quote:Steve’s showing it. “It’s very thin. You can change the home screen… what this device does is extraordinary. It’s the best browsing experience you’ve ever had.”
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij belt het wel heel lastig..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind het echt een lachertje tot nu toeeen grote iPhone die iPad heet
Die feed wel, mijn oren toeteren nog na.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is it a screamer?
"It's a screamer!"quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Steve Jobs vind het iig geweldig, fantastisch, fenomenaal, ...
handsfree in de auto gaat niet zo maar lukkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij belt het wel heel lastig..
Dat zei Slashdot ook over de eerste iPod.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef Smaharba het volgende:
Dit gaat echt hard failen.
We zijn een kwartier onderweg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop nog op een "one more thing".
Inmiddels zijn we qua technologie wel iets verder gevorderd. Het is wel nog even afwachten hoe het precies in elkaar steekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Idd... Raar dat ze op de trein springen van een concept dat toch altijd al gefaald heeft...
Veel kwetsbaarder omdat je geen klep hebt om er overheen te doen. Vind mn iPhone al zo tricky qua kwetsbaarheid.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie het nut er niet van inHij is dunner dan een MacBook en je kan er wat GPS grappen mee uithalen, maar verder
Na een kwartier kan ik wel zeggen of ik de doelgroep ben van een iPadquote:
e-Books! Een e-reader van maar 1000 dollar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na een kwartier kan ik wel zeggen of ik de doelgroep ben van een iPad
nee, dus. of het moet iets superdupernooitgezien kunnen. Maar je kunt er youtube op kijken. Woepi.
Plus dat jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel kwetsbaarder omdat je geen klep hebt om er overheen te doen. Vind mn iPhone al zo tricky qua kwetsbaarheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |