Mailtje is aangekomen want kreeg een bevestiging maar ik heb nog geen antwoord gehad!quote:Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik u wijzen op het volgende filmpje:
En daarnaast wil ik wijzen op het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bombardement_op_Rotterdam
Dit is uitgevoerd door Dhr A Hitler zelf, zijn uw supporters nou echt zo dom of is dit een filmpje wat afkomstig is van de sociale werkplaats?
Met vriendelijke groet,
S
Zal best hoorquote:
Omdat je een hersenloze drol bent, die slechts in staat is zichzelf enige maatschappelijke identiteit te verschaffen door zich obsessief en fanatiek te vereenzelvigen met een commercieel opererend bedrijf?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 02:05 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je in godsnaam adolf is een feyenoord fan zingen?
Ik kan het filmpje nu niet zien, maar moest hier al om lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 02:05 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je in godsnaam adolf is een feyenoord fan zingen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ajaxsupporters zijn gelukkig altijd zo onschuldig
Kijk het filmpje ff afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:20 schreef marcel-o het volgende:
Ze hebben het over Hamas, volgens mij wist heel Hitler van het bestaan niet af toen.
Ik wist niet dat A Hitler de gaskamers bediendequote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:33 schreef Keltie het volgende:
Ik wist niet dat A. Hitler een piloot was?
Word dat ergens gezegd dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat A Hitler de gaskamers bediende
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:52 schreef Crutch het volgende:
FC HEERENVEEN FTW!!!!!!!
Wordt er gezegt dat dan hij vloog??quote:
Enige wat die doen is een doekkie maken over het bombardement op Rotterdam, daarmee staan te wapperen op het vak en daarna gaan ze verder met "Joduh! Joduh!" te schreeuwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ajaxsupporters zijn gelukkig altijd zo onschuldig
Euhm.. Uit je mailtje:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wordt er gezegt dat dan hij vloog??
En zullen we de hele ajax feyenoord discussie ergens anders houden?
quote:Dit is uitgevoerd door Dhr A Hitler zelf
Preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Enige wat die doen is een doekkie maken over het bombardement op Rotterdam, daarmee staan te wapperen op het vak en daarna gaan ze verder met "Joduh! Joduh!" te schreeuwen.
Bayern was een joodse clubquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:54 schreef eNGine10 het volgende:
Je zou toch denken dat hij voor Bayern ofzo geweest zou zijn
ohquote:
+1 voor de poging!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:53 schreef mazeind het volgende:
Omdat je een hersenloze drol bent, die slechts in staat is zichzelf enige maatschappelijke identiteit te verschaffen door zich obsessief en fanatiek te vereenzelvigen met een commercieel opererend bedrijf?
En omdat je geen enkel historisch besef hebt, tenzij het de uitslag van de vorige wedstrijd betreft.
En omdat je wansmaak verwart met humor, louter en alleen omdat je IQ-loze medestanders om je geblaat lachen.
Ik doe maar een poging.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:53 schreef mazeind het volgende:
[..]
Omdat je een hersenloze drol bent, die slechts in staat is zichzelf enige maatschappelijke identiteit te verschaffen door zich obsessief en fanatiek te vereenzelvigen met een commercieel opererend bedrijf?
En omdat je geen enkel historisch besef hebt, tenzij het de uitslag van de vorige wedstrijd betreft.
En omdat je wansmaak verwart met humor, louter en alleen omdat je IQ-loze medestanders om je geblaat lachen.
Ik doe maar een poging.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
AAAADOLF WAS EEN FEYENOORD FAN
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
AAAADOLF WAS EEN FEYENOORD FAN
Ja!quote:
Omdat je vast de enige Ajacied bent die onzin stuurt naar dat mailadres, en die mensen dat graag beantwoorden zeker?quote:
Ja want dat kunnen ze aan een email adres zien dat ik voor Ajax ben, mijn email adres is ook StevenAjax@hotmail.comquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Omdat je vast de enige Ajacied bent die onzin stuurt naar dat mailadres, en die mensen dat graag beantwoorden zeker?
Zo dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Omdat je vast de enige Ajacied niet Feyenoorder bent die onzin stuurt naar dat mailadres, en die mensen dat graag beantwoorden zeker?
Het is gewoon netjes als je normaal antwoord geeftquote:
Nee man dus ik ga nog een keer mailen dat dat onbeschoft isquote:
In tegenstelling tot, bijvoorbeeld, Engeland komen bij het Nederlands Elftal niet alle kernen bij elkaar.. Tenminste, niet dat ik weetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef Crutch het volgende:
Rellen over voetbalclubs is gezond, immers vechten om geloofsovertuiging is ook normaal (schijnt).
Hoewel, wanneer het Nederlands elftal weer speelt maakt het ineens geen fuck meer uit![]()
Ik hou het voorlopig maar bij damestennis.
[ afbeelding ]
Volgens mij zit je er met je onderste regel behoorlijk ver naast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot, bijvoorbeeld, Engeland komen bij het Nederlands Elftal niet alle kernen bij elkaar.. Tenminste, niet dat ik weet
Over het algemeen hebben, volgens mij, de Nederlandse clubsupporters geen reet met het Nederlands Elftal..
Nee hoor, hij heeft helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er met je onderste regel behoorlijk ver naast.
Feijenoord idem. En ik vermoed dat dit bij een PSV, Twente, FC Utrecht, ADO, NAC en ga zo maar door niet veel anders is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft helemaal gelijk.
Bij Ajax is er niemand die er om maalt wat het Nederlandse elftal doet
Nee en daarom zal Nederland nooit wat kunnen voorstellen op Hooligan gebied tegen andere landen want die komen wel samen. Misschien is dat ook ergens wel goed natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feijenoord idem. En ik vermoed dat dit bij een PSV, Twente, FC Utrecht, ADO, NAC en ga zo maar door niet veel anders is.
Ik denk dat jij alleen kijkt naar de echte harde kern, die geven er misschien geen zak om. Ik denk dat in een willekeurig voetbalstadion minstens 75% zich wel degelijk interesseert voor het nederlands elftal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft helemaal gelijk.
Bij Ajax is er niemand die er om maalt wat het Nederlandse elftal doet
Dat ze niet samen gaan lopen knokken tegen andere landen wil nog niet zeggen dat ze zich er niet voor interesseren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee en daarom zal Nederland nooit wat kunnen voorstellen op Hooligan gebied tegen andere landen want die komen wel samen. Misschien is dat ook ergens wel goed natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |