quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef nelisb het volgende:
Wordt dit dan het topic waarin de itab, ipad, islate, ihate wordt aangekondigd!
Oh... Ik had geen idee... Laatste half jaar zag ik ze pas opkomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met spoed? Veel bedrijven zijn die dingen al jaren aan het ontwikkelen. Deze hype rondom een nieuw product heeft gelukkig wel een boos gegeven aan die ontwikkeling.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:32 schreef TwyLight het volgende:
Zoals ALTIJD moet ik precies tijdens het event eten
HP was blijkbaar al een jaar of 5 bezig met het ontwikkelen van de tablet die ze laatst uitgebracht hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Qunix het volgende:
Oh... Ik had geen idee... Laatste half jaar zag ik ze pas opkomen
Of dat ding heeft functionaliteiten waarover men nog niet echt nagedacht heeft. Ze weten er toch altijd wel een nieuwe draai aan te geven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef fyah het volgende:
Dat waarschijnlijke tablet kan alleen maar tegenvallen na zo'n opgeroerde hype.
Die dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef Junkie het volgende:
Apple Special Announcement - Leo Laporte Live Videostream
http://www.ustream.tv/leolaporte
Bij apple nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef fyah het volgende:
Dat waarschijnlijke tablet kan alleen maar tegenvallen na zo'n opgeroerde hype.
Ok, wist ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HP was blijkbaar al een jaar of 5 bezig met het ontwikkelen van de tablet die ze laatst uitgebracht hebben.
Mijn browser crasht, volgens mij een softwarematig probleem van mijn kantquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef Junkie het volgende:
Apple Special Announcement - Leo Laporte Live Videostream
http://www.ustream.tv/leolaporte
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat ze nu ineens die dingen uit moeten brengen om Apple voor te zijn. Op het gebied van tabletPC's is er nog geen standaard gezet. De kans is groot dat het product van Apple de standaard gaat worden waaraan andere tablets zich zullen moeten meten.quote:
Nieuwe iPhone hardware hoef je nu niet op te rekenenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef Babovic het volgende:
Als ze maar een 4G presenteren dan vind ik het best.
Cool opgezet met studio enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is gewoon dezelfde opzet als OMT heeft, alleen Leo Laporte heerst
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is 'm gewoon stiekem. Briljante product placement![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat sowieso de trend worden de komende jaren. Men gaat steeds meer in een natuurlijke woonomgeving gebruik maken van verschillende apparaten. Het gebruiken van een tablet is een vorm, zaken als interactieve TV gaan daarnaast ook opkomen.quote:
Misschien kan Steve geen anderhalf uur meer staan en is hij totaal uitgemergeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso de trend worden de komende jaren. Men gaat steeds meer in een natuurlijke woonomgeving gebruik maken van verschillende apparaten. Het gebruiken van een tablet is een vorm, zaken als interactieve TV gaan daarnaast ook opkomen.
De iCouch in dertig verschillende kleurenquote:
Misschien ligt het tablet onder een van de kussens en gaat hij met zijn tablet de presentatie besturenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien kan Steve geen anderhalf uur meer staan en is hij totaal uitgemergeld
Nee, het is een Le Corbusierquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
De iCouch in dertig verschillende kleuren
Of hij gaat er per ongeluk op zittenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ligt het tablet onder een van de kussens en gaat hij met zijn tablet de presentatie besturen
Geen KLIPPAN?quote:
Probeer de video eens als videoclip te taggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef e97073 het volgende:
Ik heb trouwens een algemene vraag, ik heb een iPod Classic en ik wil graag de videofiles in dezelfde playlist zetten als de muziekfiles.
Dat kan, dat is ook gelukt en het afspelen van die afspeellijst gaat prima in iTunes. Probleem is dat de videofiles niet worden gezien in de playlist op de iPod.
De videofiles zijn wel gewoon aanwezig op mijn iPod, ik kan ze ook gewoon afspelen.
Iemand enig idee of het dus mogelijk is om zowel muziek als video af te spelen via 1 playlist op de iPod?
]quote:We’re still about 10 minutes away from the event starting. I wonder if the guys backstage are vomiting from nervousness. I would be.
Die man is een koning juistquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef fyah het volgende:
LeolaportePraat anders 10 minuten over de harmonica
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
alle aandacht nu dus voor de tablet.
maar ook nog kans dat er nieuwe macbookpro's worden aangekondigd met i5 of i7?
Tijdens keynotes gaat de Store toch altijd dicht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef Blaxje het volgende:
Store is nog up.. Ben benieuwd of de slate al instant gekocht kan worden..
Ik dacht net ervoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tijdens keynotes gaat de Store toch altijd dicht.
quote:
Videostream?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 27k viewers van die Laporte stream
quote:“Good morning, and thank you all for coming today. We want to kick off 2010 by introducing a truly magical and revolutionary new product.”
stream? Linkje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En begonnen, zo te horen.
quote:“Before we get to that, I’ve got a few updates.” Chuckles. “First: iPods. A few weeks ago we sold our 250 millionth iPod.”
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de laatste vijf nullen eraf haalt, heb je het aantal verkochte Zunes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |