Ze kopen ook niet alles zoals Eurosport, maar mocht bijvoorbeeld een Nederlander ver komen, hadden ze die partijen gewoon live kunnen uitzenden (dit was ook met Krajicek paar jaar terug in Australië zo).]quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Dat lijkt me niet hoor. Denk wel dat ze alleen voor halve finale + finale hebben betaald. Zou grote onzin zijn om alles te kopen en alleen 3 wedstrijden uit te zenden.. Voor de overige wedstrijden zullen ze alleen een samenvatting rechten pakket hebben denk ik.
Als ik goed geluisterd heb zat het zo: Ze betaalden voor een pakket waarbij ze één wedstrijd tegelijk mogen opnemen. Of ze die live uitzenden of samenvatten maakt niet uit, mag allebei en ze mogen ook op internet staan. Niet per wedstrijd, maar voor het hele toernooi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef TheGeneral het volgende:
Maar hoe bepalen ze dan wat te betalen? Gaat dat per wedstrijd die ze uitzenden?
Gewoon finalequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef knijn1985 het volgende:
Show Court 3 - Junior Boys' Doubles - Semifinals
Justin Eleveld NED
Jannick Lupescu NED 6 6
Jason Kubler AUS
Benjamin Mitchell AUS 3 0
hadden jullie dit al gezien?![]()
Ah oke, thnx.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Als ik goed geluisterd heb zat het zo: Ze betaalden voor een pakket waarbij ze één wedstrijd tegelijk mogen opnemen. Of ze die live uitzenden of samenvatten maakt niet uit, mag allebei en ze mogen ook op internet staan. Niet per wedstrijd, maar voor het hele toernooi.
Maar mocht je die wedstrijd live willen uitzenden, dan betaal je veel geld voor de satelliet, en je hebt in die eerste rondes ook nog eens 0,0 kijkers 's nachts. Samenvattingen worden via FTP verstuurd, en daarvoor hoeft geen satelliet-tijd gereserveerd te worden. Vanaf de halve finale is het natuurlijk wel interessant om live te gaan uitzenden, omdat die én 's ochtends zijn, én meer kijkers opleveren dan een eerste ronde partij.
Daarnaast moet je natuurlijk ook nog mensen inhuren als je alles live uitzend, zoals de commentatoren. Of ze een samenvatting van vijf minuten inspreken, of vijf uur live verslag doet, scheelt ook qua kosten.
Eens, ik zat tijdens Murray - Nadal echt te genieten. Nu niet echt. Daarvoor worden er te weinig winners gemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel redelijk saaie partij. Publiek zit er ook niet echt in. Beide spelen ook niet echt hoogstaand.
Idd, Cilic is gewoon op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef TheGeneral het volgende:
Het gaat niet om het gevoel en vertrouwen lapzwans op de NOS.. Een nieuw stel benen en energie heeft hij nodig..
Zonde inderdaad. Murray twee keer lucky door.quote:
Idd, belachelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Murray twee keer lucky door.
Das Mark Brasser. En inderdaad, de man is een lapzwans. Echt een verschrikking. Zoveel onwaarheden als hij en Roelfs wel niet vertellen per tenniswedstrijd. De non-kennis is hoorbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef TheGeneral het volgende:
Het gaat niet om het gevoel en vertrouwen lapzwans op de NOS.. Een nieuw stel benen en energie heeft hij nodig..
Dat was voor de wedstrijd ja, dat was een belangrijk verschil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef TheGeneral het volgende:
Haha. Cilic al 18 uur op de baan, Murray maar 10
Filmpje!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef TheGeneral het volgende:
Oei dat was wel een aardig punt. Toch vond ik die van Nadal eerder dit toernooi mooier.
Same herequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef Szura het volgende:
Ik had de wekker gezet maar dacht, Murray wint toch wel en ben door gaan slapen.
Hopelijk Fedje nog door en we hebben een prachtfinale
Kan helaas niets vinden op youtube.. Dacht dat het tegen Kohlschreiber was.quote:
Het vervelende is dat die ook steeds in beeld moet komen. Minstens zo vervelend als dat broertje van Djokovic een tijd geleden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef Norrage het volgende:
Maar die moeder van hem is nog erger
Lolquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:35 schreef kevinoz het volgende:
Wel jammer dat het verloop van het toernooi nu al beslist is.. Spanning is er nu wel beetje af.
Vind toch de 1e week op de GS het leukste om te zien.
Ok, zeg maar wie er wint dan, dan zet ik er 100 Euro op bij unibet, maar als je het fout hebt, mag ik dan van jou mijn geld terug?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:35 schreef kevinoz het volgende:
Wel jammer dat het verloop van het toernooi nu al beslist is.. Spanning is er nu wel beetje af.
Vind toch de 1e week op de GS het leukste om te zien.
09.30quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe laat (ned tijd) speelt fed eigenlijk?
klassiekerquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik denk 50-50 voor Federer, want óf hij wint hem, óf niet.
Die smiley.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:32 schreef tennisboy het volgende:
Haha die foto's, alsof Murray je op wil eten.
[...]
Dat had ik nou niet verwacht van een Federer-fanquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga echt feest vieren als Fed morgen en zondag wint.
Eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Die irritante moeder steeds in beeld
Nou, daar verschillen de meningen over. Ik was vaak voor Nadal als Federer tegen Nadal speelde. En ik was Federer sowieso vaak aan het bekritiseren. Op een gegeven moment kreeg ik er bijna een ban voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef senswal het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht van een Federer-fan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, daar verschillen de meningen over. Ik was vaak voor Nadal als Federer tegen Nadal speelde. En ik was Federer sowieso vaak aan het bekritiseren. Op een gegeven moment kreeg ik er bijna een ban voor.
Inderdaad. Ik wilde bij dezelfde post er ook over beginnen, maar ik dacht: Laat maar, want anders...quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Norrage het volgende:
Fed-fan, ik vind het moedig dat je er zélf over begint
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Norrage het volgende:
Fed-fan, ik vind het moedig dat je er zélf over begint
Onderschat me niet, heren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wilde bij dezelfde post er ook over beginnen, maar ik dacht: Laat maar, want anders...
Droom finale is niet Henin tegen Serena, imo 2 vd de lelijkste draken van het vrouwen tennis (Wel knap van Henin).quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo beslist? De finale is echt 50-50 imo als het dus Fed-Murray gaat worden, terwijl bij de dames ook de droomfinale is bereikt met Henin-Serena..
Nee vandaag maar heel klein stukje, maar hij heeft me nog niet weten te overtuigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Lol
Jij hebt Murray niet zien spelen? En hij heeft een positief record tegen Fed. Dit is na Nadal-Fed toch wel de mooiste finale imho.
Kut is dat altijd hè, iedereen lyrisch over fabelachtige ballen die de pro's slaan terwijl je ze zelf ook altijd wel eens op die manier hebt gemaaktquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef magik7777 het volgende:
[quote]Zo ongeveer (een stuk minder hard, en makkelijker te halen) heb ik hem ook ooit geslagen in een dubbel. Tegenstanders begonnen te miepen dat de bal OVER het net moest. Ik zei dat ze de regels nog maar eens moesten leren voordat ze de baan opstappen. Maar dit is idd een hele mooie.
Zijn het wel de goede spelersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meen je niet...? Die man roept ook maar dingen zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef Ambrosius het volgende:
Wilander: "Federer worst drop shot player in the world".
Zonder Annabel Croft tegenover zich is hij veel scherper, valt me op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat meen je niet...? Die man roept ook maar dingen zeg.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk verwacht ik een slachting, Tsonga pakt max. 9 games.
inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die bal die net uit was, maar die Federer terugsloeg was echt allejezus scherp
Ik zag het ja. Vond het jammer dat die bal werd uitgegeven..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die bal die net uit was, maar die Federer terugsloeg was echt allejezus scherp
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zijn het wel de goede spelers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ben je bang dat je een spannende wedstrijd te zien krijgt in plaats van een slachtingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat het drie keer 6-2 wordt en dat hij ook van Murray met die cijfers wint. Dan heb ik nog wat aan m'n dag.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:36 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ben je bang dat je een spannende wedstrijd te zien krijgt in plaats van een slachting.
Dat is ook overschat. Als je een even goede dubbelspelpartner hebt, die dus ook top is in het enkelspel, dan win je al snel zoveel dubbels. Vooral bij de vrouwen zie je dat. Als bijv. een Clijsters en Henin samen gaan dubbelen, zullen ze ook zoveel Grand Slams winnen. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is hier nog helemaal niet genoemd dat de zusjes Williams weer de dubbeltitel hebben veroverd?![]()
Dat vind ik toch onderschat bij hen, ze hebben nu 11 dubbel-Grand Slams gewonnen. Dubbel en enkel zo goed combineren is ongekend.
ze kunnen net zo goed in hun eentje gaan singelen in de dubbels en dan nog winnen ze alles. Ze slaan gewoon door iedereen heen aan het net en met hun services. Ik vind het totaal niet indrukwekkend dat ze dat allemaal winnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is hier nog helemaal niet genoemd dat de zusjes Williams weer de dubbeltitel hebben veroverd?![]()
Dat vind ik toch onderschat bij hen, ze hebben nu 11 dubbel-Grand Slams gewonnen. Dubbel en enkel zo goed combineren is ongekend.
quote:
Dit grenst gewoon weer aan het perfecte, van Federer... Nu is Tsonga misschien iets te beperkt in z'n strijdplan, maar Federer slaat gewoon alles extreem goed.quote:
Waarom vermeld je die allebei eigenlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:56 schreef TheGeneral het volgende:
Op naar zijn:
21e van de laatste 25 Grand Slam Finales
18e van de laatste 19 Grand Slam Finales
8e van de laatste 9 Grand Slam Finales![]()
![]()
![]()
Het is vooral dat ze de enige echte toppers zijn die ook geïnteresseerd zijn in het dubbel. Misschien later, in de aanloop van de OS kunnen de Belgen eens een koppel vormenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
ze kunnen net zo goed in hun eentje gaan singelen in de dubbels en dan nog winnen ze alles. Ze slaan gewoon door iedereen heen aan het net en met hun services. Ik vind het totaal niet indrukwekkend dat ze dat allemaal winnen.
Ja nu je het zegt.. 18/19 was voldoende. Maar het kan niet genoeg gezegd wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom vermeld je die allebei eigenlijk
Maar de zusjes Williams dóen het, en dat vind ik heel erg in hun voordeel pleiten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is ook overschat. Als je een even goede dubbelspelpartner hebt, die dus ook top is in het enkelspel, dan win je al snel zoveel dubbels. Vooral bij de vrouwen zie je dat. Als bijv. een Clijsters en Henin samen gaan dubbelen, zullen ze ook zoveel Grand Slams winnen. Daar ben ik van overtuigd.
Had je het ook totaal niet indrukwekkend gevonden als Federer met Wawrinka ofzo tijdens zijn regeerperiode meer dan 10 Grand Slams in de dubbel had gewonnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
ze kunnen net zo goed in hun eentje gaan singelen in de dubbels en dan nog winnen ze alles. Ze slaan gewoon door iedereen heen aan het net en met hun services. Ik vind het totaal niet indrukwekkend dat ze dat allemaal winnen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt.. 18/19 was voldoende. Maar het kan niet genoeg gezegd worden.
GSM 6-2 6-3 6-2. Binnen anderhalf uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk verwacht ik een slachting, Tsonga pakt max. 9 games.
Dat ben je zelf he, die je daar quote.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GSM 6-2 6-3 6-2. Binnen anderhalf uur.
Hele knappe voorspelling.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GSM 6-2 6-3 6-2. Binnen anderhalf uur.
Nee, want dat is mannentennis. Dan was het geniaal geweestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had je het ook totaal niet indrukwekkend gevonden als Federer met Wawrinka ofzo tijdens zijn regeerperiode meer dan 10 Grand Slams in de dubbel had gewonnen?
Fed was vooral heel goed. Al zei Wilander dat Tsonga het compleet anders had moeten aanpakken, door veel agressiever te spelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef LaTiNo het volgende:
Ok, klinkt als een afstraffing! Was Fed zo goed of liet Tsonga het afweten? Of beide?
[...]
Nee je moet het zien. Veel leukerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef franklop het volgende:
Wat heb ik gemist in interview allemaal?
Quotes wil ik horen
Nee, we doelden op het on-court interview met Courier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef LaTiNo het volgende:
Is het dit interview?
http://www.australianopen(...)291264764402546.html
Ja, Federer is echt leuk. En hij is zo ontspannen. Dat zie je bij de meeste spelers op die manier alleen ná het toernooi volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef stefan92 het volgende:
Bedankt voor het posten van dat interview. Echt geweldig.![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:08 schreef kevin_ het volgende:
Volgens mij zijn finales al een hele tijd anti-climax in het tennis.
Ik heb het ook over de ander finales in niet slams.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo dat dan? Finales US Open, Wimbledon en Australian Open waren briljant vorig jaar, als je alleen naar de Slams kijkt.
Maar dan mis ik het verband met dit topic/toernooiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:36 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de ander finales in niet slams.
Nou dat de finale helemaal geen spannende finale hoeft te worden helaas, ook al is het een Grand Slam.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan mis ik het verband met dit topic/toernooi
Oaah daar word je tog zo gek van dat de OA die filmpjes telkens gaat claimen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef TheGeneral het volgende:
En hier het on-court interview van vandaag:
Jij hebt zeker een pacemakerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:18 schreef Bramaldo11 het volgende:
Zo triest. Is toch alleen maar leuk om te zien.
Ja zeker mooiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:57 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna een jaar geleden nu, een heerschappij zou ten einde zijn gekomen en er zou een nieuwe koning zijn opgestaan.
Inmiddels zijn we 3 Grand Slam finales (2 winst) en 30 nieuwe weken als nummer 1 verder en breidt z'n recordlijst zich almaar uit
dankquote:
Niet eens Ester Vergeer ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:54 schreef Quoi het volgende:
Kijk uit naar de finale!
Ff tussendoor: vrouwen rolstoel finale gewonnen door Nederlands talent Korie Homan!! http://womenwhoserve.blog(...)ian-open-womens.html
Dat geldt voor iedereen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet eens Ester Vergeer ?![]()
Die heeft even een break genomen om de batterij weer op te laden.
Voor het eerst dit weekend dat ik fatsoenlijk tennis kan kijken.
Zal je dan niet zien, twee wedstrijden met opgaves in eerste setquote:
idd die bal was ook niet een beetje in zegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:52 schreef Ambrosius het volgende:
Wissel die lijnrechters maar vast, 3 fouten in nog geen 2 games.
ik snap niet hoe je dat fout kn zien als je bovenop de lijn staat, hij viel verdomme in het speelveldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:52 schreef franklop het volgende:
[..]
idd die bal was ook niet een beetje in zeg
Niet vaak, maar dat is ook niet zo raar toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:02 schreef Reya het volgende:
Heeft Williams al één keer een punt gescoord nadat de rally meer dan vier slagen kende?
Wellicht omdat er voor de verandering geen Russin in staat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:03 schreef TheGeneral het volgende:
Dit lijkt een leuke partij te worden! Zo vaak gebeurd dat niet met een vrouwenfinale..
Als ze een challenge had gedaan dan was het ook overspelen geweest van het punt, Serena was erbij (zeiden Mats en die vrouw ook al op ES).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:14 schreef Reya het volgende:
Henin verliest de game door de arbitrage.
Blijkbaar wel, ja. Natuurlijk wel vervelend voor Williams, maar die is vijandig publiek wel gewendquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:17 schreef beertenderrr het volgende:
Is het volk nu massaal voor Henin omdat de arbitrage faalt? Ik was net even omkleden en kom terug bij een break en een partijdig publiek.
Want? Ze staan weer gelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:25 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ben dan wel voor Henin, maar nu wordt het minder spannend.
quote:
Een trol met de mooiste backhand van het vrouwentennisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het zo'n trol om naar te kijken he... die Henin
Kan wel wezen maar ik vind het gewoon een verzuurd, chagrijnig stuk vreten...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een trol met de mooiste backhand van het vrouwentennis
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar ik vind het gewoon een verzuurd, chagrijnig stuk vreten...
foto van jouw vriendin?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |