Ja mooi is dat hequote:
Lol, dit zou een broer van Danny Trejo kunnen zijnquote:
Bootcamp jahquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bootcamp?Trekt je MacBook Pro dit?
Zolang je hem maar speelt Gijs.Heerlijke hybride van een RPG en een shooter. Zo mooi. Spel is echt helemaal "af". Aan elk details is gedacht en aandacht aan besteed.
![]()
Sorry maar ga er geen xbox voor kopenquote:
Wel jammer maar dit is echt niks voor jou Gijs!quote:
Ik heb de default Shepard male aangenomen,..... mijn vorige leek teveel op mij en was echt bloedlelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een beest!![]()
Ik heb deze dame, was zo blij dat ik haar weer zag, stom is dat
[ afbeelding ]
Niemand is perfect Gijs!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Sorry maar ga er geen xbox voor kopen![]()
Niemand is perfect!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef Chocobo het volgende:
Sony over de ipad
"Apple's entrance into the portable gaming space has been a net positive for Sony," Sony's John Koller, Director Hardware Marketing, told the Wall Street Journal. "When people want a deeper, richer console, they start playing on a PSP."
Nintendo over de iPad
"It was a bigger iPod Touch", Iwata told Associated Press, adding that the new device offered "no surprises".
Kwam het tegen,... no offence naar jullie hoor. Hoop gewoon dat zo'n bedrijf ook een keer op zijn bek gaat! Kan geen kwaad denk ik dan. Valt me gewoon op dat ik niet de enige ben die zo tegen de iPad aan kijkt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Jemmig man, je bent meer met die iPad bezig als Ker en ik bij elkaar.Laat het los Gijs!
Matt Damon!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam het tegen,... no offence naar jullie hoor. Hoop gewoon dat zo'n bedrijf ook een keer op zijn bek gaat! Kan geen kwaad denk ik dan. Valt me gewoon op dat ik niet de enige ben die zo tegen de iPad aan kijkt!
*cmd+d*quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Chocobo het volgende:
Heftig ding die Sybian![]()
http://www.shooshtime.com(...)ocked-By-Sybian.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |