Gewoon wat zeggen i.v.m. bestaansrecht Gijs!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)wbuien__.html?p=13,1
Ben zo klaar met die leugenaars
Alsof armageddon komt, en dan ligt er nu 2 cm... serieus.. hou je mond dan,.
Het zoeken vind ik juist heerlijk,... het scannen hoeft natuurlijk niet maar helpt wel met je materials! Zoveel beter dan deel 1. Maar los van die zaken,... het verhaal man,... dat zoeken naar een team,... die dingen die je meemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:51 schreef Bastard het volgende:
Enige wat ik irritant vind is die galaxymap, zoek me rot naar een planeet, echt niet grappig gewoon.
En ook die planeten scannen, omg ben gewoon 20 minuten bezig met zo'n bal draaien, het is niet iets wat nog steeds leuk is na 3 x gedaan te hebben.
Verder is het inderdaad episch goed, heel tof gedaan zo!
Klaar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef Chocobo het volgende:
Ook de Mac fans zijn boos![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opbouw van het spel en verhaal zijn inderdaad briljant.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Het zoeken vind ik juist heerlijk,... het scannen hoeft natuurlijk niet maar helpt wel met je materials! Zoveel beter dan deel 1. Maar los van die zaken,... het verhaal man,... dat zoeken naar een team,... die dingen die je meemaakt
Ik geniet echt,... loop uiteraard alles. Mijn Vanguard is een mannetje hoorHardcore is overigens pittig, maar zeer zeker te doen. Soms wel munitie problemen!
Dat team samen stellen inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zoeken vind ik juist heerlijk,... het scannen hoeft natuurlijk niet maar helpt wel met je materials! Zoveel beter dan deel 1. Maar los van die zaken,... het verhaal man,... dat zoeken naar een team,... die dingen die je meemaakt
Ik geniet echt,... loop uiteraard alles. Mijn Vanguard is een mannetje hoorHardcore is overigens pittig, maar zeer zeker te doen. Soms wel munitie problemen!
Ze verdienen hetquote:EA’s announced that Mass Effect 2 has sold over 2 million units during launch week.
It’s an outstanding achievement [no pun intended - JC] for a game which only launched in the US on Tuesday, and today in the UK and Europe.
Already, the game’s gotten fantastic scores and a meta of 96 on 360 and 95 for PC.
“Mass Effect 2 is poised to be one of the biggest games of 2010″, said BioWare boss Ray Muyzka. “We could not be more proud of the game’s universal acclaim and early commercial success.”
Go. And. Buy. It.
Ik sterf ook redelijk wat,... komt omdat we op hardcore spelen. Wel veel tactischer,... een 2e of 3e keer lukt het meestal wel. Je gebruikt echt alles wat je kan gebruiken op zo'n moment! En inderdaad,... combinatie van tech, wapens en bio is heel belangrijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er ook helemaal in!Inmiddels al op meer dan 15 uur.
Zoveel al meegemaakt! Maar ik ga niks spoileren!
1x dood pas? Ik ga toch wel regelmatig dood als ik niet oplet. Ik moet echt mijn teamleden en krachten slim gebruiken. Vooral bij sterke vijanden als bijvoorbeeld een heavy mech.
Wel mooi. Eerst schilden, dan armour, dan health. Voor elk een andere taktiek gebruiken.![]()
Ik buig voor deze game Gijs,....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |