Ik niet, maar de creche waar mijn kinderen op zitten hebben wel al een hele berg opgestuurd tijdens hun themaweek over giraffenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie al een giraf getekend en gemaild?
Tof! Ik ben net aan het tekenen geslagen, maar het is best moeilijk om een giraf te tekenen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet, maar de creche waar mijn kinderen op zitten hebben wel al een hele berg opgestuurd tijdens hun themaweek over giraffen
Je kan natuurlijk ook een auto in stukken snijden en dan als giraf in elkaar lassen als je dat makkelijk lijktquote:Op maandag 8 februari 2010 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tof! Ik ben net aan het tekenen geslagen, maar het is best moeilijk om een giraf te tekenen.
Klik in de quote op de datum wanneer het bericht gepost is en je springt gelijk naar het Istanbul topicquote:Op maandag 8 februari 2010 17:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
??? je reageert op iets dat niet meer bestaat?
ongeloofelijk, hoe zo'n actie werkt! Ik vind het echt geweldig! Ik heb alleen nog geen giraffe getekend. Ik kan niet zo goed tekenen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie al een giraf getekend en gemaild?
Succes, je zal het nodig hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 04:06 schreef flipsen het volgende:
Ik heb het te druk om te tekenenEn dus ook te druk om te SC´en... En nog steeds geen nieuws over het postpakketje, maar begin maart ben ik zelf in Buenos Aires, dan loop ik wel even binnen om stennis te schoppen
Samsonite welquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef Hik het volgende:
Gosh... Zwangerschap en geboorte deel 624Ik ga er maar vanuit dat jullie niet stiekem vrienden of familie van me zijn ![]()
Heeft Nomad/LP/Perry al een baby-lijn? ![]()
Damn, enzo...
Ze hebben hier in de sportzaken de meest geweldige babylijnen! Weekendtripje Stockholm zou ik zeggen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef Hik het volgende:
Gosh... Zwangerschap en geboorte deel 624Ik ga er maar vanuit dat jullie niet stiekem vrienden of familie van me zijn ![]()
Heeft Nomad/LP/Perry al een baby-lijn? ![]()
Damn, enzo...
Heeft je moeder je nooit verteld dat het niet ok is om zwangere vrouwen de stuipen op het lijf te jagen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:07 schreef Thetallguy het volgende:
Op naar de gezinscampings in Zeeland, Hik
"Storm Frodo Bananahamock" of "Rain Savannah Tallulah"quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:59 schreef flipsen het volgende:
Leuk Hik! GefeliciteerdIk verwacht uiteraard wel dat de baby een naam krijgt als "Herman Theodoor Leopold", of "Hermina Titia Lilian" natuurlijk
Want?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef Blik het volgende:
Hik, gefeliciteerd! Dat worden geen verre reizen meer in de komende tijd...
Ga je hier ook vast inlezenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Hik het volgende:
[..]
Want?![]()
Ik ga volgende week naar Ecuador (werk) en we willen zeker voor het eind van de zwangerschap (er vanuitgaande dat het allemaal ok verloopt) nog een paar weken weg.
Ik doelde meer op de initialenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Hik het volgende:
[..]
"Storm Frodo Bananahamock" of "Rain Savannah Tallulah"![]()
Ik kwam trouwens ergens in een namenlijstje 3CPO tegen. Dat lijkt me ook wel wat!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |