Ze kopen ook niet alles zoals Eurosport, maar mocht bijvoorbeeld een Nederlander ver komen, hadden ze die partijen gewoon live kunnen uitzenden (dit was ook met Krajicek paar jaar terug in Australië zo).]quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Dat lijkt me niet hoor. Denk wel dat ze alleen voor halve finale + finale hebben betaald. Zou grote onzin zijn om alles te kopen en alleen 3 wedstrijden uit te zenden.. Voor de overige wedstrijden zullen ze alleen een samenvatting rechten pakket hebben denk ik.
Als ik goed geluisterd heb zat het zo: Ze betaalden voor een pakket waarbij ze één wedstrijd tegelijk mogen opnemen. Of ze die live uitzenden of samenvatten maakt niet uit, mag allebei en ze mogen ook op internet staan. Niet per wedstrijd, maar voor het hele toernooi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef TheGeneral het volgende:
Maar hoe bepalen ze dan wat te betalen? Gaat dat per wedstrijd die ze uitzenden?
Gewoon finalequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef knijn1985 het volgende:
Show Court 3 - Junior Boys' Doubles - Semifinals
Justin Eleveld NED
Jannick Lupescu NED 6 6
Jason Kubler AUS
Benjamin Mitchell AUS 3 0
hadden jullie dit al gezien?![]()
Ah oke, thnx.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Als ik goed geluisterd heb zat het zo: Ze betaalden voor een pakket waarbij ze één wedstrijd tegelijk mogen opnemen. Of ze die live uitzenden of samenvatten maakt niet uit, mag allebei en ze mogen ook op internet staan. Niet per wedstrijd, maar voor het hele toernooi.
Maar mocht je die wedstrijd live willen uitzenden, dan betaal je veel geld voor de satelliet, en je hebt in die eerste rondes ook nog eens 0,0 kijkers 's nachts. Samenvattingen worden via FTP verstuurd, en daarvoor hoeft geen satelliet-tijd gereserveerd te worden. Vanaf de halve finale is het natuurlijk wel interessant om live te gaan uitzenden, omdat die én 's ochtends zijn, én meer kijkers opleveren dan een eerste ronde partij.
Daarnaast moet je natuurlijk ook nog mensen inhuren als je alles live uitzend, zoals de commentatoren. Of ze een samenvatting van vijf minuten inspreken, of vijf uur live verslag doet, scheelt ook qua kosten.
Eens, ik zat tijdens Murray - Nadal echt te genieten. Nu niet echt. Daarvoor worden er te weinig winners gemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel redelijk saaie partij. Publiek zit er ook niet echt in. Beide spelen ook niet echt hoogstaand.
Idd, Cilic is gewoon op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef TheGeneral het volgende:
Het gaat niet om het gevoel en vertrouwen lapzwans op de NOS.. Een nieuw stel benen en energie heeft hij nodig..
Zonde inderdaad. Murray twee keer lucky door.quote:
Idd, belachelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Murray twee keer lucky door.
Das Mark Brasser. En inderdaad, de man is een lapzwans. Echt een verschrikking. Zoveel onwaarheden als hij en Roelfs wel niet vertellen per tenniswedstrijd. De non-kennis is hoorbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef TheGeneral het volgende:
Het gaat niet om het gevoel en vertrouwen lapzwans op de NOS.. Een nieuw stel benen en energie heeft hij nodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |