
Oh ik wist niet dat het ook zo kanquote:Op maandag 1 februari 2010 00:19 schreef nelisb het volgende:
[..]
dit meen je serieus? Wat een gedoe zeg.
Instellingen, nieuw mail account.
Hotmail adres, instellingen die hierboven zijn genoemd en het werkt.
2 minuten werk en gewoon hotmail ipv doorsturen naar gmail.
Thanks maar ik kan geen mails versturen.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:19 schreef nelisb het volgende:
[..]
Anders en dan pop3 kiezen. Rest spreekt voor zich.
Nog makkelijker
http://www.iphoneclub.nl/(...)de-iphone-ontvangen/
is bekend dat je wifi , gps en youtube het niet meer doen na een jailbreakquote:
Serverpoort 587?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Thanks maar ik kan geen mails versturen.
Zal het even nog een keer proberen, hang on.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:35 schreef nelisb het volgende:
Serverpoort 587?
Wachtwoord bij uitgaande mail ingevuld?
Ssl aan?
Werkt bij mij en mijn vrouw al een jaar zonder problemen, dus je zal echt iets fout doen.
dat is raar. Werkt hier goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:39 schreef o.us het volgende:
De server voor smtp.live.com is mislukt. En ik heb alles gedaan volgens de omschrijving.
Vreemd. Dat werkt niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:42 schreef nelisb het volgende:
[..]
dat is raar. Werkt hier goed.
Uitgaande mail server smtp.live.com en dan emailadres, wachtwoord, ssl aan, poort 587?
Jupp.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef nelisb het volgende:
Stuur in een pm even je email adres.
Dan mail ik een afbeelding met de juiste instellingen.
3 foto's krijg je dan van me.
Zit las vegas te kijken duurt nog een half uur ;-)
smtp.live.com staat ook aan trouwens?
Oui.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:52 schreef nelisb het volgende:
Zie mail. Antwoord kan je gewoon hier doen, hbben anderen er ook wat aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |