Opbouw van het spel en verhaal zijn inderdaad briljant.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Het zoeken vind ik juist heerlijk,... het scannen hoeft natuurlijk niet maar helpt wel met je materials! Zoveel beter dan deel 1. Maar los van die zaken,... het verhaal man,... dat zoeken naar een team,... die dingen die je meemaakt
Ik geniet echt,... loop uiteraard alles. Mijn Vanguard is een mannetje hoorHardcore is overigens pittig, maar zeer zeker te doen. Soms wel munitie problemen!
Dat team samen stellen inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zoeken vind ik juist heerlijk,... het scannen hoeft natuurlijk niet maar helpt wel met je materials! Zoveel beter dan deel 1. Maar los van die zaken,... het verhaal man,... dat zoeken naar een team,... die dingen die je meemaakt
Ik geniet echt,... loop uiteraard alles. Mijn Vanguard is een mannetje hoorHardcore is overigens pittig, maar zeer zeker te doen. Soms wel munitie problemen!
Ze verdienen hetquote:EA’s announced that Mass Effect 2 has sold over 2 million units during launch week.
It’s an outstanding achievement [no pun intended - JC] for a game which only launched in the US on Tuesday, and today in the UK and Europe.
Already, the game’s gotten fantastic scores and a meta of 96 on 360 and 95 for PC.
“Mass Effect 2 is poised to be one of the biggest games of 2010″, said BioWare boss Ray Muyzka. “We could not be more proud of the game’s universal acclaim and early commercial success.”
Go. And. Buy. It.
Ik sterf ook redelijk wat,... komt omdat we op hardcore spelen. Wel veel tactischer,... een 2e of 3e keer lukt het meestal wel. Je gebruikt echt alles wat je kan gebruiken op zo'n moment! En inderdaad,... combinatie van tech, wapens en bio is heel belangrijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er ook helemaal in!Inmiddels al op meer dan 15 uur.
Zoveel al meegemaakt! Maar ik ga niks spoileren!
1x dood pas? Ik ga toch wel regelmatig dood als ik niet oplet. Ik moet echt mijn teamleden en krachten slim gebruiken. Vooral bij sterke vijanden als bijvoorbeeld een heavy mech.
Wel mooi. Eerst schilden, dan armour, dan health. Voor elk een andere taktiek gebruiken.![]()
Ik buig voor deze game Gijs,....quote:
Bootcamp?quote:
Ik ben zelf een Sentinel. Tech Armour is erg handig op deze moeilijkheidsgraad. Verder gebruik ik veel Push om vijanden een stoot te geven (kan zelfs om dekking heenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik sterf ook redelijk wat,... komt omdat we op hardcore spelen. Wel veel tactischer,... een 2e of 3e keer lukt het meestal wel. Je gebruikt echt alles wat je kan gebruiken op zo'n moment! En inderdaad,... combinatie van tech, wapens en bio is heel belangrijk!
Dan had je hem al moeten hebben!quote:
Gijs ik loop nog met Jacob en Miranda in Omega ergens,... geweldige stadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Sentinel. Tech Armour is erg handig op deze moeilijkheidsgraad. Verder gebruik ik veel Push om vijanden een stoot te geven (kan zelfs om dekking heen) en Warp.
Ik vind vooral de combi pull/push of pull/warp erg mooi. Vijand eerst in de lucht laten zweven en dan een flinke stoot geven.
Wie heb jij allemaal in je team? Ik gebruik vooral The Convict enArchangel
(ik zeg ivm met spoiler hun missie-naam).
Ik heb nu de eerste set characters compleet. Ik ga eerst hun side quests doen voordat ik aan de tweede set begin.Ook al een paar side quests gedaan via het detecteren van anomalies op planeten. Tot nu toe zijn ze nog niet reptitief. Elke omgeving is anders!
Ik vind het prachtig dat alles samenhangt met de main quest. Je probeert je zo goed mogelijk voor te bereiden voor de eindmissie om de mensheid te redden. Geen "red de kat uit de boom" side quests dus.
Baard en Mac/PC game fail!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gister Mass Effect 2 gezienDat wordt kopen, heb er zin in
speel hem op de mac![]()
Ik heb overigens 153 FF albums momenteelquote:
Ik luister geen OSTs voordat ik de game uitgespeeld heb.quote:
Nee hoor, die ga je allemaal recruteren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,... die characters die zwart zijn zeg maar in het overzicht. Ik tel er meer dan ik me kan voorstellen. Niet bestaande characters ofzo?
Wat een beest!quote:
Gijsquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef kepler het volgende:
Ik heb zeer waarschijnlijk een baan
Magneet, succes met solliciteren!
Ja mooi is dat hequote:
Lol, dit zou een broer van Danny Trejo kunnen zijnquote:
Bootcamp jahquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bootcamp?Trekt je MacBook Pro dit?
Zolang je hem maar speelt Gijs.Heerlijke hybride van een RPG en een shooter. Zo mooi. Spel is echt helemaal "af". Aan elk details is gedacht en aandacht aan besteed.
![]()
Sorry maar ga er geen xbox voor kopenquote:
Wel jammer maar dit is echt niks voor jou Gijs!quote:
Ik heb de default Shepard male aangenomen,..... mijn vorige leek teveel op mij en was echt bloedlelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een beest!![]()
Ik heb deze dame, was zo blij dat ik haar weer zag, stom is dat
[ afbeelding ]
Niemand is perfect Gijs!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Sorry maar ga er geen xbox voor kopen![]()
Niemand is perfect!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef Chocobo het volgende:
Sony over de ipad
"Apple's entrance into the portable gaming space has been a net positive for Sony," Sony's John Koller, Director Hardware Marketing, told the Wall Street Journal. "When people want a deeper, richer console, they start playing on a PSP."
Nintendo over de iPad
"It was a bigger iPod Touch", Iwata told Associated Press, adding that the new device offered "no surprises".
Kwam het tegen,... no offence naar jullie hoor. Hoop gewoon dat zo'n bedrijf ook een keer op zijn bek gaat! Kan geen kwaad denk ik dan. Valt me gewoon op dat ik niet de enige ben die zo tegen de iPad aan kijkt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Jemmig man, je bent meer met die iPad bezig als Ker en ik bij elkaar.Laat het los Gijs!
Matt Damon!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam het tegen,... no offence naar jullie hoor. Hoop gewoon dat zo'n bedrijf ook een keer op zijn bek gaat! Kan geen kwaad denk ik dan. Valt me gewoon op dat ik niet de enige ben die zo tegen de iPad aan kijkt!
*cmd+d*quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Chocobo het volgende:
Heftig ding die Sybian![]()
http://www.shooshtime.com(...)ocked-By-Sybian.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |