Het staat pas 2-2 ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Waar zijn die NEC-fans nou.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iedereen die yes yes roept, waarom zit je niet in het stadion?
Uitverkocht?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fucking hell wat wordt Ajax geholpen hier zeg
Dacht ik eerst ook, maar lang niet dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef gniffie het volgende:
buitenspel?
Dit dus.quote:
Dat dus... Als Ajax zelf niks kan dan maar met hulp van de scheids... En dan maar klagen over alles..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Netsplitter het volgende:
Liesveld heeft gewonnen vanavond.
Die willen terecht de belangrijkste wedstrijd van vandaag zien, in Eindhoven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef Zeroku het volgende:
Al die "supporters" hier van Psv en Feyenoord
Geowned zou het geweest zijn als ajax zonder hulp wint....quote:
Je moet dit nog 20 keer posten, dan doen ze hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef Babovic het volgende:
SCHAKEL NOU MAN TERING RTL
Ik denk dat Ajaxfans niet anders zouden doen, als hun eerste helft niet wordt uitgezonden vanwege een treurige Feyenoord/PSV wedstrijd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef Zeroku het volgende:
Al die "supporters" hier van Psv en Feyenoord
Ach kom op. Ik ben zelf voor PSV en heb een hekel aan Ajax, maar als je niet inziet dat dit ff belangrijker is dan het begin voor PSV dan snap je er niet veel van of ben je gewoon een echte calimero.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die willen terecht de belangrijkste wedstrijd van vandaag zien, in Eindhoven.
mja niet best..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef patrickpsv het volgende:
liesveld blijft lekker kaarten uitdelen bij nec
Het zit hoog hé?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef Ritmo het volgende:
Godverdomme RTL is het klaar nu??
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik hoop dat het penalties worden. Kunnen we lekker langer naar deze mooie strijd kijken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet dit nog 20 keer posten, dan doen ze het.
Vink staat al op de lijst..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef PabloLopez het volgende:
Kessler: Liesveld fluit FEYENOORD - 020
Logisch want een budget kun je uitgeven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef Smaharba het volgende:
Budget van 65 miljoen en dan zulke pauper spelers.
Vrouwen moeten ook geen dingen vragen over voetbalquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Waarom heeft hij nu precies geel gekregen mannen? Dat vroeg ik me namelijk af?
Neerhalen "doorgebroken" speler.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Waarom heeft hij nu precies geel gekregen mannen? Dat vroeg ik me namelijk af?
Natuurlijk, het gaat toch over deze en niet een andere.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we bij deze wedstrijd ook deze joden commentator ?
Hij doet alsof Ajax Real Madrid is ofzo![]()
Met ze Jol heeft goed gewisseld
Een doorgebroken speler?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neerhalen "doorgebroken" speler.
Ja, kan je bij de IKEA kopen, je moet 'm alleen zelf in elkaar zetten.quote:
Ik kijk altijd voetbalquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook geen dingen vragen over voetbal
nee wil de nabeschouwing nog zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef heiden6 het volgende:
NAAR EINDHOVEN NU
BAN!quote:
Okee dan leg je het niet uit prima.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, kan je bij de IKEA kopen, je moet 'm alleen zelf in elkaar zetten.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
nee wil de nabeschouwing nog zien.
6-2 ondertussenquote:
inderdaad, wat een klojo is datquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef BluesRebel het volgende:
Ik begrijp niet hoe Driessen ooit een baan heeft gekregen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef OmniRocket het volgende:
Die laatste bal, is precies waarom er zoveel mensen een hekel hebben aan Ajax. Gelijk doen alsof ze alles doen met zo'n lobbie.
De niet-zo-goddelijke?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Madhouse11 het volgende:
12 tegen 9 , en dan 3-2 winnen. Dat kun je geen Lucky Ajax noemen.
Heeft er al iemand geroepen dat Sarpong express 2 x een overtredingen maakte waar een goal uitkwam, zodat zijn echte club doorkon ?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Madhouse11 het volgende:
12 tegen 9 , en dan 3-2 winnen. Dat kun je geen Lucky Ajax noemen.
Heeft er al iemand geroepen dat Sarpong express 2 x een overtredingen maakte waar een goal uitkwam, zodat zijn echte club doorkon ?
Sowieso vond ik NEC best redelijk verdedigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef Gwunnik het volgende:
Babos trouwens de man van de wedstrijd... wat een keeper zeg! Die heeft NEC zo lang in de wedstrijd gehouden.
Klopt, NEC verdedigde met hand en tand, met karakter en met doorzettingsvermogen... zeker in vergelijking met Ajax een dikke pluim waard. Die worden bijna geklopt door de paar aanvallen die NEC er tegenin bracht. Neemt niet weg dat ik over het algemeen Ajax de terechte winnaar vind, ondanks de slechte scheids en de veelheid aan onafgemaakte kansen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sowieso vond ik NEC best redelijk verdedigen
Als je een speler onderuit haalt die op het doel afgaat zonder andere verdedigers in de buurt dan haal je een doorgebroken speler onderuit..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Okee dan leg je het niet uit prima.
Precies mijn insteek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef Gwunnik het volgende:
En Peaceman, ben ik met je eens... ik ben dan wel voor Ajax en wil dat ze ten koste van bijna(!) alles winnen, maar wil ook dat de scheids fatsoenlijk fluit. Er blijft daardoor nu toch een smet op de wedstrijd.
Ja, maar je weet hoe dat werkt, de KNVB censureert alles. Hij zal wel een boete krijgen.quote:
Hij vergat alleen te zeggen dat zijn team op basis van het voetbal ook niet verdiend had te winnen...quote:
Eh, nee, dat zei hij letterlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |