Hij is ongesteld, niet mee in discussie gaan. Dat is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Zeker omdat jij een vrouw bent en niet kan fappen hè?
Het is hier toch zeker ONZ of niet?
nee, dat mag je niet zeggen, oh kut dat heb je al gedaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat ik het slowchatten in ONZ best wel mis en dat ik best moet wennen aan die andere modjes allemaal![]()
WORM IK MIS JOU VOORAL!!
We missen jou ook hoor, Murp!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:00 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat mag je niet zeggen, oh kut dat heb je al gedaan
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We missen jou ook hoor, Murp!
Ik heb een lief klein vraagje. Mag ik vanavond een ONZ special openen. Gister had ik een themafeest, met als thema rock. Ik ben daarvoor helemaal als Gene Simmons omgetoverd. Ik heb in een van de laatste Sctopics beloofd dat ik daar foto´s van zou posten.
Die belofte zou ik graag houden.
Het komt er op neer dat je een permitted seal krijgt als de mod in een goede bui is. Als je topic ruk en bagger is, maar eigenlijk te leuk om dicht te gooien, dan kom je in aanmerking. Zo heb ik het altijd begrepenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik ben nu over het verlies van de ONZ SC heen, maar ik heb nog wel een aantal vragen/opmerkingen omtrent dit onderwerp.
(1) Dat rode sealtje, kan je dat aanvragen net zoals dat groene sealtje?
(2) SC komt meestal omdat TS in kwestie mee gaat praten met de mensen die in zijn topic posten, dus dan kan je met voorbedachte raden een SC beginnen...
(3) Jullie hoeven de baggertopics nu toch niet meer te sluiten? Want dan is het bedoeld voor de SC?
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik ben nu over het verlies van de ONZ SC heen, maar ik heb nog wel een aantal vragen/opmerkingen omtrent dit onderwerp.
(1) Dat rode sealtje, kan je dat aanvragen net zoals dat groene sealtje?
(2) SC komt meestal omdat TS in kwestie mee gaat praten met de mensen die in zijn topic posten, dus dan kan je met voorbedachte raden een SC beginnen...
(3) Jullie hoeven de baggertopics nu toch niet meer te sluiten? Want dan is het bedoeld voor de SC?
Niet alle baggertopics zijn geschikt voor een sealtje. Als iemand een kuttopic opent kan het wel eens gebeuren dat door een topicwending het toch nog een leuk topic wordt. Wanneer we zien dat een hoop users een bepaald oorspronkelijk kuttopic erg leuk vindt en er veel in gepost wordt, willen we er een sealtje of permitted slowchat aan geven.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je een permitted seal krijgt als de mod in een goede bui is. Als je topic ruk en bagger is, maar eigenlijk te leuk om dicht te gooien, dan kom je in aanmerking. Zo heb ik het altijd begrepen
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef porsche1 het volgende:
Het is nog geen nacht, misschien in jouw stront land. Maar hier is het gewoon 23:16
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hosselen in tha hoed. Of hoe noemt jullie soort dat?
Jij bent het niet waard om op in te gaan.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Neen. Ik vind het erg vermakkelijk hoe jij op mij reageert. Zo'n typisch bontkraagje.
Ik gooi ze gewoon allemaal dichtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:09 schreef poqpoq het volgende:
er zijn 2 slowchat bagger topics in onz.
Nachtbagger waar we allemaal op vechtkampen zitten
Rupertnachtbaggert
kan er even geslot worden danku
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Gesprekje op het spoor. [Paint!]
sealtje is wel op zijn plaatsTevens wil ik hem aandragen voor een TTT, als het topic goed blijft lopen
Plaats iedere keer een TR bij het topic met daarin de verwijzing naar de betreffende post. Dat is veel effectiever dan hier een opmerking plaatsen in FB.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef donthate het volgende:Dit zijn slechts 3van meneer die echt overal discrimineerd... Hij blijft maar doorgaan en waar het opslaat:S
Dt is nog niet eens het ergste kan er nog wel 100bij gaan plakken![]()
Als de mods elke user die op z'n pikkie is getrapt uit een topic zou moeten editten dan bleef er geen ONZ meer over.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan iemand ff de user Keltie uit mijn topic verwijderen?
Adolf was een feyenoord fan
user is op zijn feyenoord pikkie getrapt
Oke bedankt:)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Plaats iedere keer een TR bij het topic met daarin de verwijzing naar de betreffende post. Dat is veel effectiever dan hier een opmerking plaatsen in FB.
Jij wilde je eigen topic voor je woordgrapjes. Die heb je gekregen. Niet meer zeuren nu.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef tong80 het volgende:
Superwormjim, wat begrijp je niet aan de term 'Onzin' ?
Dit is een briljant topic :
Mensen die klagen over Valentijn. Deel 2.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij wilde je eigen topic voor je woordgrapjes. Die heb je gekregen. Niet meer zeuren nu.
Goed topic. Maar je hoeft je linkjes niet hier te dumpen hoor. Daar is ONZ-FB niet voor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:18 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie het drama van Jos Valentijn nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |