quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik hoop dat het penalties worden. Kunnen we lekker langer naar deze mooie strijd kijken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet dit nog 20 keer posten, dan doen ze het.
Vink staat al op de lijst..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef PabloLopez het volgende:
Kessler: Liesveld fluit FEYENOORD - 020
Logisch want een budget kun je uitgeven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef Smaharba het volgende:
Budget van 65 miljoen en dan zulke pauper spelers.
Vrouwen moeten ook geen dingen vragen over voetbalquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Waarom heeft hij nu precies geel gekregen mannen? Dat vroeg ik me namelijk af?
Neerhalen "doorgebroken" speler.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Waarom heeft hij nu precies geel gekregen mannen? Dat vroeg ik me namelijk af?
Natuurlijk, het gaat toch over deze en niet een andere.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we bij deze wedstrijd ook deze joden commentator ?
Hij doet alsof Ajax Real Madrid is ofzo![]()
Met ze Jol heeft goed gewisseld
Een doorgebroken speler?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neerhalen "doorgebroken" speler.
Ja, kan je bij de IKEA kopen, je moet 'm alleen zelf in elkaar zetten.quote:
Ik kijk altijd voetbalquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook geen dingen vragen over voetbal
nee wil de nabeschouwing nog zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef heiden6 het volgende:
NAAR EINDHOVEN NU
BAN!quote:
Okee dan leg je het niet uit prima.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, kan je bij de IKEA kopen, je moet 'm alleen zelf in elkaar zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |