quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
nee wil de nabeschouwing nog zien.
6-2 ondertussenquote:
inderdaad, wat een klojo is datquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef BluesRebel het volgende:
Ik begrijp niet hoe Driessen ooit een baan heeft gekregen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef OmniRocket het volgende:
Die laatste bal, is precies waarom er zoveel mensen een hekel hebben aan Ajax. Gelijk doen alsof ze alles doen met zo'n lobbie.
De niet-zo-goddelijke?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Madhouse11 het volgende:
12 tegen 9 , en dan 3-2 winnen. Dat kun je geen Lucky Ajax noemen.
Heeft er al iemand geroepen dat Sarpong express 2 x een overtredingen maakte waar een goal uitkwam, zodat zijn echte club doorkon ?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Madhouse11 het volgende:
12 tegen 9 , en dan 3-2 winnen. Dat kun je geen Lucky Ajax noemen.
Heeft er al iemand geroepen dat Sarpong express 2 x een overtredingen maakte waar een goal uitkwam, zodat zijn echte club doorkon ?
Sowieso vond ik NEC best redelijk verdedigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef Gwunnik het volgende:
Babos trouwens de man van de wedstrijd... wat een keeper zeg! Die heeft NEC zo lang in de wedstrijd gehouden.
Klopt, NEC verdedigde met hand en tand, met karakter en met doorzettingsvermogen... zeker in vergelijking met Ajax een dikke pluim waard. Die worden bijna geklopt door de paar aanvallen die NEC er tegenin bracht. Neemt niet weg dat ik over het algemeen Ajax de terechte winnaar vind, ondanks de slechte scheids en de veelheid aan onafgemaakte kansen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sowieso vond ik NEC best redelijk verdedigen
Als je een speler onderuit haalt die op het doel afgaat zonder andere verdedigers in de buurt dan haal je een doorgebroken speler onderuit..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Okee dan leg je het niet uit prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |