ja, ik heb goed voorkomen dat ik het moest doen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
hey dc onze vaste lurker topic opener, bel de krant
tevens tvp
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
tvp
Ja...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
DC je moet trouwens even de tekst van de bovenste 2 plaatjes aanpassen, [img ] ipv [url]
Tombola moest je je inhouden?
Ik hoop het ook...quote:Oooh ik moet me echt ff aan mn werk zetten.. Maar vanmiddag heb ik weekend
Trouwens redelijk zorgwekkende berichten op de enalaatste pagina van het vorige topic.. Hoop dat alles goed gaat/komt
Ok, ik zat er ook over te denken om te pmmen, maar dan wacht ik nog even af...quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Vind t wel leuk dat de tvp van dc een laatste post van t topic is geweest![]()
Heb autidude iig een pb-tje gestuurd, en hopelijk komt ie vanmiddag online met positief nieuws
Fijn dat je je weer iets beter voelt. Hopelijk gaat het door die afspraak bij MEE snel beter en hoor je snel iets van je psych...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef Autidude het volgende:
Het gaat alweer een stukje beter hoor. Ik ben denk ik een beetje overspannen aan het raken van alles. Mijn hoofd zit vol en mijn drukventieltje zit verstopt. En ik had eigenlijk de 25e een afspraak met mijn psych waar ik lang op zat te wachten, maar hij had afgebeld en ik weet nog niet wanneer de nieuwe afspraak is, en maandag heb ik mijn 2e afspraak bij MEE en dan hoop ik ook een stukje verder te komen.
Ik slaap ook echt heel erg slecht en daar begin ik ook heel erg gestort van te worden, want de dagen zijn heel lang en ik ben erg moe en al warrig genoeg in mijn hoofd.
En er was net een zwaar ongeluk vlakbij, was een auto geramd door een vuilniswagen en die man in die auto ging bewusteloos nog doorrijden door een plantsoen en kwam pas tegen een hoop zand tot stilstand, en hij zat bekneld en er was ook een traumahelicopter, daar ging ik naar kijken en dat ben ik nu allemaal een beetje aan het verwerken.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
100 miljoen voor haiti. Is ruim 10 miljoen per inwoner..
Als daar dat land niet van her-opgebouwd kan worden..
En dan worden er vanuit de diverse landen in de Europese Unie nog gelden ingezameld, en EU breed. Daar kan best veel van gebouwd worden ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
100 miljoen voor haiti. Is ruim 10 miljoen per inwoner..
Als daar dat land niet van her-opgebouwd kan worden..
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel mensen wonen er dan?
Nou ja, de berekening klopt dus niet he...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef DeepChord het volgende:
[..]
En dan worden er vanuit de diverse landen in de Europese Unie nog gelden ingezameld, en EU breed. Daar kan best veel van gebouwd worden ja.
Ik hoop dat er dit keer goed nagedacht gaat worden over hoe men gaat bouwen, zodat het kwalitatief wat beter is dan de vorige keer..
12,5 miljoen is toch ruim 10 miljoen? Ik heb niet precies uitgerekend, wist dat t meer dan 10 milj wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
8 miljoen
maarrrrrrrrr
100 miljoen gedeeld door 8 miljoen is 12,50
Dus de berekening klopt niet
nee, 12,50 als in 12 euro (of dollar) en 50 centquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
12,5 miljoen is toch ruim 10 miljoen? Ik heb niet precies uitgerekend, wist dat t meer dan 10 milj was
Maakt mij niet uit hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
lol ik was niet wakker ik deed 10x10 is 100 (ging uit van 10.000 inwoners maar ik zit sowieso te slapen, dat heb je als je even snel illegaal internet... ) excuus
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:59 schreef Autidude het volgende:
Nou, ik wou het eigenlijk eerst niet zeggen maar ik snap er niets vanOok de uitleg van het foutje niet?
En dat terwijl ik dus heel erg goed ben met cijfers en snel kan hoofdrekenen, wat ik overigens dus ook weer op een heel eigenwijze en afwijkende manier doe.. maar dus wél super efficient![]()
Maar ik wil er niet over nadenken en gewoon denken van oke, dat was dus een beetje raar stukje topic ofzo.. maar ik kan het niet met rust latenIk wil het proberen te begrijpen. Het is een super rare rekenfout en daarna nog miscommunicatie ofzo. Het is iig zo raar om te volgen, ik raak er een beetje van in de war
![]()
Maarja, ik doe ook wel eens brinta in een koffiemok terwijl het daar niet in moest en dat soort dingen, en dat is ook onverklaarbaar
zegt ze 10.000 maar ik weet niet precies wat ze bedoelt daarmeequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
lol ik was niet wakker ik deed 10x10 is 100 (ging uit van 10.000 inwoners maar ik zit sowieso te slapen, dat heb je als je even snel illegaal internet... ) excuus
Ok mijn rekensom klopte niet. Er vanuitgaande dat er in een doorsnee gezin 4 mensen wonen, heeft elk gezin dus 50,- om een nieuw huis te bouwen én moet er nog wat overblijven om het land zelf op te bouwen (huizen, scholen, infrastructuur etc) Hier kan ik dus wel heel erg somber van wordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef DeepChord het volgende:
[..]
En dan worden er vanuit de diverse landen in de Europese Unie nog gelden ingezameld, en EU breed. Daar kan best veel van gebouwd worden ja.
Ik hoop dat er dit keer goed nagedacht gaat worden over hoe men gaat bouwen, zodat het kwalitatief wat beter is dan de vorige keer..
Dus datquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is 100 miljoen opgehaald voor Haiti (100.000.000)
Er zijn 8 miljoen inwoners op/in Haiti (8.000.000)
Cassandra ging voor het rekengemak (denk ik) uit van 10 miljoen inwoneers (10.000.000),
maar ze maakte de rekenfout 100 miljoen gedeeld door 10 (100.000.000/10) = 10 miljoen (10.000.000) per persoon...
Ze had echter moeten doen: 100 miljoen gedeeld door 8 miljoen (100.000.000/8.000.000) = 12,50 per persoon
In deze quote:
[..]
zegt ze 10.000 maar ik weet niet precies wat ze bedoelt daarmee
Er zijn meerdere mensen geweest die het fout uitrekenden en toen een beetje pissig werden omdat ze zoveel geld zouden krijgen.
De miscommunicatie was dat ik zei: Nee joh, het is 12,50, en dat Cassandra dacht dat ik bedoelde dat ik 12,5 miljoen bedoelde (en zij had ruim 10 miljoen gezegd)
Ik hoop dat het nu iets helderder is? Anders roep je maar wat je niet snapt
ach...er zijn wel meer mensen die een ramp zijn met cijfers...waaronder ik..ik kan bijna niet rekenen zonder papier of rekenmachine.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Jeetje je zit er nog steeds naast.. Mag ik ook een foutje maken zeg
Ik ben een ramp met cijfers, zeker als ik dusdanig gesloopt ben dat ik echt toe ben aan.. rust..
Oh, nou ik bedoelde het niet zo negatief als in de zin van "wat een dom wicht zeg"quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Jeetje je zit er nog steeds naast.. Mag ik ook een foutje maken zeg
Ik ben een ramp met cijfers, zeker als ik dusdanig gesloopt ben dat ik echt toe ben aan.. rust..
miss is het handig als je iets anders aan je hoofd probeert te krijgen ipv dat ongeluk, je moet het natuurlijk wel verwerken...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:39 schreef Autidude het volgende:
[..]
Oh, nou ik bedoelde het niet zo negatief als in de zin van "wat een dom wicht zeg"![]()
![]()
Je weet toch wel dat ik geen hekel aan jou heb? Maar ik ben dus wel heel erg goed met cijfers en
ik snapte die fout al niet zo goed, want ja.. het was best wel een domme fout..., en ik vind het
interessant wat er dan precies fout gaat.. Want ik ga er van uit dat je het normaal wel weet, en dat blijkt ook.
En ik weet heel goed wat je bedoelt met dat je gesloopt bent en rust nodig hebt, want dat heb ik praktisch full timeEn ik zei ook dat ik dus wel eens Brinta in een koffiemok stop, of Koffie in een kom voor Brinta.. om maar iets te noemen, en dat zijn (toch wel bizarre/"ernstige?") "misschakelingen" in de hersens.
En dat vind ik super interessant, want iemand anders hier zei ook al eerder; alles met hersens is interessant.. En dat vind ik ook, en ik vind dat interessant.. die misschakelingen, het komt ook meestal door vermoeidheid inderdaad.
Maar ik had ook zelf even moeite om het cijfermatig in te zien hoor, dat was mijn failure.. ben je nog zo goed met cijfers.. als er een fout in zit die ik zelf niet kan begrijpen dan kan ik het ook niet zienDus zo slim ben ik nou ook weer niet
![]()
En ook nog bedankt voor je PM![]()
En ik ben nog steeds met dat ongeluk bezig.. Dat was waarschijnlijk ook zo'n misschakeling, die kerel in de auto heeft waarschijnlijk ipv te remmen vol gas gegeven en is zo voor de vuilniswagen terecht gekomen..
Het is nog niet bekend hoe hij er precies aan toe is, wel zeer ernstig en levensbedreigendMaar ik weet nog niet wat hij precies heeft.
IK ben dus niet de enige vrouw in de ITquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef Forsaken84 het volgende:
Vanochtend gebeld door het ROC. Ik heb me aangemeld samen met de MEE voor een ICT opleiding.
Ze vroegen of ik een test kon komen doen morgenochtend. Dat lukte voor mij niet en toen zei ze: vandaag red je ook niet zeker? Ik: Jawel, ben er rond 10:15.
Afspraak kwam op 10:30. 09:23 en ik stond nog in de pyama, ben een vrouw dus ellenlang met douchen.
Maar ik stond er wel mooi om 10:15![]()
Ze hadden gezegd dat de test een uur zou duren, ik deed hem in half uur. Moest ff wachten op de heren van de ICT.
11:45 Intake gesprek en toen zeiden ze dat ik de test misschien niet had begrepen en lieten ze me zien dat ik laag scoorde op sociale vlakken van de test. Ik zei dat dat waarschijnlijk een reden had(MEE had nog niet verteld dat ik autistisch was) en vertelde ze dus.
Ik ben dus het 2e meisje dat zich aanmeld voor de opleiding en ook nog ASS, wat dat andere meisje dus ook had.
Ze wilden even afwachten of ik voor een aanmerking kwam voor de LGF, want zonder die indicatie konden ze me niet aannemen omdat het anders te zwaar zou zijn voor mij.
Ik ben zo zenuwachtig en ook wel blij.
Ik heb volgende week een gesprek bij een andere school dus als deze niet word dan heb ik misschien nog kans bij de andere.
Op moedergebied: mijn moeder heeft me een zeer onredelijke mail teruggestuurd waaruit duidelijk naar voor kwam dat ze mijn mail niet gelezen had. Ik heb haar gezegd dat ik me zo snel mogelijk zou uitschrijven bij, want ik kan toch niks bereiken bij haar. Ze houdt haar mening
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Is al goed autiMoet er stiekem wel om lachen, je bent geen dom wicht, je maakt alleen een hele domme fout.
Overigens ben ik niet slecht met cijfers, dwz, ik heb de 3e gehaald met een 3 voor wiskunde, jaar erna echt serieus mee bezig geweest en alleen maar 8 en 9 gehaald. Dus als ik wíl kan ik wel, ik wil alleen niet.
Anyway ik ga boodschappen doen en mn weekend in, spreek jullie vanavond nog welen dan reageer ik ook wat uitgebreider
Ik hou er meer van om fouten in codes te vinden en dat op te lossen.. Dat is super nerdy, maar ik hou van codes lezen, als ik dan ga hyperfocussen dan ben ik in de hemelquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef francis998 het volgende:
En programmeren vind ik niks, omdat het me teveel tijd kost![]()
Ik dus totaal niet, ik vindt het redelijk om problemen op te lossen..en IT vind ik geweldig. Zolang er maar geen codes bij zitten...op zich gaat het wel..maar codes herstellen (om het ff te noemen) niks voor mij..ik raak in de war van al die letterjes..hoewel ik programmeren wel leuk vind, maar meer simpele dingetjes...quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:30 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik hou er meer van om fouten in codes te vinden en dat op te lossen.. Dat is super nerdy, maar ik hou van codes lezen, als ik dan ga hyperfocussen dan ben ik in de hemel![]()
Ik hou ook heel erg van Sudoku's.. dat is een beetje meer mijn richting en kant. Maar dat is ook op andere gebieden toepasbaar.. ik ben ook heel goed in camerabeelden in de gaten houden, of afwijkend gedrag signaleren enzo. Dat kwam ook uit die persoontype test, dat ik een soort inspecteur ben.
Maar wat vindt jij dan wel leuk in de IT? Hardware installeren vind ik bijvoorbeeld ook heel leuk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ik dus totaal niet, ik vindt het redelijk om problemen op te lossen..en IT vind ik geweldig. Zolang er maar geen codes bij zitten...op zich gaat het wel..maar codes herstellen (om het ff te noemen) niks voor mij..ik raak in de war van al die letterjes..hoewel ik programmeren wel leuk vind, maar meer simpele dingetjes...
Dat die achterlijke gozer überhaupt een podium krijgt... Niet te geloven...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:02 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren was er een autistische jongen bij de Terror Jaap show van Studio Vlemmix. Ik denk dat het opgenomen is dus ik zal hier tzt een linkje naar een youtube filmpje plaatsen, dat vinden jullie vast interessant
Mooi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef Autidude het volgende:
Het gaat alweer een stukje beter hoor.
Gewoon zelf psych bellen en proberen nieuwe afspraak te maken. Idee? Dan heb je tenminste duidelijkheid.quote:Ik ben denk ik een beetje overspannen aan het raken van alles.
Mijn hoofd zit vol en mijn drukventieltje zit verstopt. En ik had eigenlijk de 25e een afspraak met mijn psych waar ik lang op zat te wachten, maar hij had afgebeld en ik weet nog niet wanneer de nieuwe afspraak is, en maandag heb ik mijn 2e afspraak bij MEE en dan hoop ik ook een stukje verder te komen.
Wat maakt jou zo slapeloos. Waar komt die onrust vandaan?quote:Ik slaap ook echt heel erg slecht en daar begin ik ook heel erg gestort van te worden, want de dagen zijn heel lang en ik ben erg moe en al warrig genoeg in mijn hoofd.
Moet je dit wel doen als je zelf niet prettig in je vel zitquote:En er was net een zwaar ongeluk vlakbij, was een auto geramd door een vuilniswagen en die man in die auto ging bewusteloos nog doorrijden door een plantsoen en kwam pas tegen een hoop zand tot stilstand, en hij zat bekneld en er was ook een traumahelicopter, daar ging ik naar kijken en dat ben ik nu allemaal een beetje aan het verwerken.
100/10=10quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel mensen wonen er dan?
Niemand interesseert zich in Andy. Arme Andy.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Hier een linkje naar het topique waarin de filmpjes van Andy, de autistische jongen die bij Jaap te gast was, staat: Cliquez ici
Jawel! sorry dat ik er niet op gereageerd had.. maar ik heb het gekeken vanmiddag, ben alleen vergeten te reageren. Maar ik herkende mijzelf wel in bepaalde dingetjes en een beetje in de soort van houding.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niemand interesseert zich in Andy. Arme Andy.
Niemand interesseert zich in Jaap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Slapeloosheid heb ik eigenlijk altijd al last van gehad, maar het wordt erger. Ik slaap gemiddeld 3 tot 4 uur per nacht. En soms doe ik overdag een tukkie, maar dat lukt ook vrijwel nooit en helpt ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Gewoon zelf psych bellen en proberen nieuwe afspraak te maken. Idee? Dan heb je tenminste duidelijkheid.
[..]
Wat maakt jou zo slapeloos. Waar komt die onrust vandaan?
[..]
Moet je dit wel doen als je zelf niet prettig in je vel zit
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik leuk vind aan de it, eigenlijk wat van alles. De mogelijkheden die je ermee kan, simpel programmeren is ook wel leuk. Hardware installeren en verwijderen uit ene pc vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar wat vindt jij dan wel leuk in de IT? Hardware installeren vind ik bijvoorbeeld ook heel leuk.
Ik zat te denken wat ik nou eigenlijk heel erg leuk vind in het leven en waar ik heel veel van kan genieten en gelukkig wordt maar wat ook gewoon haalbaar is. En toen ik dacht ik dat ik eigenlijk het allergelukkigst ben als ik schnitzel heb gekocht en dat ik dat dan helemaal ga bereiden met cayun kruiden en paneren enzo, en dat als het dan ook supergoed gelukt is, dat ik daar dan echt super van geniet en helemaal gelukkig wordt.
Maar supergoede schnitzels eten is zo'n raar doel in het leven![]()
En dan denk ik weer, dat is mijn grootste probleem.. ik moet een doel hebben, en nu heb ik dan wel hulp gezocht om het te vinden maar dat loopt nog niet helemaal lekker.. maar in de tussentijd ben ik dus wel een beetje een soort dwalende, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet meer
Zeker. Slaap is erg belangrijk om je beter te voelen. 3 a 4 uur is echt veel te weinig (gemiddeld slaap mens 7 a 8 uur, sommigen kunnen met minder aan toe)quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef Autidude het volgende:
[..]
Slapeloosheid heb ik eigenlijk altijd al last van gehad, maar het wordt erger. Ik slaap gemiddeld 3 tot 4 uur per nacht. En soms doe ik overdag een tukkie, maar dat lukt ook vrijwel nooit en helpt ook niet.
Daarnaast heb ik de laatste tijd last van dromen, normaal droom ik nooit.. en ik raak daar ook van in de war want ik weet niet wat ik heb gedroomd en wat echt is gebeurd. Ik ga het ook met mijn psych over hebben en misschien dat ik dan wel naar zo'n speciaal centrum ga voor slaapstoornissen.
Want zware slaappillen zijn sowieso niet goed, maar ik reageer raar op (sommige) medicijnen en ik ben van meerdere medicijnen erg suicidaal geweest, dus dat is een hele lastige optie. Al kan ik er wel mee omgaan, maar dan moet ik ook weer het vertrouwen van mijn psych hebben, ik weet niet of hij akkoord gaat.
Het gaat dan namelijk om diazepam 10mg (valium) oxazepam 50mg (seresta forte) en Flurazepam 15mg op eigen inzicht.. En dat is niet iets waar ze makkelijk over doen. Maar ze krijgen mij ook niet 123 plat op de Operatie tafel onder narcoseDus.. Als ik maar normaal kan slapen, dat zou al zoveel schelen.
En mag ik ook miss weten waar die teorievragen voor zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
Net terug van de bieb, heb daar sinds 1 uur vanmiddag 600 theorievragen zitten maken uit zo'n boek met 10 theorieexamens, dus 1000 vragen. En morgen weer leren
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
En mag ik ook miss weten waar die teorievragen voor zijn?Rijbewijs ofzo????
oe...spannend.quote:
Autist me watquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:48 schreef Perico het volgende:
Autist me wat. Volgens mij is deze terugvindcoupon nog geen 48 uur geldig
Toen ik t eenmaal doorhad vond ik t echt serieus leuk! Maar kan er nu niets van maken, knetterdruk op t werk, merk gewoon dat ik superwazig ben. Niet grappig maar goed.. heb half toestemming voor een week vrij (laatste week op mn huidige functie) ze kunnen me wat, ik neem gewoon vrij! En dan kan ik hopelijk in amsterdam blijven die week zodat ik ook geen gezeur met ouders heb en echt lekker kan rusten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:59 schreef Perico het volgende:
Ow en Cassandra, ik had ook een 3 voor Wiskunde waarvan ik nog een 4 heb kunnen maken op 3 VWO, maar op 4 VWO bleef het een 3 (voor Wi-A), maar ging ik toch over omdat ik 1 van de weinigen was die het vak helemaal liet vallen.
Niemand begreep dat, omdat mijn broer een wiskundig genie is die een autoriteit is op het gebied van speltheorie in de hogere wiskunde en universitair docent is. Ik heb daar veel onbegrip en ook spot voor moeten accepteren. Vernederend ook. Niettemin ben ik heel goed met getallen en getallenreeksen afmaken, maar da's geen wiskunde.
Naja ik zeg maar altijd tegen mijn broer, dat ik een wetenschap die met de wortel uit negatieve getallen aan de slag gaat, niet serieus kan nemen...
Maakt niet uit, ik ken je al een beetje langer dan vandaagquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja, ik hou er dus ABSOLUUT niet van om te zeggen, en ik moet er nog altijd een beetje aan wennen hoe mee om te gaan, maar dát is dus echt een typisch onderdeel van mijn ASS.. BAH! Ik vind het zelf niet eens eens een excuus en zelfs dat zel wel vanuit mijn ASS komen, maar het is dus wel zo... Ik ben soms niet zo heel tactisch in mijn uitspraken en dan kom ik verkeerd over.. Ik bedoel het niet slecht, het komt er alleen soms een beetje rot uit
![]()
Apart. Ik kijk wel eens mee met programmeren maar snap er geen jota van. Kun je de logica er niet van uitleggen/quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:30 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik hou er meer van om fouten in codes te vinden en dat op te lossen.. Dat is super nerdy, maar ik hou van codes lezen, als ik dan ga hyperfocussen dan ben ik in de hemel![]()
Ik hou ook heel erg van Sudoku's.. dat is een beetje meer mijn richting en kant. Maar dat is ook op andere gebieden toepasbaar.. ik ben ook heel goed in camerabeelden in de gaten houden, of afwijkend gedrag signaleren enzo. Dat kwam ook uit die persoontype test, dat ik een soort inspecteur ben.
Geen tijd gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
???quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok mijn rekensom klopte niet. Er vanuitgaande dat er in een doorsnee gezin 4 mensen wonen, heeft elk gezin dus 50,- om een nieuw huis te bouwen én moet er nog wat overblijven om het land zelf op te bouwen (huizen, scholen, infrastructuur etc) Hier kan ik dus wel heel erg somber van wordenArme mensen..
Ik hoop inderdaad dat er heel goed wordt nagedacht over hoe dit gedaan wordt, en de juiste prioriteiten worden gesteld. 100 miljoen lijkt enorm veel maar als je t zo uitrekent valt dit dus erg tegen..
Misschien dat het relatief gezien meevalt, in Nederland is het namelijk weinig maar daar misschien niet..
Dus ik hoop dat er nog voldoende aan wordt gewerkt om die inwoners een nieuw bestaan te geven én dat t niet van de radar verdwijnt zoals bij de tsunami..
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar wat vindt jij dan wel leuk in de IT? Hardware installeren vind ik bijvoorbeeld ook heel leuk.
Ik zat te denken wat ik nou eigenlijk heel erg leuk vind in het leven en waar ik heel veel van kan genieten en gelukkig wordt maar wat ook gewoon haalbaar is. En toen ik dacht ik dat ik eigenlijk het allergelukkigst ben als ik schnitzel heb gekocht en dat ik dat dan helemaal ga bereiden met cayun kruiden en paneren enzo, en dat als het dan ook supergoed gelukt is, dat ik daar dan echt super van geniet en helemaal gelukkig wordt.
Maar supergoede schnitzels eten is zo'n raar doel in het leven![]()
En dan denk ik weer, dat is mijn grootste probleem.. ik moet een doel hebben, en nu heb ik dan wel hulp gezocht om het te vinden maar dat loopt nog niet helemaal lekker.. maar in de tussentijd ben ik dus wel een beetje een soort dwalende, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet meer
Dat helpt bij mij nog weleens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:03 schreef francis998 het volgende:
ow..nog een tip die me ff te binnen schoot..miss is er bepaalde muziek waardoor je je wat meer ontspant...miss als je die ff aanzet voor je slaapt..en evt. ermee in slaap valt dat het je helpt.
Als ik slecht slaap of overstuur bent is muziek voor mij meestal een redelijk goed hulpmiddel om tot rust te komen
Nog meer gevaar op de wegquote:
De oefeningen van de anwb zijn ook goed. Kosten een tientje op dvd geloof ik. Ik snapte niet veel van de theorie, dus heb ik gewoon alle plaatjes die ik kon vinden uit mijn hoofd geleerdquote:
En hoe wil je dat gebruiken voor verkeerssituaties in de praktijk? Ik vind het nogal gevaarlijk klinken namelijk. Als je de theorie niet snapt hoor je wmb toch echt niet op de weg thuis.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef ikke043 het volgende:
[..]
De oefeningen van de anwb zijn ook goed. Kosten een tientje op dvd geloof ik. Ik snapte niet veel van de theorie, dus heb ik gewoon alle plaatjes die ik kon vinden uit mijn hoofd geleerd
De Theorie niet snappenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef ikke043 het volgende:
[..]
De oefeningen van de anwb zijn ook goed. Kosten een tientje op dvd geloof ik. Ik snapte niet veel van de theorie, dus heb ik gewoon alle plaatjes die ik kon vinden uit mijn hoofd geleerd
oke..teorie vond ik vrij makkelijk..heb het wel 4x moeten doen..omdat ik de 1e x gezakt was...8 fout..en je mocht er 7 hebben. 2e x geslaagd met 3 fout. Tussendoor praktijk gedaan enzo, maar na mijn 2e praktijkexamen is teorie verlopen, weer teorie moeten doen, en die 1e x weer gezakt met 8 fout...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Voor mijn theorie ben ik in 4 keer geslaagd. Te veel domme fouten gemaakt de eerste 3 keerquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef francis998 het volgende:
[..]
oke..teorie vond ik vrij makkelijk..heb het wel 4x moeten doen..omdat ik de 1e x gezakt was...8 fout..en je mocht er 7 hebben. 2e x geslaagd met 3 fout. Tussendoor praktijk gedaan enzo, maar na mijn 2e praktijkexamen is teorie verlopen, weer teorie moeten doen, en die 1e x weer gezakt met 8 fout...en de 2e keer daarna geslaagd
..en daarna weer praktijk..en wel geslaagd.
Tussen mijn 2e en 3e praktijkexamen zat ong. een week...
ach..zolang je geen gevaar op de weg bent..maakt het niet uit. Maar ik heb in totaal denk ik meer dan 80 lessen gehad..was ruim 2500¤ kwijt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn theorie ben ik in 4 keer geslaagd. Te veel domme fouten gemaakt de eerste 3 keer![]()
Praktijk in 5 keer. Aantal lessen te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |