Mailtje is aangekomen want kreeg een bevestiging maar ik heb nog geen antwoord gehad!quote:Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik u wijzen op het volgende filmpje:
En daarnaast wil ik wijzen op het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bombardement_op_Rotterdam
Dit is uitgevoerd door Dhr A Hitler zelf, zijn uw supporters nou echt zo dom of is dit een filmpje wat afkomstig is van de sociale werkplaats?
Met vriendelijke groet,
S
Zal best hoorquote:
Omdat je een hersenloze drol bent, die slechts in staat is zichzelf enige maatschappelijke identiteit te verschaffen door zich obsessief en fanatiek te vereenzelvigen met een commercieel opererend bedrijf?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 02:05 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je in godsnaam adolf is een feyenoord fan zingen?
Ik kan het filmpje nu niet zien, maar moest hier al om lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 02:05 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je in godsnaam adolf is een feyenoord fan zingen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ajaxsupporters zijn gelukkig altijd zo onschuldig
Kijk het filmpje ff afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:20 schreef marcel-o het volgende:
Ze hebben het over Hamas, volgens mij wist heel Hitler van het bestaan niet af toen.
Ik wist niet dat A Hitler de gaskamers bediendequote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:33 schreef Keltie het volgende:
Ik wist niet dat A. Hitler een piloot was?
Word dat ergens gezegd dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat A Hitler de gaskamers bediende
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:52 schreef Crutch het volgende:
FC HEERENVEEN FTW!!!!!!!
Wordt er gezegt dat dan hij vloog??quote:
Enige wat die doen is een doekkie maken over het bombardement op Rotterdam, daarmee staan te wapperen op het vak en daarna gaan ze verder met "Joduh! Joduh!" te schreeuwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ajaxsupporters zijn gelukkig altijd zo onschuldig
Euhm.. Uit je mailtje:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wordt er gezegt dat dan hij vloog??
En zullen we de hele ajax feyenoord discussie ergens anders houden?
quote:Dit is uitgevoerd door Dhr A Hitler zelf
Preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Enige wat die doen is een doekkie maken over het bombardement op Rotterdam, daarmee staan te wapperen op het vak en daarna gaan ze verder met "Joduh! Joduh!" te schreeuwen.
Bayern was een joodse clubquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:54 schreef eNGine10 het volgende:
Je zou toch denken dat hij voor Bayern ofzo geweest zou zijn
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |