Hee, je was deze vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef DutchTrain het volgende:
Dat dus. En dan als internationaal postpakket.
Tussen de dames die niet in de envelop zaten en de Haagse Harry wel in de envelop zat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ehmm, ik heb er heel lang naar zitten kijken, maar ik zie de verschillen niet
Ow in de envelOP, ik dacht in de OP.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Fogel het volgende:
Tussen de dames die niet in de envelop zaten en de Haagse Harry wel in de envelop zat?![]()
ég wel.
Neem er een pied-a-terrequote:De Brussel-plaat blijft hangen, in april moet ik alweer...
Je had het over post, niet de openingspostquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ow in de envelOP, ik dacht in de OP.
http://www.thonhotels.no/(...)-Residence-Parnasse/ ga ik waarschijnlijk weer boeken.quote:Neem er een pied-a-terre
Oja maar als je er hello kitty sokken bij had gedaan, is het natuurlijk logisch dat de douane dat gelijk in heeft gepikt!...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een pakketje naar Argentinië gestu... ow wacht![]()
ik heb nu niets verklapt toch?
Gewoon letten op het driehoekje naast de letter, voor jou is de punt naar beneden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef k_man het volgende:
In één van de Baltische landen - ik ben vergeten welk - begint het woord voor dames met een M en het woord voor heren met een V. Heel handig bij toiletten dus...
Hey, ik heb hongerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:32 schreef Vogue het volgende:
Mmmm, tamarindo, heerlijk! Die onderste ken ik niet
Eén keer naar Japan en het blijft je je leven lang achtervolgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:37 schreef Bora-Bora het volgende:
Hoe kom je aan die hello-kitty-gekte?
ehmm, ja.... maar dat is dan ook al de tweede keer dit jaar dat ik naar de VS ga...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:24 schreef Fogel het volgende:
Gewoon twee keer gaan, probleem opgelost.
Ah, dat is ook wel een goede.quote:
En mag ik dan voortaan ook de auto voor alles gebruiken, als ik een kamerplant koop ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, dat is ook wel een goede.
Heb je ook al bank- en/of spaarrekeningen bij Triodos en ASN?
Dan zou ik namelijk gewoon alles vliegen waar je zin in hebt.
Dat is 15% dichterbij... maar het is hier nu dicht bewolkt met sneeuwwolken en nieuwe maan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:25 schreef Fogel het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat de maan vandaag wel erg groot is? Komt doordat die 50.000km dichterbij de aarde staat dan normaal.
Ik heb wat gemist: welk Zuidland?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:40 schreef Vogue het volgende:
Hola! Een onbeschaamde TVP vanuit het mooie Zuidland
Hmmm, ben even gaan kijken, maar als je het niet gezegd had, was het me niet opgevallen denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:25 schreef Fogel het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat de maan vandaag wel erg groot is? Komt doordat die 50.000km dichterbij de aarde staat dan normaal.
Ik zag de maanopgang, en toen leek de maan echt enorm groot, dat bleek een bekende optische illusie te zijn, toen de maan eenmaal hoog stond, was het verschil met normaal inderdaad niet erg opvallend meer.quote:Op maandag 1 februari 2010 02:16 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hmmm, ben even gaan kijken, maar als je het niet gezegd had, was het me niet opgevallen denk ik.
Wel issie veel lichtgevender dan gewoonlijk!![]()
Ik zal morgen aan het begin van de avond/nacht 's proberen op te letten of 'ie nou zoveel groter is; net boven de horizon is het misschien een stuk zichtbaarder.
Serieus?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef flipsen het volgende:
Daarna nog dagje Valparaiso gepland, maar direct doorgereden naar een ander kustplaatsje want dat Valpo vond ik vreselijk
Hmm, de maan is nu niet zichtbaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zag de maanopgang, en toen leek de maan echt enorm groot, dat bleek een bekende optische illusie te zijn, toen de maan eenmaal hoog stond, was het verschil met normaal inderdaad niet erg opvallend meer.
Ja, dit stukje was leuk (bij Militares zo te zien). De rest is echter gewoon één grote stad, waar weinig pittoresque meer aan isquote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef Hik het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Gekleurde huisjes, liftjes, haven, vers seafood & Pablo Neruda... What's not to like?![]()
[ afbeelding ]
Dank voor de tip maar ik vlieg/vloog vrijwel nooit met Skyteam en heb nog altijd een oude FlyingBlue pas, die blijkbaar niet om te wisselen valt voor een nieuwe. Met StarAlliance (SAS Eurobonus) heb ik ondertussen bijna een retourtje naar Noorwegen of een weekend autohuur bijelkaar gespaardquote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef Fogel het volgende:
DT, als je naar Chicago wil en je hebt 25000 KLM punten (+tax uiteraard), kan je er tot 31/3 nog vrij goedkoop heen, of voor 50k punten in business class.
Bij mij nietquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef Fogel het volgende:
Eurobogus punten verdwijnen altijd na 3 jaar, ongeacht hoeveel je vliegt, heb er deze zomer nog 36000 weggegeven aan een nicht van mijn vrouw om te voorkomen dat SAS ze weer terugkreeg.
quote:points expire
earned
2006 31 Aug 2011
2007 31 Aug 2011
2007 31 Aug 2012
2008 31 Aug 2012
2009 31 Aug 2013
OK, ik bleek al langer niet met de SAS te hebben gevlogen dan ik dachtquote:
Belastingen, naast de 25000 punten:quote:Op maandag 1 februari 2010 22:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dank voor de tip maar ik vlieg/vloog vrijwel nooit met Skyteam en heb nog altijd een oude FlyingBlue pas, die blijkbaar niet om te wisselen valt voor een nieuwe. Met StarAlliance (SAS Eurobonus) heb ik ondertussen bijna een retourtje naar Noorwegen of een weekend autohuur bijelkaar gespaard
Naar de VS is British Airways / American Airlines nu 320 euro retour NYC of 380 naar vrijwel alle andere steden. Dat betaal je bij KLM waarschijnlijk alleen al aan de tax.
Nu nog even uitrekenen hoeveel meer je hebt betaald om aan die 25.000 punten te komenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Belastingen, naast de 25000 punten:
Heen 131.88 EUR
Terug 112.59 EUR
-----
totaal 244,47 EUR.
Ik niksquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu nog even uitrekenen hoeveel meer je hebt betaald om aan die 25.000 punten te komen
Trek en Trees zeggen dat het pakket bij de douane in het land van bestemming ligt. Al sinds 12 december. Geen nieuws verder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:45 schreef k_man het volgende:
Is er eigenlijk nog nieuws uit de Wondere Wereld van het Postpakket?
quote:Trip 1
From: Amsterdam Schiphol
To: Vienna International
Flight: OS 378 Austrian Airlines (OS)
Tariff: redticket/S
From: Vienna International
To: Tirana
Flight: OS 847 Tyrolean Airways (VO)
Trip 2
From: Istanbul
To: Vienna International
Flight: OS 822 Austrian Airlines (OS)
From: Vienna International
To: Amsterdam Schiphol
Flight: OS 377 Austrian Airlines (OS)
Het stuk ertussen moet nog verder gepland worden. Wordt iets van Albanië - Macedonië - Bulgarije (- Griekenland) - Turkije met kapotte treinen, gammele bussen en gare taxi's nu het nog kan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef Fogel het volgende:
Eerste stuk? Lijkt op een complete retourreis met open jaw.
Als ik zie hoe snel dat in Roemenië gegaan is, ondanks een slechte economie en slechte infra, dan kan het best snel gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Fogel het volgende:
Nu het nog kan? Je verwacht dat ze de boel op korte termijn gaan moderniseren en opeens wel op verkeersregels en veiligheidsaspecten (zoals gordels in een taxi) gaan letten daar?
Dat heb je met wel meer bestemmingen.quote:
In 2002 was een treinreis over de Peloponnesos in ieder geval nog erg 'pitoresk', met twee gammele treinen per dag. Fantastisch!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik zie hoe snel dat in Roemenië gegaan is, ondanks een slechte economie en slechte infra, dan kan het best snel gaan.
Er schijnen zelfs al oude Griekse treinen klaar te staan om in de zomer in gebruik genomen te worden ter vervanging van de treinen waar geen raam meer heel in is.
Klinkt goed. Schijnt wel wat veranderd te zijn sinds die tijd...quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Albanië is tof. Ben er in '94 geweest (met de fiets uiteraard). Niks functioneere er en toch was er alles.
Minder tof? Of meer georganiseerd?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt goed. Schijnt wel wat veranderd te zijn sinds die tijd...
Niet meer totaal ongeorganiseerd.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:50 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Minder tof? Of meer georganiseerd?
Ik niet, maar de creche waar mijn kinderen op zitten hebben wel al een hele berg opgestuurd tijdens hun themaweek over giraffenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie al een giraf getekend en gemaild?
Tof! Ik ben net aan het tekenen geslagen, maar het is best moeilijk om een giraf te tekenen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet, maar de creche waar mijn kinderen op zitten hebben wel al een hele berg opgestuurd tijdens hun themaweek over giraffen
Je kan natuurlijk ook een auto in stukken snijden en dan als giraf in elkaar lassen als je dat makkelijk lijktquote:Op maandag 8 februari 2010 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tof! Ik ben net aan het tekenen geslagen, maar het is best moeilijk om een giraf te tekenen.
Klik in de quote op de datum wanneer het bericht gepost is en je springt gelijk naar het Istanbul topicquote:Op maandag 8 februari 2010 17:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
??? je reageert op iets dat niet meer bestaat?
ongeloofelijk, hoe zo'n actie werkt! Ik vind het echt geweldig! Ik heb alleen nog geen giraffe getekend. Ik kan niet zo goed tekenen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie al een giraf getekend en gemaild?
Succes, je zal het nodig hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 04:06 schreef flipsen het volgende:
Ik heb het te druk om te tekenenEn dus ook te druk om te SC´en... En nog steeds geen nieuws over het postpakketje, maar begin maart ben ik zelf in Buenos Aires, dan loop ik wel even binnen om stennis te schoppen
Samsonite welquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef Hik het volgende:
Gosh... Zwangerschap en geboorte deel 624Ik ga er maar vanuit dat jullie niet stiekem vrienden of familie van me zijn ![]()
Heeft Nomad/LP/Perry al een baby-lijn? ![]()
Damn, enzo...
Ze hebben hier in de sportzaken de meest geweldige babylijnen! Weekendtripje Stockholm zou ik zeggen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef Hik het volgende:
Gosh... Zwangerschap en geboorte deel 624Ik ga er maar vanuit dat jullie niet stiekem vrienden of familie van me zijn ![]()
Heeft Nomad/LP/Perry al een baby-lijn? ![]()
Damn, enzo...
Heeft je moeder je nooit verteld dat het niet ok is om zwangere vrouwen de stuipen op het lijf te jagen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:07 schreef Thetallguy het volgende:
Op naar de gezinscampings in Zeeland, Hik
"Storm Frodo Bananahamock" of "Rain Savannah Tallulah"quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:59 schreef flipsen het volgende:
Leuk Hik! GefeliciteerdIk verwacht uiteraard wel dat de baby een naam krijgt als "Herman Theodoor Leopold", of "Hermina Titia Lilian" natuurlijk
Want?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef Blik het volgende:
Hik, gefeliciteerd! Dat worden geen verre reizen meer in de komende tijd...
Ga je hier ook vast inlezenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Hik het volgende:
[..]
Want?![]()
Ik ga volgende week naar Ecuador (werk) en we willen zeker voor het eind van de zwangerschap (er vanuitgaande dat het allemaal ok verloopt) nog een paar weken weg.
Ik doelde meer op de initialenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Hik het volgende:
[..]
"Storm Frodo Bananahamock" of "Rain Savannah Tallulah"![]()
Ik kwam trouwens ergens in een namenlijstje 3CPO tegen. Dat lijkt me ook wel wat!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |