quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Dát is tenminste een duidelijke post.
Ben in 1x helemaal bij thanks Fluiter.
Zijn we zo onduidelijk dan? Ik had ook al gepost dat Nick hier zat en Puty daar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát is tenminste een duidelijke post.
Ben in 1x helemaal bij thanks Fluiter.
Misschien moet ik dan volgende keer maar even meedoen met Vraag maar Raak met Alsido. Even fijn over Mariell babbelen en vragen of hij zo allround is omdat hij eigenlijk helemaal nergens goed in is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Alsido. Hij klonk zeer misprijzend over de chatters, bepaald niet complimenteus en het leek erop dat hij even fijn kon spuien.
Jacq je kent mij en weet wie ik ben dus nee niet samen met sly daar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef jacqhassel het volgende:
Nick en sly beide daar??????????????? nee dus is puty
Je zou het bijna doen hè. Het viel me van hem tegen maar tegelijkertijd weet ik ook dat dit de kracht van Sly is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan volgende keer maar even meedoen met Vraag maar Raak met Alsido. Even fijn over Mariell babbelen en vragen of hij zo allround is omdat hij eigenlijk helemaal nergens goed in is.
Was een grapje Disana, vond het geinig zoals Fluiter over de koffie schreef.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn we zo onduidelijk dan? Ik had ook al gepost dat Nick hier zat en Puty daar.
Of jij dat niet wist Jacqhassel, je hebt warm kontakt zeg maar met die Nick, en dan zo verbaasd doen hier en op de chat, hou ik niet van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef jacqhassel het volgende:
Nick en sly beide daar??????????????? nee dus is puty
Oww okee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was een grapje Disana, vond het geinig zoals Fluiter over de koffie schreef.
Kreeg meteen ook zin in een lekker bakkie![]()
Jouw berichten zijn altijd duidelijk
Ja ik dacht alleen ze gaan nu om de tafel met johan had gekunt tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:12 schreef onlynick het volgende:
[..]
Jacq je kent mij en weet wie ik ben dus nee niet samen met sly daar..
Jacq zie mijn mailtjes die sly overal heeft geplaatst mijn poging is voorbij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja ik dacht alleen ze gaan nu om de tafel met johan had gekunt toch
Amenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of jij dat niet wist Jacqhassel, je hebt warm kontakt zeg maar met die Nick, en dan zo verbaasd doen hier en op de chat, hou ik niet van.
Nick is nu op de chat omdat hij geen weerwoord van S kan krijgen, erg laf allemaal, en het is zo, de chat wordt verkankerd door dit soort scheinheiligheid, erg jammer.
(sorry mensen kon het ff niet laten mijn komentaar hier neer te zetten)
Sly: Gaat soms een heel eigen leven leiden, had gisteravond weer mijn radiouitzendingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Binnenkort gaan er drie Nowlivers optreden in SV als Mega Mindy: Miranda
(die mij nog een keer tegen wil komen of ik irl ook zo'n 'grote bek heb', Connie (DuhCon)
en Nancy (Ma Baker).
Over twee weken op het open podium
hallo kom net thuis van me werk zet aan en dacht dat ik nicks stem hoorde waar gaat dit over zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of jij dat niet wist Jacqhassel, je hebt warm kontakt zeg maar met die Nick, en dan zo verbaasd doen hier en op de chat, hou ik niet van.
Nick is nu op de chat omdat hij geen weerwoord van S kan krijgen, erg laf allemaal, en het is zo, de chat wordt verkankerd door dit soort scheinheiligheid, erg jammer.
(sorry mensen kon het ff niet laten mijn komentaar hier neer te zetten)
Mooi!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:18 schreef versabommie het volgende:
gezeik over chat maken.. HOP! zo doe je het : http://irc.tweakers.net/SV
en klaar!
Kijk nou, een heuse sjonnie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
Nou als niemand dan een cappie van Sly maakt doe ik het maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
Zouden ze het geluid expres alleen op Alsido hebben gezet? Die dramt alleen maar over de computer.
Ja, dat hoorde ik ook. Ik vind het gewoon gluiperig, sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vergadering begint.
Johan: Zullen we nu effe in het hok gaan zitten.
Sly: Michael (Puty) als je dadelijk klaar bent?
Ik moet wel lachen als ik die Puty zich met z'n grote lijf langs allerlei obstakels heenwurmt om naar Sly en Johan te komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
En nu krijgen we volgens mij helemaal niets meer te horen, want het gezelschap vertrekt naar een andere ruimte.
quote:
Misschien een van deze mannen, en verder had er op de chat zich iemand aangemeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan had het er vanmiddag dat rond 14:00 uur Sly een afspraak heeft bij SV
voor een bespreking met 2 mensen die veel zeggenschap hadden bij DGK.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef beequeen het volgende:
Johan en Alsido zijn weer personeel aan het ronselen via de stream
Alsido plukt iemand van de chat om te helpen met de mail-accounts.
Johan zoekt een timmerman cq allround klusjesman.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:07 schreef beequeen het volgende:
[Er heeft zich 1 persoon aangeboden op chat.
Ene Twiki, die kan binnen een half uur aanwezig zijn.
Twiki gaat proberen de mail-accounts op orde te brengen.
Ik wens hem veel succes.
Als hij niet dat formaat had en een aardig koppie, zette hij zich niet belangeloos voor NL in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen als ik die Puty zich met z'n grote lijf langs allerlei obstakels heenwurmt om naar Sly en Johan te komen.
Volgens mij is het nog een heel jong gastje, niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij niet dat formaat had en een aardig koppie, zette hij zich niet belangeloos voor NL in.
Iemand zei dat hij 16 is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog een heel jong gastje, niet?
Klopt, ik mag niet op NL en ik mag ook niet naar zijn radiootje luisteren. Gelukkig kun je via de schotel ontzettend veel radiostations ontvangen, om over internet nog maar te zwijgen dus zonder leuke radio zit ik echt niet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Bij mijn weten zijn er nog altijd een aantal mensen die een NL ban hebben of zelfs ook een ban op zijn radio. Maar goed, een kinderhand is gauw gevuld en zoals we konden zien zat Sly gisteren ook alweer klaar om applaus in ontvangst te nemen van ons (wat uitbleef).
Afijn, back to the streams. Het gaat over data versturen.
Het oneerlijke eraan is alleen dat hij mensen bant maar wel gewoon over ze doorlult zonder dat ze het nog kunnen zien laat staan een weerwoord geven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, ik mag niet op NL en ik mag ook niet naar zijn radiootje luisteren. Gelukkig kun je via de schotel ontzettend veel radiostations ontvangen, om over internet nog maar te zwijgen dus zonder leuke radio zit ik echt niet!
Peeet1 schreef dat Puty 16 jaar is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is het nog een heel jong gastje, niet?
Dat eerste ben ik met je eens, maar het zegt tenslotte meer over hem dan over mij. En nee, ik hoef ook niet meer met hem praten, ben klaar met hem. Dus hoef ook niet meer op NL.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het oneerlijke eraan is alleen dat hij mensen bant maar wel gewoon over ze doorlult zonder dat ze het nog kunnen zien laat staan een weerwoord geven.
Af en toe lopen er nog wat mensen heen en weer om dozen te verslepen. Van de vergadering krijgen we niets mee.
Wat denk je zelf????quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef jacqhassel het volgende:
ohbeetje jong en groot al dan gelukkig hoef ik er niet naast te staan ben nl niet zo lang.Zou geen gezicht zijn.
Maar waarom mogen wij weer niets zien en horen![]()
Ideaal vrouwtje, dat welquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Puty doet me een beetje denken aan Valuev, een Russische bokser
[ afbeelding ]
Is dit een stelletje???? Moet er toch niet aan denken zoiets (hem dus) bij me in bed te hebben..............quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Puty doet me een beetje denken aan Valuev, een Russische bokser
[ afbeelding ]
Yep, man en vrouw.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dit een stelletje???? Moet er toch niet aan denken zoiets (hem dus) bij me in bed te hebben..............
Ja inderdaad beetje jammer ging erg normaal tot de pro slyers binnen kwamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef Disana het volgende:
Nowlivers op de chat zijn woest dat het nog steeds over Sly gaat en roepen om de mod om in te grijpen
Die hebben daar een neus voor en klagen het hardst in koorquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef onlynick het volgende:
[..]
Ja inderdaad beetje jammer ging erg normaal tot de pro slyers binnen kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |