Gewoon alles over Mass Effect spoiler-taggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dan, een planetennaam, deuren, dat er karakters in het spel zitten?
Trouwens, ga hem eens halen dan!
Gijs ik zal je eens een spoiler gevenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon alles over Mass Effect spoiler-taggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
politiek is vies.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Die Guusje,............ Hoe lang mag zo'n vrouw in de politiek blijven eigenlijk
http://www.geenstijl.nl/m(...)ders_had_gelijk.html
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik zal je eens een spoiler gevenNee hoor, smilies blijven ook mooi verstoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, Sheppard gaat dood.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:40 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Kloon iPad al lang te koop in Azië
Ook in China is al zeker een half jaar een 'kloon van de iPad' te koop, meldden Chinese media vrijdag. De P88 werd gelanceerd in augustus. Het apparaat heeft een groter scherm, snellere processor en groter geheugen dan de iPad. Ook is de P88 uitgerust met usb-poorten, die de iPad niet heeft.![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Mijn Jane is hartstikke stoer, die maakt zelfs gehakt van jou!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor, smilies blijven ook mooi verstoptOh, Sheppard gaat dood.
Overigens... kan Apple nu niet gesuuwd worden dan? Dat ze een copy maken van een product wat al bestaat? Een slechte copy dan maar het lijkt er opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:40 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
Kloon iPad al lang te koop in Azië
Ook in China is al zeker een half jaar een 'kloon van de iPad' te koop, meldden Chinese media vrijdag. De P88 werd gelanceerd in augustus. Het apparaat heeft een groter scherm, snellere processor en groter geheugen dan de iPad. Ook is de P88 uitgerust met usb-poorten, die de iPad niet heeft.
Ja, sleep ze dan niet voor de rechter als er toevallig eens een Tokkie neergeschoten wordtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_tonen___.html?p=1,1
Zij moet meer spierballen tonen! Geef die agenten meer vrijheid!
Ja of op dat strandfeest, de beschuldigende vinger ging eerst naar de agentenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, sleep ze dan niet voor de rechter als er toevallig eens een Tokkie neergeschoten wordt
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou de game wel willen zien vanwege die actrice die er in speelt:
[ afbeelding ]
De verzekeringsmaatschappijen willen dit zelf al nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:59 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)okers___.html?p=23,1
Whats next?
Geen lid van de sportschool? meer betalen.
Woon je in de randstad? meer betalen.
Neem je de auto naar het werk? meer betalen.
Heb je kinderen? meer betalen.
Ben je gehuwd? meer betalen.
Ben je te zwaar? meer betalen.
Drink je dagelijiks? meer betalen.
Dit is fout aan alle kanten, discriminatie.. maar we laten het allemaal gebeuren, let maar op.
Het begint met proefballonnen om ons te laten wennen aan het idee.
Jaaaa chickquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijke vrouw,... maar wie foppen we Gijs,... ME2 is niks voor jou
Zij heeft iets aan dr ogen waarom ik haar niet mag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijke vrouw,... maar wie foppen we Gijs,... ME2 is niks voor jou
....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zij heeft iets aan dr ogen waarom ik haar niet mag.
Maar die assistente ga ik een keer pakken, lesbo sex
Ook grappig toen ik het mannentoilet in stapte trouwens
Ik moest lachen om je postquote:
Ja die is lekker en wulps, eerste ontmoeting al meteen heel leuk doen en zo.. sletje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je post
'Maar die assistente ga ik een keer pakken'
Ik kwam gisteren een schildpad tegen. En daar sprong ik bovenop!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die is lekker en wulps, eerste ontmoeting al meteen heel leuk doen en zo.. sletje.
Maar toen kwam ik in de engineroom later, en was ik weer de bitch "waarom word er niet gesalueerd"
Ja dat doe je al 20 jaar lang Henk!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een schildpad tegen. En daar sprong ik bovenop!
Ook al gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat doe je al 20 jaar lang Henk!
Ga de ruimte eens ontdekken
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat doe je al 20 jaar lang Henk!
Ga de ruimte eens ontdekken, stap in, maak dingen mee, creeer een karakter, speel in een film.
Mja.. dan is het altijd wel weer lachen om die B. met zn rondjes rijden, maar jij springt je halve leven nog steeds op schildpadden met een loodgieter, ik bedoel... hallo!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook al gedaan.
[ afbeelding ]
Speel ook al 12 delen met knights, mages, Moogles en Chocobo'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. dan is het altijd wel weer lachen om die B. met zn rondjes rijden, maar jij springt je halve leven nog steeds op schildpadden met een loodgieter, ik bedoel... hallo!
Ik zou er simpel van worden.... oh wacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speel ook al 12 delen met knights, mages, Moogles en Chocobo'sOf wat te denken van 15 jaar racen met rode schildjes en bananen?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou er simpel van worden.... oh wacht.
Aan de ene kant ben ik voor: waarom zou ik meer moeten betalen omdat andere mensen bewust ongezonde dingen doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:59 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)okers___.html?p=23,1
Whats next?
Geen lid van de sportschool? meer betalen.
Woon je in de randstad? meer betalen.
Neem je de auto naar het werk? meer betalen.
Heb je kinderen? meer betalen.
Ben je gehuwd? meer betalen.
Ben je te zwaar? meer betalen.
Drink je dagelijiks? meer betalen.
Dit is fout aan alle kanten, discriminatie.. maar we laten het allemaal gebeuren, let maar op.
Het begint met proefballonnen om ons te laten wennen aan het idee.
Ja dat bedoel ik dus.. en als jij op wintersport gaat omdat je dat kan betalen en ik niet, en je breekt je been.. waarom zou ik daarvoor moeten meebetalen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik voor: waarom zou ik meer moeten betalen omdat andere mensen bewust ongezonde dingen doen?
Aan de andere kant: waar trek je de grens...Als ik een keer bij de Mac ga eten, gaat mn premie dan ook omhoog?
Interessantquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:45 schreef Bastard het volgende:
Oh ja Kep, ouwe astronaut van me.. lees dit eens svp and tell me what you think
http://www.wanttoknow.nl/overige/ufos-rond-de-zon/
Opzich is het idee goed natuurlijk: wil je ongezonde (risicovolle) dingen doen, dan moet je ook extra betalen voor je verzekering. Maar het is gewoon onmogelijk om een grens te trekken...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus.. en als jij op wintersport gaat omdat je dat kan betalen en ik niet, en je breekt je been.. waarom zou ik daarvoor moeten meebetalen?
Dus dit idee rammelt van alle kanten, maar mark my words, het komt er wel.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Magneet het volgende:
Zo, heel goed 2e gesprek gehad en maandga krijg ik ws een aanbieding. Dan dinsdag nog ergens anders een gesprek dus dan kan ik mooi kiezen.
Internet word gek om deze beeldenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Interessant
Lijkt me een fout in de software, vanwege de (verkeerde?) schaduw en effect op de corona. Kom er nog op terug
Gelukkig lijkt het zich goed op te lossen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Magneet het volgende:
Zo, heel goed 2e gesprek gehad en maandga krijg ik ws een aanbieding. Dan dinsdag nog ergens anders een gesprek dus dan kan ik mooi kiezen.
Nu al teveel Mass Effect gespeeld...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Internet word gek om deze beelden
Zie ook onderin voor een update.. er is inderdaad een gedeelte die je zou kunnen verklaren als foutjes van software. (engelstalig forum) Maar er zijn ook zaken die overblijven.. ik zeg wat de hell.. het kan een mm boven de zon hangen (!) het lijkt geen last te hebben van de enorme aantrekkingskracht (!)
Wij, en de rest van het zonnestelsel, hangen ook om de zonquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Internet word gek om deze beelden
Zie ook onderin voor een update.. er is inderdaad een gedeelte die je zou kunnen verklaren als foutjes van software. (engelstalig forum) Maar er zijn ook zaken die overblijven.. ik zeg wat de hell.. het kan een mm boven de zon hangen (!) het lijkt geen last te hebben van de enorme aantrekkingskracht (!)
Gijs.. verklaar het eens dan.. ik zie UFO's (als in de letterlijke betekenis van het woord, ik zeg niet intelligent leven in voertuig) boven de zon hangen, afzonderlijk van elkaar bewegen. Objecten die niet verbranden, zonlicht weerkaatsen.. overigens is er genoeg vreemds verder over de zon te vertellen ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al teveel Mass Effect gespeeld...
yup, ze hadden ook al contact gehad met mijn ex-baas en die was heel positief over mij geweest dat scheelde ook. ( gelukkig maar dat ik toch nog redelijk netjes ben gebleven gisteren).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt het zich goed op te lossen!
quote:Volgens hem (en inmiddels vele anderen!) zijn zonnevlekken niets anders dan grote draaikolken DOOR DE ZON HEEN!!
Naar zijn idee zou het dan ook wel degelijk mogelijk moeten zijn DOOR deze vortex te reizen…
Ja precies, en de zon heeft een stel manen die gewoon heel dichtbij de zon hangen.. die objecten zijn overigens net zo groot als onze aarde he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Wij, en de rest van het zonnestelsel, hangen ook om de zon
Jij zegt.. dat kan niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:38 schreef kepler het volgende:
Bij dit stukje begon ik te twijfelen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |