http://www.iphoneclub.nl/(...)/1247-jailbreak.htmlquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:41 schreef Moonwalk het volgende:
Kan iemand mij de belangrijkste reden om te jailbraiken geven. en de belangrijkste reden om niet te jailbraiken?
Ik wil mn Iphone straks voor internet, muziek, email, facebook push, pingen, bellen, sms, en waarschijnlijk een hele zooi aan apps.
Wat voegt jailbraik toe?
Wat verpest jailbraik?
Zodra ik mijn ziekenbed uit ben, zal ik het checken. Voorlopig zit ik thuis en gebruikt hij automatisch de WiFi thuis.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef IHVK het volgende:
Hey ous kan je zo laten weten of de internetsnelheid nog een beetje uit te houden is?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel vervelend dat je na Blackra1n elke keer je iphone aan je pc moet hebben hangen als je moet herstarten als bv je batt. leeg is gegaan/ vastloper oid....
als ik nu overdag die telefoon uitgaat kan ik pas thuis weer bellen ...
volgens mij is hier nog geen oplossing voor
Thnx voor de linkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)/1247-jailbreak.html
Cool.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Zodra ik mijn ziekenbed uit ben, zal ik het checken. Voorlopig zit ik thuis en gebruikt hij automatisch de WiFi thuis.
Ooit..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Wanneer komt er een nieuwe iPhone met multitasking mogelijkheden en flitser voor de camera?
dat is alleen bij nieuwe 3GS toestellen zo. Alles daarvoor hoef je maar een keer te jailbreaken.. Inderdaad geen oplossing voor nog!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel vervelend dat je na Blackra1n elke keer je iphone aan je pc moet hebben hangen als je moet herstarten als bv je batt. leeg is gegaan/ vastloper oid....
als ik nu overdag die telefoon uitgaat kan ik pas thuis weer bellen ...
volgens mij is hier nog geen oplossing voor
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:08 schreef o.us het volgende:
Trouwens als ik naar forum.fok.nl ga, krijg ik de FOK! mobile layout. Ik dacht dat je met Safari de normale layout krijgt net als met nu.nl?
Alleen als je een abo hebt, kun je dat instellen!quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen als je een abo hebt, kun je dat instellen!
Fok! Abo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe dan?Ik heb de web 'n walk Standard.
Over 3 versies als jullie weer een paar duizend euro (incl. abonnement) armer zijn?quote:
wat wil je nu?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Over 3 versies als jullie weer een paar duizend euro (incl. abonnement) armer zijn?
Want jij doet 10 jaar met je telefoon en betaalt een tientje per maand voor je abo + internet ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Over 3 versies als jullie weer een paar duizend euro (incl. abonnement) armer zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |