abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77364467
Dit ding wordt uiteindelijk gewoon een hit natuurlijk. De mensen moeten eerst nog even wennen aan het hele idee van een draagbare computer niet in notebookvorm. Totdat ze zien wat ermee mogelijk is, dan worden ze opeens enthousiast (zie je ook al in dit topic).

En wacht maar tot de developers ermee aan de slag gaan.. dan pas zullen mensen de potentie ervan inzien.
  donderdag 28 januari 2010 @ 06:44:23 #77
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_77364653
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 02:01 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, zeker als je beide al hebt..
Maar anders bekijk je het filmpje even: http://www.apple.com/ipad/#video
Juist bij dat filmpje denk ik de hele tijd "dat kan net zo goed op m'n iPhone/MBP"
pi_77364763
Als de nieuwe iPhone hetzelfde os krijgt en ook multitouch weet ik wel waar ik voor kies. Red het dan wel
met de nieuwe iMac, MacBook en nieuwe iPhone!
pi_77364842
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 06:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Juist bij dat filmpje denk ik de hele tijd "dat kan net zo goed op m'n iPhone/MBP"
Dat idee heb ik dus ook. Maar ja, mijn MB is al wat jaartjes oud en thuis doe ik er eigenlijk mee wat je met een iPad ook kan. Maar voor de prijs zou ik toch nog voor een nieuwe MB gaan, ooit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 28 januari 2010 @ 08:25:44 #80
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_77365276
Jammer dat er geen MBP-update is.
Nu een iPad
pi_77365369
Ik ben vooral benieuwd of je aantekeningen kan maken bij de pagina's van een e-book.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77365630
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 06:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de beoogde marketshare zit bij de MB(P)+iPhone bezitters. Het zal gaan om juist de mensen die misschien wel een iPhone hebben, gecharmeerd zijn van de interface en hoe het werkt, die 1200 euro voor een MBP een hoop geld vinden en eigenlijk niet veel meer op een laptop doen dan wat surfen en mailen. Die houden in vergelijking met een MacBook en de goedkoopste iPad een paar 100 euro in hun zak.

En ik denk toch dat ik er 1 wil. . Potentieel nieuw spaarobjectje!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_77365928
Keynote is online. 1.05 Gb in de podcast-sectie.
Calmer than you are
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:13:54 #84
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_77365945
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de beoogde marketshare zit bij de MB(P)+iPhone bezitters. Het zal gaan om juist de mensen die misschien wel een iPhone hebben, gecharmeerd zijn van de interface en hoe het werkt, die 1200 euro voor een MBP een hoop geld vinden en eigenlijk niet veel meer op een laptop doen dan wat surfen en mailen. Die houden in vergelijking met een MacBook en de goedkoopste iPad een paar 100 euro in hun zak.
Dat zal inderdaad de gedachte wel zijn. Sowieso is het natuurlijk totaal ongeschikt voor "power users". Leuk hoor, dat je met je vinger kan browsen en je foto's op een stapeltje liggen, maar een paar uur met zo'n ding werken is natuurlijk godsonmogelijk, laat staan om in die tijd ook nog iets nuttigs te doen.
quote:
En ik denk toch dat ik er 1 wil. . Potentieel nieuw spaarobjectje!
Haha, typisch

Ik begin er nog niet aan. Misschien als ik een killerapp zie, maar voorlopig zie ik niet wat het toe zou voegen. En het feit dat het ding in alle media gelijk wordt bestempeld als "de nieuwe hype" maakt het wat mij betreft ook niet cooler trouwens.
pi_77366012
Je moet ook niet uren willen werken op zo'n ding. Wat ik al eerder zei, als ik even nieuws wil checken of mijn mail wil lezen, pak ik even mijn iPhone ipv de MBP. Het zou mooi zijn als zo'n iPad net zo'n object wordt, met als toegevoegde waarde dat je er ook nog even (goed) op kunt surfen ofzo. Daar vind ik een iPhone echt te klein voor namelijk.

Veel meer moet je er ook niet mee willen natuurlijk. Van de week nog de hele avond zitten phreaken op de command line (ssh naar m'n freenas), dat zie ik me echt niet doen op een iPad. Tuurlijk niet, daar wil je gewoon een toetsenbord voor en lekker achter een buro kunnen zitten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_77366081
Hmpf. Even wat anders. Heb gisteren m'n iPhone gerestored, wilde weer zonder jailbreak verder enzo, en ik krijg gewoon geen fatsoenlijke MobileMe sync meer voor elkaar. Account kan ik aanmaken, wordt ook goed gevalideerd, via Me.com op de PC kan ik m'n iPhone locaten maar ik zie geen contacts, agenda en bookmarks verschijnen. Push mail lijkt wel goed te werken. Account ook al opnieuw aangemaakt, maar niks.

Wazzup?
pi_77366342
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:21 schreef Jarno het volgende:
Hmpf. Even wat anders. Heb gisteren m'n iPhone gerestored, wilde weer zonder jailbreak verder enzo, en ik krijg gewoon geen fatsoenlijke MobileMe sync meer voor elkaar. Account kan ik aanmaken, wordt ook goed gevalideerd, via Me.com op de PC kan ik m'n iPhone locaten maar ik zie geen contacts, agenda en bookmarks verschijnen. Push mail lijkt wel goed te werken. Account ook al opnieuw aangemaakt, maar niks.

Wazzup?
Reboot?
Calmer than you are
pi_77366368
Ook al gedaan. Na het verwijderen en weer aanmaken van m'n account.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 januari 2010 @ 09:34:54 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_77366372
Ik wil een iPad. Voor interneppen op de bank.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 januari 2010 @ 09:36:37 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_77366411
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:54 schreef Jarno het volgende:
Dat dus. En ik heb niet eens een iPhone. Dit is gewoon handig, zonder keyboard en muis, lekker op den banck chillen tijdens je film en fellatio....van fok.
pi_77366517
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ook al gedaan. Na het verwijderen en weer aanmaken van m'n account.
Even geduld dan? Ik merk ook wel 's dat syncen niet (optimaal) verloopt via MobileMe. Eventueel een forced sync op je Macs doen en kijken of je iPhone daarop reageert.
Calmer than you are
pi_77366604
Ja, ik ben nu toch de rest van de dag op pad dus ik zie vanavond wel weer.
pi_77366657
Ik moet de MobileMe binnenkort weer verlengen... iemand nog puike eBay tips?
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:58:31 #94
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77366900
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Keynote is online. 1.05 Gb in de podcast-sectie.
Check.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_77367000
pi_77368163
Hehe dat geklap bij het zien van streetview, klappen voor een programma van Google
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:43:25 #97
12221 Tijn