Ach ja, een station als Leeuwarden heeft dat overdag ook per uurquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geldermalsen![]()
10 vertrekkende treinen per uur_!
Daar zat ik precies aan te denken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geldermalsen![]()
10 vertrekkende treinen per uur_!
Bron: NS.nlquote:Dienstregeling vanaf maandag 1 februari
Weer zonder overstappen naar Heerlen:
Vanaf maandag 1 februari gaan de Intercity's naar Zuid-Limburg weer als vanouds rijden:
in Sittard wordt het achterste treinstel van de Intercity naar Maastricht afgekoppeld en rijdt als Intercity naar Heerlen. Omgekeerd worden in Sittard de Intercity's uit Heerlen en Maastricht aan elkaar gekoppeld.
Reizigers naar / van Heerlen kunnen vanaf 1 februari weer in hun treinstel blijven zitten echter behalve bij de Intercity's die na 20.30 uur uit Heerlen vertrekken.
Alleen tussen Utrecht Centraal en Zwolle blijven volgende week in de spits minder Intercity’s rijden. Op dit traject rijden 2 Intercity’s per uur en 2 stoptreinen.
Tussen Amersfoort en Deventer blijven volgende week in de spits 2 in plaats van 4 Intercity’s per uur rijden.
Extra overstappen:
Reizigers die reizen naar / van Leeuwarden moeten overstappen in Zwolle.
Reizigers die reizen naar /van Rotterdam Centraal stappen in Utrecht Centraal of Gouda over.
Reizigers die een extra overstap hebben: houd rekening met een wat langere reistijd dan normaal.
Leeuwarden Achter de Hoven:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geldermalsen![]()
10 vertrekkende treinen per uur_!
Op het ICL en de revisie van het SGM na is alles de laatste tijd NedTrain geweestquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef Peter het volgende:
Bij welke firma's heeft NS nu het onderhoud? Alles nog bij Nedtrain of shoppen ze ook rond?
Deze is ook minimaal 1x per jaar een week openquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef bork het volgende:
of een paar keer per jaar jaar Onze Lieve Vrouwe ter Nood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Tnx. ICL door de Duitsers zelf en SGM ook in Dld?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op het ICL en de revisie van het SGM na is alles de laatste tijd NedTrain geweest
Als de Denen zo kunnen toveren, waarom bouwen ze hun eigen highspeed-treinen dan niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
ICL is idd door de Duitsers. Het SGM ging naar Denemarken en kwam als SGMm terug
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Deze is ook minimaal 1x per jaar een week openJa, je had er vroeger ook eentje: Facultatief Boxtel-Best, voor de Land en tuinbouwdagen te Liempde, ik begrijp uit wat ik vind, dat deze sinds kort is opgedoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door bork op 28-01-2010 14:14:50 ]I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Tsja, iedereen weet dat kwaliteitstreinen uit Italië komen hequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Als de Denen zo kunnen toveren, waarom bouwen ze hun eigen highspeed-treinen dan niet?
Vergeet ook Uitgeest niet. 10 treinen per uur overdag en 12 in de avond en op zondag. Ook niet slecht voor 12.000 inwoners.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geldermalsen![]()
10 vertrekkende treinen per uur_!
Uit Canada toch? (Bombardier)quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, iedereen weet dat kwaliteitstreinen uit Italië komen he
Met al die sneeuw heb ik toch het idee dat de Alstom treinen het het beste doen, al valt dat ik het oosten ook tegen..quote:
We kijken reikhalzend uit naar de opening van Eemshavenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef bork het volgende:
of een paar keer per jaar jaar Onze Lieve Vrouwe ter Nood
Wat er in NL rijdt aan Bombardier-ijzer komt volgen mij gewoon uit Aachen hoorquote:
Het is me weer duidelijk waar de prioriteit niet ligt bij de NS. Ben het vroeger opstaan en het overstappen ondertussen wel wat zat eigenlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Alleen tussen Utrecht Centraal en Zwolle blijven volgende week in de spits minder Intercity’s rijden. Op dit traject rijden 2 Intercity’s per uur en 2 stoptreinen.
Extra overstappen:
Reizigers die reizen naar / van Leeuwarden moeten overstappen in Zwolle.
http://www.bndestem.nl/al(...)e-functie-bij-NS.ecequote:Baas snelle trein krijgt andere functie bij NS
De directeur van NS Hispeed, de exploitant van de tot nu toe nauwelijks uit de verf gekomen hogesnelheidstrein in Nederland, krijgt een andere functie binnen NS. Michiel van Roozendaal (46) wordt directievoorzitter van Nedtrain, het onderdeel van de NS dat het rollend materieel onderhoudt. Van Roozendaal moest in december lijdzaam toezien hoe de start van de 300 kilometer per uur rijdende Thalys over het hogesnelheidsspoor door storingen grotendeels in het water viel. Eerder waren er ook problemen met de tweede snelle trein, de Fyra, die over de HSL moet gaan rijden. Van Roozendaal wordt bij NS Hispeed opgevolgd door Jan-Willem Siebers die nu nog commercieel directeur bij Hispeed is. De huidige directeur van Nedtrain, Arie van As, vervolgt zijn loopbaan - aldus een woordvoerder - buiten de NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |