quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
damn
Het is maar goed dat ik gisteren al wat collega's aangemailt hebt met een sorry maitlje want mijn acount is vandaag al geblokkerd
Normaal duurt dat weken
Echt bizar
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef The_Dean het volgende:
Stroom is weer terug, maar de trafokasten in mijn testruimte vonden dat niet erg leuk, dus het ziet er naar uit dat ik zometeen wel naar huis kan
Of niet... over 10 minuten gaat de bus... maar die haal ik waarschijnlijk niet meer... en de volgende om half vijfquote:
In dat geval is het minder jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of niet... over 10 minuten gaat de bus... maar die haal ik waarschijnlijk niet meer... en de volgende om half vijf
Lekker geregeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of niet... over 10 minuten gaat de bus... maar die haal ik waarschijnlijk niet meer... en de volgende om half vijf
Dan ben je een ijsklontje als je daar aankomtquote:
zie je wel dat ie liegtquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef The_Dean het volgende:
Ach, dat is voor de goede aansluiting... in principe heb ik legio mogelijkheden... maar zowel 9292ov.nl als de site van de vervoerder noemen de halte niet waar ik heus wel op en uit kan stappen... ben er vanochtend ook uitgestapt.
Daar hangt wel een bordje met tijden
Ja, de andere kant op, van mijn huis naar Leeuwarden waar ik vroegah studeerde en eerst werkte gaat hij om de 20 minuten. En hoef ik niet voor over te stappen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker geregeld. Mijn bus gaat om het kwartier.. en dat vind ik nog te lang wachten
Ik bedoel: 9292ov noemt de halte wel, maar heeft de buslijnen verkeerd... ik wachtte vanochtend op de 14 [en zocht die halte] terwijl ik de 13 moest hebbenquote:
Valt mee hoor, ben heel wat gewendquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben je een ijsklontje als je daar aankomt
Die zijn slecht voor jequote:Op woensdag 27 januari 2010 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
cashewnootjes
ze gaan te hard!
Hij staat er bij het lijstje bij een reactie niet tussen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind die nieuwe smiley trouwens ideaal!
Je moet sowieso met dit weer niet buiten komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
het is idd wel heel koud om een heel stuk te gaan fietsen hoor
Word je dik vanquote:
En krijg je kanker van.quote:
Dan heb ik liever bier dan cashewnootjesquote:
een behoorlijk...!quote:
Klopt, maar weet hem inmiddels uit mijn hoofdquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij staat er bij het lijstje bij een reactie niet tussen?
Die dingen gebeuren vanzelf...quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, aan 'even volmaken' doen we hier niet he, dat weet je
kun je niet gewoon naar huis gaan lopen? friesland is toch niet zo groot?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Belangrijkste testbanken weer opgestart
En dan in Groningen uitkomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en nu richting bus. Ik zie wel hoelaat er wat komt. Anders eerst een hapje eten bij de Mac die er naast zit
Kut, en het regent
niet eens sneeuw?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en nu richting bus. Ik zie wel hoelaat er wat komt. Anders eerst een hapje eten bij de Mac die er naast zit
Kut, en het regent
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je niet gewoon naar huis gaan lopen? friesland is toch niet zo groot?
niets mis met groningen..!quote:
Zal niet zeggen dat ik dat nooit gedaan hebquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je niet gewoon naar huis gaan lopen? friesland is toch niet zo groot?
Die bus laat ik wel rijdenquote:
Eerst heel even. Ging snel over in regen.quote:
mmm hier sneeuwt het op het moment!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerst heel even. Ging snel over in regen.
hoelang doe je er over? anderhalf uur?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal niet zeggen dat ik dat nooit gedaan heb
haal anders gewoon eerst een sneekburger bij de Mc!!quote:
Met de bus wel ongeveer. Lopen is rond de 8.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoelang doe je er over? anderhalf uur?
Zijn die er??quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
haal anders gewoon eerst een sneekburger bij de Mc!!
Tot straks dushiquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef L.no het volgende:
Hoi. Ik heb nu internet, maar die van mijn kamer doet het niet.
minuten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met de bus wel ongeveer. Lopen is rond de 8.
Hmja, mijn moeder gebruikt deze pc ook, dus erg vaak ben ik hier niet.quote:
volgens mij is er nu tijdelijk een sneekburger!quote:
Uur.quote:
Komt wel goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, mijn moeder gebruikt deze pc ook, dus erg vaak ben ik hier niet.
Die ga ik checken! Mits de bus op zich laat wachten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
volgens mij is er nu tijdelijk een sneekburger!
ah, maar dat valt toch wel te doen?quote:
Dat is een gewone burger met een extra plakje kaas... nou ja, wat volgens de McDonalds als kaas gezien moet worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
volgens mij is er nu tijdelijk een sneekburger!
Heb ik meestal, waarom had ik ook al weer trek in de McDonalds...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:10 schreef DjRex89 het volgende:
McDonalds...Na een uur heb je weer honger..
Zo is ie beterquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:16 schreef DjRex89 het volgende:
Doe mij maar een lekker broodje varkensvlees
quote:
las laatst dat de meeste broodjes doner, gewoon varkensvlees bevattequote:
Ja weet ik. Maar nogmaals: Boeiendquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
las laatst dat de meeste broodjes doner, gewoon varkensvlees bevatte
naar?quote:
6464, duhquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Download nu al uw verslagen op www.verslagen.nl
quote:Jouw zoekopdracht - photobacterium - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:On days like this I can change the world
Blegh, ik zit weer te hyperen door de koffieIk trap er elke keer weer in
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:On days like this I can change the world
Blegh, ik zit weer te hyperen door de koffieIk trap er elke keer weer in
Oh sorry, cappuccinoquote:
Ik denk hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent de enige gek die die opleiding volgt?
je wordt strandjutter?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:48 schreef Piles het volgende:
Middag
Fulltime werk tot 1 juli hopelijkAl betekent dat wel: nog niet weg uit Zeeland
Baywatchquote:
Eens, ik ben niet voor niks terug hierquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:49 schreef jna het volgende:
Ik vind het tijd worden voor nieuwe chicks leuke users hier
Voor je het weet zijn ze gejat door een negerquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:50 schreef jna het volgende:
[..]
hij checkt de deltawerken. Of ze er nog zijn enzo
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:52 schreef jna het volgende:
[..]
MN GEBEDEN ZIJN VERHOORD!
HaiVertel eens wat over jezelf
Been there, done thatquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:52 schreef Kabouter_smurf het volgende:
[..]![]()
Paula, meer hoef je niet te weten
hahahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:52 schreef Kabouter_smurf het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je zou reageren met:quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:57 schreef Milou__ het volgende:
Nee. Wil geen 2e keus zijn. en paula was eerst
quote:
Dus nu zit ik met niks?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee. Wil geen 2e keus zijn. en paula was eerst
Zou te voorspelbaar zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou reageren met:
[..]
IK WEET 'M!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou te voorspelbaar zijn...
HEY PILES, HOE HEET EEN ROOFDIER DIE HEEL HYGIENISCH IS?
FOUT ANTWOORD.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:14 schreef Houniet het volgende:
AJAX STAAT AAN, koffie erbij en lekker getraind net.
Ajax koffie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:14 schreef Houniet het volgende:
AJAX STAAT AAN, koffie erbij en lekker getraind net.
quote:
Nah, K&G.quote:
Dat is hard komtquote:
Daarom wil je mee natuurlijk de 18dequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had wel ajaxbier in mijn kerstpakket.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had wel ajaxbier in mijn kerstpakket.
Dat is toch van die Amstel meuk.quote:
ALLOCHTONEN FTW!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:25 schreef The_Dean het volgende:
Wat een heldenrit zonet
Wegens geen bordje kon ik de tijden niet zien, en na 20 minuten blauwbekken was daar eindelijk de bus. Zo'n touringcar die een extra lijntje rijd... man had geen kaartjes, en ik mocht zo mee [Ah, ga maar zitten jong]
Toen bij de overstap nog 10 van de 20 minuten gewacht, en toen stopte er een Turkse meneer in een oude Audi die me gewoon een lift aanbood tot aan waar ik de fiets had
Helden. Ze zijn er nog.
Nog een Paulaquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:52 schreef Kabouter_smurf het volgende:
[..]![]()
Houquote:
Snertquote:
Whatever you call it.. it was goodquote:
quote:
quote:
Het is een soort MacBook zonder toetsenbord en met GPS enzo. Faalquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Een e-reader? Is dat het nieuwe " i "?
Dus tussen MacBook en iPod Touch/iPhone in ofzo? Zijn de uitvindingen op?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een soort MacBook zonder toetsenbord en met GPS enzo. Faal
Stimmtquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus tussen MacBook en iPod Touch/iPhone in ofzo? Zijn de uitvindingen op?
Jeps. Letterlijk.quote:
quote:
Nieuwe vorm van aandacht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom komt Puala met een nieuwe kloon..?
Omdat Puala weer te bekend is geworden ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef Bootje84 het volgende:
Tja, tieten posten werkt bij haar niet meerquote:
Niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, tieten posten werkt bij haar niet meer
Waar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef Bootje84 het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
Als iedereen weet dat die kloon van jou is ga je dan niet een beetje voorbij aan 't doel van zo'n kloon?
Jij weet toch ook hoeveel 1+1 isquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo?Alleen iedereen hier weet het toch maar?
Waar post ze nog meer dan met haar originele accountquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo?Alleen iedereen hier weet het toch maar?
Ja. Hebben we niet dusquote:
Hey, een nieuw iemandquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:28 schreef DjRex89 het volgende:
Ben je nieuw: stel je even netjes voor met foto of hyves.
Oh, thanks for checking iigquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Hebben we niet dusMisschien komen ze met de vrijdaglading binnen
Doe ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, thanks for checking iig. Mocht je ze vrijdag hebben dan laat maar wat horen
.
Nee, huilen isquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Kabouter_smurf het volgende:
[..]
Oeh, nu ben ik onder de indruk. Huilen. oh gosh.
't Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Kabouter_smurf het volgende:
[..]
Oeh, nu ben ik onder de indruk. Huilen. oh gosh.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:52 schreef Kabouter_smurf het volgende:
[..]![]()
Ajuusquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, huilen is
Maar ik weet niet wat er mis met je is, maar je bevalt me allerminst zo. Ik ga golfen
Nou dat is ook niet lief tegen het Mongoolse volk..quote:
Ja, jij zegt dat wij niets meer hoeven te weten Puala..quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Kabouter_smurf het volgende:
Jullie weten er verdorie geen fuck vanaf maar oordelen wel gelijk.
Wat dan, ik heb ook een hekel aan dat volk hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet lief tegen het Mongoolse volk..
Ik ook, was het slechtste volk om mee te spelen in Age of Empires 2quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dan, ik heb ook een hekel aan dat volk hoor
Nostalgiequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, was het slechtste volk om mee te spelen in Age of Empires 2
En Fifa 2002!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, was het slechtste volk om mee te spelen in Age of Empires 2
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nostalgie.
Was dat die versie dat je met die cheats cobra's erin kreeg?
Nee man, 't was: "how do you turn this on".quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja
Kut, ik weet 'm niet meer"letsstart..." ofzo was het
Oh jaaaaquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee man, 't was: "how do you turn this on".
Had je dan niet Amerikaans Samoaquote:
Dat waren nog eens tijdenquote:
Hier ook, 2 pc's, en dan zaten we met de rug naar elkaar toequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Deed ik altijd met m'n beste basisschool-vriendje spelen
.
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ook, 2 pc's, en dan zaten we met de rug naar elkaar toeEn dan toch stiekem kijken of de ander al kwam aanvallen
Ken ik jou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. En liegen over hoe ver je al was met opbouwen etc
. En dan bijna "ruzie" krijgen als de ander zich niet aan de afspraken hield
.
Noooohhhquote:
Altijd leuk, op trektocht met je leger en op eens de alarmhoorn horenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Noooohhhik moet jou nog een keer terugpakken voor de keer dat we afgesproken hadden samen een ander volk aan te vallen en jij mij ondertussen sneaky aan het vernietigen was
.
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had je dan niet Amerikaans Samoa
Was altijd wel leuk.. Nederland - American Samoaquote:
Willem IIquote:
Feyenoorder natuurlijkquote:
Ok. Nu moet je doodquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Feyenoorder natuurlijkal ben ik matig geinteresseerd in voetbal
Ben nog de grootste fan van Voetbal Insite
Doen die ook eens wat voor hun geldquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Piles het volgende:
De Teletekst-redactie heeft het druk nu![]()
Was dat nog niet duidelijk danquote:
De vijand van mijn vijand is mijn vriendquote:Alhoewel ik wel hoop dat ze van PSV winnen vanavond.
Dat je dood moest? Ja dat wel maar niet dat je feyenoorder wasquote:
Ja zoiets. Maar in 't geval van feyenoord vind ik dat wel wat ver gaanquote:[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend
Heb 'm door de sneeuw teruggereden destijdsquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Piles het volgende:
Heb je je remkabels wel gecheckt toen je hem ophaalde?
Hoe ben jij in godsnaam mod geworden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Dat je dood moest? Ja dat wel maar niet dat je feyenoorder was.
Dat is wederzijdsquote:Ja zoiets. Maar in 't geval van feyenoord vind ik dat wel wat ver gaan.
Whehequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Isdatzo het volgende:
Heb 'm door de sneeuw teruggereden destijds. Leuk hoor, nieuwe motor die je nog niet goed kent met veel vermogen meteen de eerste keer dat je er écht op rijdt in het donker en sneeuwval terugrijden
.
Sarpong heeft zijn terugkomst bij Ajax weer veilig gesteldquote:
Lucquote:
Dat was het inderdaad. Heb op zich best wel spijt dat ik heb gekeken.quote:
Luctorquote:
Hoe verrassend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:22 schreef DjRex89 het volgende:
Trouwens wat een partijdig commentaar van onze WIlfred
Dit is bijna net zo walgelijk als Allard Kalfquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe verrassend.![]()
Alles beter dan Leo.
Ik heb al heel lang hem niet meer gehoord.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo walgelijk als Allard Kalf
quote:
Vraag ik me ook regelmatig afquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe ben jij in godsnaam mod geworden?
Ja, maar of zoiets nou positief of negatief is weet ik nog niet. Ik twijfelquote:[..]
Dat is wederzijdsDat schept een band hè
Feyenoord scoordequote:
Da's dan ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe verrassend.![]()
Alles beter dan Leo.
Is ie dood?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang hem niet meer gehoord.
Geen idee. F1 kijk ik altijd op Sporzaquote:
Vandaag welquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar: Feyenoord.
Zondag mogen ze weer kapot jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag wel, zondag weer niet.
Ik voortaan op BBCquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. F1 kijk ik altijd op Sporza
ook de op de BBCquote:
Jajaquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag maar eens vroeg naar bed.
Ik denk ook niet dat het er van gaat komen.quote:
Verrassendquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het er van gaat komen.
Dan struikel je over je baard bij het uit bed stappen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk moet ik ook nog even scheren, want morgenochtend gaat dat anders gegarandeerd fout.![]()
![]()
Kleuter.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Kabouter_smurf het volgende:
Stelletje klote mongolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |