Hm, op mijn geen 27" i7 nergens last vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef nelisb het volgende:
Nieuwe Imac? Laten ze de nieuwe 27 inch van oktober eerst maar eens goed gaan leveren voordat er een nieuwere komt.
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5028
Hmja, dan is m'n TomTom iPhone carkit weer te kleinquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef DaMook het volgende:
Hmm, aangezien de iPhone apps allemaal werken heb je ook meteen een hele grote tomtom.
Het volgende maand naar Amerika gaan is niet zo'n probleem. Als je vóór de release weer terugkomt echter.......,quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Fuck, nu baal ik eigenlijk wel dat ik volgende maand al naar Amerika ga..
Ik had al het idee dat autofabrikanten meteen zo'n click-on-functie moesten integreren in het Dashboard. Weg met die losse cd/radio speler. Weg met die aparte Dialers, km verbruik, benzineverbruik, drukmeter voor de banden. allemaal geïntegreerd in een applicatie die je dan kan draaien op de iPad...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef DaMook het volgende:
Hmm, aangezien de iPhone apps allemaal werken heb je ook meteen een hele grote tomtom.
Deze had je al gezien neem ik aan (uit 2007quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.gizmodo.com.au(...)twitter/#more-380306.
Tja, het is maar een weekje...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het volgende maand naar Amerika gaan is niet zo'n probleem. Als je vóór de release weer terugkomt echter.......,
Had ik in het vorige topic gepost jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Deze had je al gezien neem ik aan (uit 2007![]()
)
Ik kan de namen niet bij de posts onthoudenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had ik in het vorige topic gepost ja
Ik vind het prima, het is geen laptop, het is geen desktop, het is geen iPod/iPhone..quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan de namen niet bij de posts onthouden![]()
Even zonder gekkigheid en software daar gelaten: 1GHz in zo'n ding
Kan ik me voorstellen, zeker als je beide al hebt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:46 schreef Tijn het volgende:
Ik doe m'n best om enthousiast te worden over die iPad, maar met zowel een MBP als een iPhone 3GS al in bezit, zie ik de toegevoegde waarde van zo'n tablet gewoon echt compleet niet.
Heb de keynote net even gekeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:23 schreef Tourniquet het volgende:
Keynote staat online! http://events.apple.com.e(...)hhr/event/index.html
Juist bij dat filmpje denk ik de hele tijd "dat kan net zo goed op m'n iPhone/MBP"quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, zeker als je beide al hebt..
Maar anders bekijk je het filmpje even: http://www.apple.com/ipad/#video
Dat idee heb ik dus ook. Maar ja, mijn MB is al wat jaartjes oud en thuis doe ik er eigenlijk mee wat je met een iPad ook kan. Maar voor de prijs zou ik toch nog voor een nieuwe MB gaan, ooit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist bij dat filmpje denk ik de hele tijd "dat kan net zo goed op m'n iPhone/MBP"
Ik denk ook niet dat de beoogde marketshare zit bij de MB(P)+iPhone bezitters. Het zal gaan om juist de mensen die misschien wel een iPhone hebben, gecharmeerd zijn van de interface en hoe het werkt, die 1200 euro voor een MBP een hoop geld vinden en eigenlijk niet veel meer op een laptop doen dan wat surfen en mailen. Die houden in vergelijking met een MacBook en de goedkoopste iPad een paar 100 euro in hun zak.quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist bij dat filmpje denk ik de hele tijd "dat kan net zo goed op m'n iPhone/MBP"
Dat zal inderdaad de gedachte wel zijn. Sowieso is het natuurlijk totaal ongeschikt voor "power users". Leuk hoor, dat je met je vinger kan browsen en je foto's op een stapeltje liggen, maar een paar uur met zo'n ding werken is natuurlijk godsonmogelijk, laat staan om in die tijd ook nog iets nuttigs te doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de beoogde marketshare zit bij de MB(P)+iPhone bezitters. Het zal gaan om juist de mensen die misschien wel een iPhone hebben, gecharmeerd zijn van de interface en hoe het werkt, die 1200 euro voor een MBP een hoop geld vinden en eigenlijk niet veel meer op een laptop doen dan wat surfen en mailen. Die houden in vergelijking met een MacBook en de goedkoopste iPad een paar 100 euro in hun zak.
Haha, typischquote:En ik denk toch dat ik er 1 wil.. Potentieel nieuw spaarobjectje!
Reboot?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:21 schreef Jarno het volgende:
Hmpf. Even wat anders. Heb gisteren m'n iPhone gerestored, wilde weer zonder jailbreak verder enzo, en ik krijg gewoon geen fatsoenlijke MobileMe sync meer voor elkaar. Account kan ik aanmaken, wordt ook goed gevalideerd, via Me.com op de PC kan ik m'n iPhone locaten maar ik zie geen contacts, agenda en bookmarks verschijnen. Push mail lijkt wel goed te werken. Account ook al opnieuw aangemaakt, maar niks.
Wazzup?
Dat dus. En ik heb niet eens een iPhone. Dit is gewoon handig, zonder keyboard en muis, lekker op den banck chillen tijdens je film en fellatio....van fok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:54 schreef Jarno het volgende:
Ik denk ook niet dat de beoogde marketshare zit bij de MB(P)+iPhone bezitters. Het zal gaan om juist de mensen die misschien wel een iPhone hebben, gecharmeerd zijn van de interface en hoe het werkt, die 1200 euro voor een MBP een hoop geld vinden en eigenlijk niet veel meer op een laptop doen dan wat surfen en mailen. Die houden in vergelijking met een MacBook en de goedkoopste iPad een paar 100 euro in hun zak.
Even geduld dan? Ik merk ook wel 's dat syncen niet (optimaal) verloopt via MobileMe. Eventueel een forced sync op je Macs doen en kijken of je iPhone daarop reageert.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ook al gedaan. Na het verwijderen en weer aanmaken van m'n account.
Check.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Keynote is online. 1.05 Gb in de podcast-sectie.
Nou maar hopen dat je op de iPad niet de mobiele layout voorgeschoteld krijgt, anders moet je een abonnement nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat dus. En ik heb niet eens een iPhone. Dit is gewoon handig, zonder keyboard en muis, lekker op den banck chillen tijdens je film en fellatio....van fok.
hihi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Jarno het volgende:
op pad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |