Ook lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Nog geen nieuwe stofzuiger annex vliegenvanger in Nederland. De loc die hem deze kant op moest brengen is stuk.
http://www.flickr.com/photos/32046576@N03/4308754785/
Wat voor Partyflock/sugababes/CU2-smiley moet dit voorstellen?quote:
Met die uitleg snap ik hem idd de westerse zal zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:46 schreef James1988 het volgende:
Een Aziatische manier van frustratie uiten.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:54 schreef Duvel het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Parliamentary_train
Gegoogled op "train service once a week".
Toch vet man, allemaal interessante excursiepuntjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Treinvervoer in Engeland is echt kapot
Als je een keertje een jaar over hebt, want al die losse treindienstjes rijden natuurlijk allemaal op zondagochtend om zeven uur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch vet man, allemaal interessante excursiepuntjes
Ja precies. Je moet er toch niet aan DENKEN dat er iemand instapt zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je een keertje een jaar over hebt, want al die losse treindienstjes rijden natuurlijk allemaal op zondagochtend om zeven uur.
Hee maar DAAR hoef je niet voor naar Engelandquote:A variant of the parliamentary train service is the 'permanent' replacement bus service, as employed on the Watford and Rickmansworth Railway. This railway line in Hertfordshire was 'closed' in 1996, but to avoid the legal complications and costs of actual closure train services were 'suspended' and a bus service now runs between the stations, thus maintaining the legal fiction of an open railway.[9] The track and station structures are still intact, but are now heavily overgrown and damaged by lack of maintenance. The 'rail' service still appears on the national rail ticket scheme and on the National Rail online timetables, with an accompanying note informing passengers of the replacement bus.
Dat komt alleen maar omdat daar wat herstelwerkzaamheden enigszins zijn uitgelopen. Gebeurt hier ook wel eens, maar dan iets minder dan 15 jaar vertragingquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dat is ECHT tijdelijkNaar Bastogne gaat echt nooit meer een trein rijden heur
WTF, elke dikke boom in België heeft een hoop grind met een stationsnaambord er op, maar Bastogne heeft al ruim zestien jaar geen trein meer gezien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dat is ECHT tijdelijkNaar Bastogne gaat echt nooit meer een trein rijden heur
That's correctquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF, elke dikke boom in België heeft een hoop grind met een stationsnaambord er op, maar Bastogne heeft al ruim zestien jaar geen trein meer gezien?
Hm, ik heb ff gezocht, en Bastogne is eigenlijk kleiner dan ik dacht. Maar dan nog: er zijn in Nederland plaatsen met minder inwoners en vier treinen per uur per richting.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |