Och, Ruben zal de komende jaren zijn naam ook nog wel fout uitsprekenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef fietsie het volgende:
@Troel: hehe dan hadden we zeker geweten dat het leren schrijven van d'r eigen namen -echt- moeilijk zou worden
Ik zal het eens opperen bij Jochemquote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook een Nl vriendje nodig..die hoeven niet van elkaar te weten
Dito, Abbygail staat 'erg apart' en vind ik zonde van de mooie, klassieke naam.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Och, Ruben zal de komende jaren zijn naam ook nog wel fout uitspreken
Maar ik zou zelf Abigail schrijven, en Alicia, worden daar niet heel veel fouten mee gemaakt?
Toch niet toevallig mn nichtje he, die heet ook zo en die heeft er een extra naam voor gezet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef innepin het volgende:
Meh wat stom Basboussa!
Huup, ik heb een vrouwelijke collega die zo heet en die heeft echt zo'n intense hekel aan haar naam![]()
Maar dat hoeft niets te betekenen voor je zus natuurlijk :p
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toch niet toevallig mn nichtje he, die heet ook zo en die heeft er een extra naam voor gezet.
Natalya ? Natalja ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Wij hebben een dochter Shenaya en krijgen nog een dochter deze zomer.
Vraag me niet waarom maar we zoeken een naam met een N!
Ideeen zijn super welkom.. Heb een naam maar wil er eens meer horen...
Tis net of ik naar mn dochters luister, die hebben sinds ze de mond vol hebben met beugels net zo'n spraakgebrekquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:34 schreef Grunsfan het volgende:
UIt de Wij jonge ouders:
Djenna en Djelano hebben een broertje gekregen... Djevani! Zelf bedacht zegt moeder Vanessa trots!![]()
Ook net gelezen jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:34 schreef Grunsfan het volgende:
UIt de Wij jonge ouders:
Djenna en Djelano hebben een broertje gekregen... Djevani! Zelf bedacht zegt moeder Vanessa trots!![]()
Ja en er stond volgens mij ook een stukje in over een tweeling Tim en Thom!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:34 schreef Grunsfan het volgende:
UIt de Wij jonge ouders:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:34 schreef Grunsfan het volgende:
UIt de Wij jonge ouders:
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ook net gelezen ja
"We wilden ook de naam voor de derde laten beginnen met Dje."
Ik dacht alleen maar Djesus![]()
Die zag ik ook al! Ik snap sowieso die trend van onnodig letters toevoegen al niet (alsof de naam dan opeens aparter wordt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja en er stond volgens mij ook een stukje in over een tweeling Tim en Thom!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |