OK, ik bleek al langer niet met de SAS te hebben gevlogen dan ik dachtquote:
Belastingen, naast de 25000 punten:quote:Op maandag 1 februari 2010 22:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dank voor de tip maar ik vlieg/vloog vrijwel nooit met Skyteam en heb nog altijd een oude FlyingBlue pas, die blijkbaar niet om te wisselen valt voor een nieuwe. Met StarAlliance (SAS Eurobonus) heb ik ondertussen bijna een retourtje naar Noorwegen of een weekend autohuur bijelkaar gespaard
Naar de VS is British Airways / American Airlines nu 320 euro retour NYC of 380 naar vrijwel alle andere steden. Dat betaal je bij KLM waarschijnlijk alleen al aan de tax.
Nu nog even uitrekenen hoeveel meer je hebt betaald om aan die 25.000 punten te komenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Belastingen, naast de 25000 punten:
Heen 131.88 EUR
Terug 112.59 EUR
-----
totaal 244,47 EUR.
Ik niksquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu nog even uitrekenen hoeveel meer je hebt betaald om aan die 25.000 punten te komen
Trek en Trees zeggen dat het pakket bij de douane in het land van bestemming ligt. Al sinds 12 december. Geen nieuws verder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:45 schreef k_man het volgende:
Is er eigenlijk nog nieuws uit de Wondere Wereld van het Postpakket?
quote:Trip 1
From: Amsterdam Schiphol
To: Vienna International
Flight: OS 378 Austrian Airlines (OS)
Tariff: redticket/S
From: Vienna International
To: Tirana
Flight: OS 847 Tyrolean Airways (VO)
Tariff: redticket/S
Trip 2
From: Istanbul
To: Vienna International
Flight: OS 822 Austrian Airlines (OS)
Tariff: redticket/S
From: Vienna International
To: Amsterdam Schiphol
Flight: OS 377 Austrian Airlines (OS)
Tariff: redticket/S
Het stuk ertussen moet nog verder gepland worden. Wordt iets van Albanië - Macedonië - Bulgarije (- Griekenland) - Turkije met kapotte treinen, gammele bussen en gare taxi's nu het nog kan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef Fogel het volgende:
Eerste stuk? Lijkt op een complete retourreis met open jaw.
Als ik zie hoe snel dat in Roemenië gegaan is, ondanks een slechte economie en slechte infra, dan kan het best snel gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Fogel het volgende:
Nu het nog kan? Je verwacht dat ze de boel op korte termijn gaan moderniseren en opeens wel op verkeersregels en veiligheidsaspecten (zoals gordels in een taxi) gaan letten daar?
Dat heb je met wel meer bestemmingen.quote:
In 2002 was een treinreis over de Peloponnesos in ieder geval nog erg 'pitoresk', met twee gammele treinen per dag. Fantastisch!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik zie hoe snel dat in Roemenië gegaan is, ondanks een slechte economie en slechte infra, dan kan het best snel gaan.
Er schijnen zelfs al oude Griekse treinen klaar te staan om in de zomer in gebruik genomen te worden ter vervanging van de treinen waar geen raam meer heel in is.
Klinkt goed. Schijnt wel wat veranderd te zijn sinds die tijd...quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Albanië is tof. Ben er in '94 geweest (met de fiets uiteraard). Niks functioneere er en toch was er alles.
Minder tof? Of meer georganiseerd?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt goed. Schijnt wel wat veranderd te zijn sinds die tijd...
Niet meer totaal ongeorganiseerd.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:50 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Minder tof? Of meer georganiseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |