Je hebt het over zonnevlekken, en die hebben een cyclus van 14 jaar normaal. Alleen nu blijft dat iets uit van wat ik heb gelezen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. verklaar het eens dan.. ik zie UFO's (als in de letterlijke betekenis van het woord, ik zeg niet intelligent leven in voertuig) boven de zon hangen, afzonderlijk van elkaar bewegen. Objecten die niet verbranden, zonlicht weerkaatsen.. overigens is er genoeg vreemds verder over de zon te vertellen ook.
Er zou iets van een zonnevuur zijn iedere 20 jaar.. de laatste is 40 jaar geleden ofzo, klopt niet.
We moeten natuurlijk ook niet denken dat de zon het eeuwige leven heeft, dus dit is op zijn minst fascinerend.
Tja.. ik had dan wel naar die nieuwe baan kunnen fluitenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, ze hadden ook al contact gehad met mijn ex-baas en die was heel positief over mij geweest dat scheelde ook. ( gelukkig maar dat ik toch nog redelijk netjes ben gebleven gisteren).
Ik zeg niet dat het niet kan, daar ben ik niet slim genoeg voorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zegt.. dat kan niet.
Ik zeg ik vind het niet aannemelijk, maar ik ben er nooit geweest en kan het niet beoordelen.. maar die zon is toch geen vast klomp of wel? Ik dacht een hoop gas ook.
Iets uit noemt hij het, vlgs mij heeft hij een cyclus overgeslagen hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
Je hebt het over zonnevlekken, en die hebben een cyclus van 14 jaar normaal. Alleen nu blijft dat iets uit van wat ik heb gelezen.
En de zon heeft ook niet het eeuwige leven, over zoveel miljoen jaar wordt tie eerst heel groot (weg aarde) en dan wordt het een blauwe dwerg...
haha, volgens mij zijn die zonnevlekken niet zo constant. Het is maar een gemiddelde. Net als de El nino, de ene keer wat sterker dan de andere keer. En soms blijft het een jaar uit, zoals dus de afgelopen jaren is gebleken. Hier een mooi grafiekje (blijkt 11 jaar te zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets uit noemt hij het, vlgs mij heeft hij een cyclus overgeslagen hoor!
Als jouw vriendin zegt na 2 maanden, "nee ik ben nog niet ongesteld geweest, het blijft iets uit" denk je daar niks achter?
En waarom een miljoen jaar? Waarom niet morgen bijvoorbeeld?
Jij ben ook geen zonquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:00 schreef Bastard het volgende:
Die Solar Flare Index dinges is maar een slap aftreksel van wat hij eerder is geweest
En waarom zijn mensen zo arrogant te zeggen dat ze met hun kleine brein alles doorhebben? Een miljoen jaar op berekening van brandstof.. zien we een tank hangen aan de zon, nee. Baseren we ons op andere zonnen, en trekken dat op ons eigen zon, waarschijnlijk wel ja.. maar als mijn buurman sterft op 130 jarige leeftijd, wil dat niet zeggen dat ik waarschijnlijk nog 100 jaar mee ga.
Geleidelijke opwarming! Zou tijd worden! Het is nog steeds kutweer!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Jij ben ook geen zonNee ze kunnen dat redelijk precies berekenen, dat is niet zo heel moeilijk
Haha, ik zit er compleet naast met mijn paar miljoen jaar
[ afbeelding ]
Moet je over een miljard jaar eens terugkomen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geleidelijke opwarming! Zou tijd worden! Het is nog steeds kutweer!
Pessimist!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef Bastard het volgende:
Maar dat red de mens ook niet, alle fossiele brandstoffen op.
Ik denk alvast aan mijn achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter kleinkinderen.quote:
Zet die Xbox dan maar eens wat vaker uit, ga eens fietsen naar je werk en eet minder vlees.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk alvast aan mijn achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter kleinkinderen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef Bastard het volgende:
Strol is zeker allang naar huis ofzo, flink geblogd deze week?
Geen idee, of hij is lang door gegaan, of hij is vroeg op gestaanquote:strolie75 16280 Offline 4 uur geleden voor het laatst gezien en speelde Xbox 360 Dashboard
Denk zo ook te gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef Bastard het volgende:
Strol is zeker allang naar huis ofzo, flink geblogd deze week?
Handig die sneeuw.. als het hier ooit nog eens sneeuwt zet ik ook mn auto dwars dat ik weer naar huis gaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk zo ook te gaan.
Hier weer overal sneeuw, had me auto vanmorgen alweer overdwars staan op een rontonde. Dus geen route gedaan, maar richting kantoor gegaan.
Vanavond weer ff lekker knallen met BF, morgen komt me ex nog ff langs om de overige spullen te verdelen.
Ben naar kantoor gegaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Handig die sneeuw.. als het hier ooit nog eens sneeuwt zet ik ook mn auto dwars dat ik weer naar huis ga
Regen hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben naar kantoor gegaan.
Lijkt me niet slim om ff 200 km te gaan rijden, sneeuwt hier nog he.:')
Ik geloof er ook geen hol van eigenlijk, hier is het gewoon regenachtig herfstweer en het zou in het hele land dooien!quote:
Ja of winterbandjes krijgen van de baas.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:53 schreef Bastard het volgende:
Misschien moet je eens wat extra rijlessen nemen Gijs?
Ja inderdaad Henk.. dat gaat nergens over.. jij moet de weg op met de auto van de baas, maar er kunnen geen winterbandjes van af.. en dat met dit weer is levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja of winterbandjes krijgen van de baas.
PROESTquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:14 schreef Magneet het volgende:
Geheime tunnel onder Dubai
nou ja zeg, hier duurt het eeuwen voor sommige tunnels er zijn, daar leggen ze ze aan en vergeten ze gewoon.
Gewoon wat zeggen i.v.m. bestaansrecht Gijs!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)wbuien__.html?p=13,1
Ben zo klaar met die leugenaars
Alsof armageddon komt, en dan ligt er nu 2 cm... serieus.. hou je mond dan,.
Het zoeken vind ik juist heerlijk,... het scannen hoeft natuurlijk niet maar helpt wel met je materials! Zoveel beter dan deel 1. Maar los van die zaken,... het verhaal man,... dat zoeken naar een team,... die dingen die je meemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:51 schreef Bastard het volgende:
Enige wat ik irritant vind is die galaxymap, zoek me rot naar een planeet, echt niet grappig gewoon.
En ook die planeten scannen, omg ben gewoon 20 minuten bezig met zo'n bal draaien, het is niet iets wat nog steeds leuk is na 3 x gedaan te hebben.
Verder is het inderdaad episch goed, heel tof gedaan zo!
Klaar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef Chocobo het volgende:
Ook de Mac fans zijn boos![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |