quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:34 schreef Chocobo het volgende:Ik sterf ook redelijk wat,... komt omdat we op hardcore spelen. Wel veel tactischer,... een 2e of 3e keer lukt het meestal wel. Je gebruikt echt alles wat je kan gebruiken op zo'n moment! En inderdaad,... combinatie van tech, wapens en bio is heel belangrijk!
Ik ben zelf een Sentinel. Tech Armour is erg handig op deze moeilijkheidsgraad. Verder gebruik ik veel Push om vijanden een stoot te geven (kan zelfs om dekking heen

) en Warp.
Ik vind vooral de combi pull/push of pull/warp erg mooi. Vijand eerst in de lucht laten zweven en dan een flinke stoot geven.

Wie heb jij allemaal in je team? Ik gebruik vooral The Convict en

Archangel

(ik zeg ivm met spoiler hun missie-naam).
Ik heb nu de eerste set characters compleet. Ik ga eerst hun side quests doen voordat ik aan de tweede set begin.

Ook al een paar side quests gedaan via het detecteren van anomalies op planeten. Tot nu toe zijn ze nog niet reptitief. Elke omgeving is anders!

Ik vind het prachtig dat alles samenhangt met de main quest. Je probeert je zo goed mogelijk voor te bereiden voor de eindmissie om de mensheid te redden. Geen "red de kat uit de boom" side quests dus.
[ Bericht 2% gewijzigd door Strolie75 op 30-01-2010 13:41:38 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo