quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef nelisb het volgende:
Wordt dit dan het topic waarin de itab, ipad, islate, ihate wordt aangekondigd!
Oh... Ik had geen idee... Laatste half jaar zag ik ze pas opkomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met spoed? Veel bedrijven zijn die dingen al jaren aan het ontwikkelen. Deze hype rondom een nieuw product heeft gelukkig wel een boos gegeven aan die ontwikkeling.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:32 schreef TwyLight het volgende:
Zoals ALTIJD moet ik precies tijdens het event eten
HP was blijkbaar al een jaar of 5 bezig met het ontwikkelen van de tablet die ze laatst uitgebracht hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Qunix het volgende:
Oh... Ik had geen idee... Laatste half jaar zag ik ze pas opkomen
Of dat ding heeft functionaliteiten waarover men nog niet echt nagedacht heeft. Ze weten er toch altijd wel een nieuwe draai aan te geven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef fyah het volgende:
Dat waarschijnlijke tablet kan alleen maar tegenvallen na zo'n opgeroerde hype.
Die dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef Junkie het volgende:
Apple Special Announcement - Leo Laporte Live Videostream
http://www.ustream.tv/leolaporte
Bij apple nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef fyah het volgende:
Dat waarschijnlijke tablet kan alleen maar tegenvallen na zo'n opgeroerde hype.
Ok, wist ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HP was blijkbaar al een jaar of 5 bezig met het ontwikkelen van de tablet die ze laatst uitgebracht hebben.
Mijn browser crasht, volgens mij een softwarematig probleem van mijn kantquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef Junkie het volgende:
Apple Special Announcement - Leo Laporte Live Videostream
http://www.ustream.tv/leolaporte
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat ze nu ineens die dingen uit moeten brengen om Apple voor te zijn. Op het gebied van tabletPC's is er nog geen standaard gezet. De kans is groot dat het product van Apple de standaard gaat worden waaraan andere tablets zich zullen moeten meten.quote:
Nieuwe iPhone hardware hoef je nu niet op te rekenenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef Babovic het volgende:
Als ze maar een 4G presenteren dan vind ik het best.
Cool opgezet met studio enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is gewoon dezelfde opzet als OMT heeft, alleen Leo Laporte heerst
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is 'm gewoon stiekem. Briljante product placement![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat sowieso de trend worden de komende jaren. Men gaat steeds meer in een natuurlijke woonomgeving gebruik maken van verschillende apparaten. Het gebruiken van een tablet is een vorm, zaken als interactieve TV gaan daarnaast ook opkomen.quote:
Misschien kan Steve geen anderhalf uur meer staan en is hij totaal uitgemergeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso de trend worden de komende jaren. Men gaat steeds meer in een natuurlijke woonomgeving gebruik maken van verschillende apparaten. Het gebruiken van een tablet is een vorm, zaken als interactieve TV gaan daarnaast ook opkomen.
De iCouch in dertig verschillende kleurenquote:
Misschien ligt het tablet onder een van de kussens en gaat hij met zijn tablet de presentatie besturenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien kan Steve geen anderhalf uur meer staan en is hij totaal uitgemergeld
Nee, het is een Le Corbusierquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
De iCouch in dertig verschillende kleuren
Of hij gaat er per ongeluk op zittenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ligt het tablet onder een van de kussens en gaat hij met zijn tablet de presentatie besturen
Geen KLIPPAN?quote:
Probeer de video eens als videoclip te taggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef e97073 het volgende:
Ik heb trouwens een algemene vraag, ik heb een iPod Classic en ik wil graag de videofiles in dezelfde playlist zetten als de muziekfiles.
Dat kan, dat is ook gelukt en het afspelen van die afspeellijst gaat prima in iTunes. Probleem is dat de videofiles niet worden gezien in de playlist op de iPod.
De videofiles zijn wel gewoon aanwezig op mijn iPod, ik kan ze ook gewoon afspelen.
Iemand enig idee of het dus mogelijk is om zowel muziek als video af te spelen via 1 playlist op de iPod?
]quote:We’re still about 10 minutes away from the event starting. I wonder if the guys backstage are vomiting from nervousness. I would be.
Die man is een koning juistquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef fyah het volgende:
LeolaportePraat anders 10 minuten over de harmonica
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
alle aandacht nu dus voor de tablet.
maar ook nog kans dat er nieuwe macbookpro's worden aangekondigd met i5 of i7?
Tijdens keynotes gaat de Store toch altijd dicht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef Blaxje het volgende:
Store is nog up.. Ben benieuwd of de slate al instant gekocht kan worden..
Ik dacht net ervoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tijdens keynotes gaat de Store toch altijd dicht.
quote:
Videostream?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 27k viewers van die Laporte stream
quote:“Good morning, and thank you all for coming today. We want to kick off 2010 by introducing a truly magical and revolutionary new product.”
stream? Linkje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En begonnen, zo te horen.
quote:“Before we get to that, I’ve got a few updates.” Chuckles. “First: iPods. A few weeks ago we sold our 250 millionth iPod.”
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de laatste vijf nullen eraf haalt, heb je het aantal verkochte Zunes.
Ik zie er echt niets bijzonders tot op hedenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ustream.tv/channel-popup/leo-laporte-live
Je hoort 't wel toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie er echt niets bijzonders tot op heden
quote:How do we get this revenue? iPods, iPhones, MacBook laptops… Apple is a mobile devices company, that’s what we do. We asked ourselves: how do we stack up? Well, Apple is the largest mobile devices business in the world today.” Bigger than Sony, Samsung — bigger than Nokia (by revenue). “Apple is the number one mobile devices company in the world
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de laatste vijf nullen eraf haalt, heb je het aantal verkochte Zunes.
Ik had toch wel gehoopt op een livestream als in video. Of wordt iedereen met een iPhone niet toegelaten omdat ze anders kunnen filmen?quote:
Dat trekt het netwerk daar niet, denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had toch wel gehoopt op een livestream als in video. Of wordt iedereen met een iPhone niet toegelaten omdat ze anders kunnen filmen?
quote:iPhone, MacBooks — “Everyone uses a laptop and/or a smartphone. The question has arisen lately: is there room for a third category device in the middle?”
Ik had hem al ergens gelezen, leuk dat ze die ook gebruikenquote:
quote:In order to create a new category of devices, those devices will have to be far better at doing some key tasks — important things — better than the laptop and smartphone. What kind of tasks? Things like browsing the web…”
quote:It’s got to be better at these key tasks otherwise it has no reason for being. Some people have said: oh, that’s a netbook. The problem is netbooks aren’t better at ANYTHING.” Applause. “They’re just cheap laptops.”
quote:Steve’s showing it. “It’s very thin. You can change the home screen… what this device does is extraordinary. It’s the best browsing experience you’ve ever had.”
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij belt het wel heel lastig..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind het echt een lachertje tot nu toeeen grote iPhone die iPad heet
Die feed wel, mijn oren toeteren nog na.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is it a screamer?
"It's a screamer!"quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Steve Jobs vind het iig geweldig, fantastisch, fenomenaal, ...
handsfree in de auto gaat niet zo maar lukkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij belt het wel heel lastig..
Dat zei Slashdot ook over de eerste iPod.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef Smaharba het volgende:
Dit gaat echt hard failen.
We zijn een kwartier onderweg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop nog op een "one more thing".
Inmiddels zijn we qua technologie wel iets verder gevorderd. Het is wel nog even afwachten hoe het precies in elkaar steekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Idd... Raar dat ze op de trein springen van een concept dat toch altijd al gefaald heeft...
Veel kwetsbaarder omdat je geen klep hebt om er overheen te doen. Vind mn iPhone al zo tricky qua kwetsbaarheid.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie het nut er niet van inHij is dunner dan een MacBook en je kan er wat GPS grappen mee uithalen, maar verder
Na een kwartier kan ik wel zeggen of ik de doelgroep ben van een iPadquote:
e-Books! Een e-reader van maar 1000 dollar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na een kwartier kan ik wel zeggen of ik de doelgroep ben van een iPad
nee, dus. of het moet iets superdupernooitgezien kunnen. Maar je kunt er youtube op kijken. Woepi.
Plus dat jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel kwetsbaarder omdat je geen klep hebt om er overheen te doen. Vind mn iPhone al zo tricky qua kwetsbaarheid..
Whehehe. Doet me denken aan die BSOD van Bill Gates tijdens een Windows 98-demo.quote:
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heerlijk hoe OMT het gelijk goedpraat 'we hebben geen flash nodig'
Iddquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Whehehe. Doet me denken aan die BSOD van Bill Gates tijdens een Windows 98-demo..
Precies, daar komen hopelijk nog wat verrassingen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef Qunix het volgende:
Leuk dat 'i het doet.... Maar wat zijn de specs?
Idd, die dikke rand vind ik ook lelijk. Net als de 4:3 beeldverhouding (of heb ik dat mis?)quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef Semmm het volgende:
Best lelijk eigenlijkwaarom zon dikke rand?
Dat geeft ruimte om binnen een jaartje met de iPad G2 op de proppen te komen, nietwaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef svefn het volgende:
[..]
Idd, die dikke rand vind ik ook lelijk. Net als de 4:3 beeldverhouding (of heb ik dat mis?)
Linkje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
> 75.000 viewers op de Laporte stream
Een beetje zoals Courierquote:
+ Dat het eigenlijk gewoon een iPhone is? maar dan logger en met lelijke rand.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog te vroeg voor veel consumenten.
Nu al >95.000quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
> 75.000 viewers op de Laporte stream
Die was echter wel met opzetquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Whehehe. Doet me denken aan die BSOD van Bill Gates tijdens een Windows 98-demo..
Dat dus... Ik zie het nut er ook niet van in...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef Blaxje het volgende:
Ik voorspel Apple's eerste, totaal door Steve onvoorziene, flop.
Ik heb 't al jaren nietmeer gezegd maar hier is MS > Apple in mijn ogen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
Een beetje zoals Contour
http://gizmodo.com/536529(...)osofts-secret-tablet
En je kan er niet mee bellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
+ Dat het eigenlijk gewoon een iPhone is? maar dan logger en met lelijke rand.
OMT werkt gewoon. Alleen het zijn een stelletje amateurs.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat dus... Ik zie het nut er ook niet van in...
Enige idee waar je wel nog een livechat kan volgen? OMT is down en iphoneclub doet het ook niet zo goed...
Nee... Is en blijft een faal ding. Al vanaf het begin en ook van andere merken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
Wacht nou maar even tot al die geintegreerde content langs komt voor het een faal te noemen..
quote:10:21AM This is the ultimate tease. We've got a sneaking suspicion there's a lot more to come.
Het praktisch nut is dat men altijd en overal snel iets kan raadplegen waarschijnlijk. Veel mensen willen even snel het nieuws checken of snel kijken of er mail is. Dan zou zo'n ding uitkomst kunnen bieden denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Bravebart het volgende:
Wat is nou het praktisch nut van zo'n ding?Laptop vervangen wordt hem niet, want typen op een beeldscherm wat plat op tafel ligt is super kut.
Dankuquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://ustream.tv/channel-popup/leo-laporte-live
Je merkt dat ze het heel erg profileren op entertainment, voor de rest is het niet echt interessant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Bravebart het volgende:
Wat is nou het praktisch nut van zo'n ding?Laptop vervangen wordt hem niet, want typen op een beeldscherm wat plat op tafel ligt is super kut.
Dat hoop ik wel. Two more things danquote:
Mijn laptop staat altijd aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het praktisch nut is dat men altijd en overal snel iets kan raadplegen waarschijnlijk. Veel mensen willen even snel het nieuws checken of snel kijken of er mail is. Dan zou zo'n ding uitkomst kunnen bieden denk ik.
Een laptop opstarten duurt te lang en en iPod voldoet niet altijd, dat zal de gedachtegang wel zijn.
Ja, wel twee seconden voor je MacBook uit sleep is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een laptop opstarten duurt te lang en en iPod voldoet niet altijd, dat zal de gedachtegang wel zijn.
Even snel op de bank of onderweg je mail checken etc. Daar mikken ze waarschijnlijk op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Je merkt dat ze het heel erg profileren op entertainment, voor de rest is het niet echt interessant.
Places zit ook al in de nieuwe iPhoto op de Mac op die manier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
Geil dat ze Google maps hebben nagemaakt, met fotos op locatie.
Volgens de geruchten heeft Apple partnerschappen met verschillende contentproviders opgebouwd (kranten, tijdschriften, boeken). Net zoals eerder bij de iPod en in mindere mate bij de iPhone zal dat een van de sterke punten worden.quote:Nee, hier word ik niet warm van. Verre van zelfs. De touchmogelijkheden zijn technisch knap, maar ik vind het meer softwarematig een leuk ding. Doe dat op een iPhone
Een macbook opstarten duurt niet lang en ik heb dat ding eigenlijk altijd up and running, dus ik zal daarom wel niet zo wachtend zijn op zoietsquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het praktisch nut is dat men altijd en overal snel iets kan raadplegen waarschijnlijk. Veel mensen willen even snel het nieuws checken of snel kijken of er mail is. Dan zou zo'n ding uitkomst kunnen bieden denk ik.
Dat gaat me iPhone ook meer dan prima.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even snel op de bank of onderweg je mail checken etc. Daar mikken ze waarschijnlijk op.
Heb je 3G op je laptop? Gok dat veel mensen dat niet hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn laptop staat altijd aanDat is wachtwoord intikken en ik ben up
Maar dan heb je hem nog niet uit je tas etc. gehaald. Daarnaast moet je een laptop ergens neerzetten. Dit kun je met 1 hand bedienen als het goed is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, wel twee seconden voor je MacBook uit sleep is.
Even wachten: een mockup> iets in je handen hebben?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik heb 't al jaren nietmeer gezegd maar hier is MS > Apple in mijn ogen.
Met één hand.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat gaat me iPhone ook meer dan prima.
Mijn laptop staat ook praktisch altijd aan, maar voor veel mensen is het opstarten van een laptop gewoon een reden om onderweg niet de laptop uit te pakkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een macbook opstarten duurt niet lang en ik heb dat ding eigenlijk altijd up and running, dus ik zal daarom wel niet zo wachtend zijn op zoiets
Ik denk dat de prijs te dicht tegen die van de macbook gaat zitten om het interessant te maken (voor mij).quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Bravebart het volgende:
De enige reden dat ik nog over te halen ben. Mits prijs normaal is. En icm een iPhonequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Places zit ook al in de nieuwe iPhoto op de Mac op die manier.
[..]
Volgens de geruchten heeft Apple partnerschappen met verschillende contentproviders opgebouwd (kranten, tijdschriften, boeken). Net zoals eerder bij de iPod en in mindere mate bij de iPhone zal dat een van de sterke punten worden.
Dat klopt, hoop dat ze ook iets verder nagedacht hebben bij het ontwikkelen van dat apparaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat gaat me iPhone ook meer dan prima.
quote:“It’s 0.5-inches thin, weighs just 1.5 pounds. Thinner and lighter than any netbook. 9.7-inch IPS display.”
Zodra ik mn laptop aanzet maakt hij via BT contact met mn internet op mn mobiel jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je 3G op je laptop? Gok dat veel mensen dat niet hebben.
Hij had misschien beter iets minder widescreenerigs kunnen laten zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:28 schreef tony_clifton- het volgende:
[ afbeelding ]
Efficiënt gebruik van ruimte, Steve!
Gelukkig is breedbeeld niet de standaard tegenwoordigquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij had misschien beter iets minder widescreenerigs kunnen laten zien.
Die naam lijkt me marketingtechnisch echt niet goed, maargoed. Alles aan dit product vind ik best on-Apple om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:28 schreef fyah het volgende:
Blaxje je zou toch die iPad rumors van MM twitter uitlachen? De naam hadden ze alvast goed
quote:iPad is powered by our own custom silicon. Our own chip. It’s called the A4, and it screams.” 1GHz. 16, 32, or 64GB of flash storage. “It’s got the latest in wireless: 802.11n, WiFi, and Bluetooth 2.1 + EDR.”
quote:“iPad is powered by our own custom silicon. Our own chip. It’s called the A4, and it screams.” 1GHz. 16, 32, or 64GB of flash storage. “It’s got the latest in wireless: 802.11n, WiFi, and Bluetooth 2.1 + EDR.”
10 uur in standby of 10 uur video?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef vlam12 het volgende:
wel een goede batterij
Dat zou mooi zijn. Iets als: "Je dacht toch niet echt dat we zoiets gingen verkopen, hè?"quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef Semmm het volgende:
[10:21AM This is the ultimate tease. We've got a sneaking suspicion there's a lot more to come.]
Nou ja, hangt er van af hoeveel ruimte ze ervoor hebben ingenomen. Het ding is ook een maat groter dan een iPhone he...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef vlam12 het volgende:
wel een goede batterij
-54 april.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Iets als: "Je dacht toch niet echt dat we zoiets gingen verkopen, hè?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |