Ik moet wel lachen als ik die Puty zich met z'n grote lijf langs allerlei obstakels heenwurmt om naar Sly en Johan te komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
En nu krijgen we volgens mij helemaal niets meer te horen, want het gezelschap vertrekt naar een andere ruimte.
quote:
Misschien een van deze mannen, en verder had er op de chat zich iemand aangemeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan had het er vanmiddag dat rond 14:00 uur Sly een afspraak heeft bij SV
voor een bespreking met 2 mensen die veel zeggenschap hadden bij DGK.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef beequeen het volgende:
Johan en Alsido zijn weer personeel aan het ronselen via de stream
Alsido plukt iemand van de chat om te helpen met de mail-accounts.
Johan zoekt een timmerman cq allround klusjesman.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:07 schreef beequeen het volgende:
[Er heeft zich 1 persoon aangeboden op chat.
Ene Twiki, die kan binnen een half uur aanwezig zijn.
Twiki gaat proberen de mail-accounts op orde te brengen.
Ik wens hem veel succes.
Als hij niet dat formaat had en een aardig koppie, zette hij zich niet belangeloos voor NL in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen als ik die Puty zich met z'n grote lijf langs allerlei obstakels heenwurmt om naar Sly en Johan te komen.
Volgens mij is het nog een heel jong gastje, niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij niet dat formaat had en een aardig koppie, zette hij zich niet belangeloos voor NL in.
Iemand zei dat hij 16 is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog een heel jong gastje, niet?
Klopt, ik mag niet op NL en ik mag ook niet naar zijn radiootje luisteren. Gelukkig kun je via de schotel ontzettend veel radiostations ontvangen, om over internet nog maar te zwijgen dus zonder leuke radio zit ik echt niet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Bij mijn weten zijn er nog altijd een aantal mensen die een NL ban hebben of zelfs ook een ban op zijn radio. Maar goed, een kinderhand is gauw gevuld en zoals we konden zien zat Sly gisteren ook alweer klaar om applaus in ontvangst te nemen van ons (wat uitbleef).
Afijn, back to the streams. Het gaat over data versturen.
Het oneerlijke eraan is alleen dat hij mensen bant maar wel gewoon over ze doorlult zonder dat ze het nog kunnen zien laat staan een weerwoord geven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, ik mag niet op NL en ik mag ook niet naar zijn radiootje luisteren. Gelukkig kun je via de schotel ontzettend veel radiostations ontvangen, om over internet nog maar te zwijgen dus zonder leuke radio zit ik echt niet!
Peeet1 schreef dat Puty 16 jaar is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is het nog een heel jong gastje, niet?
Dat eerste ben ik met je eens, maar het zegt tenslotte meer over hem dan over mij. En nee, ik hoef ook niet meer met hem praten, ben klaar met hem. Dus hoef ook niet meer op NL.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het oneerlijke eraan is alleen dat hij mensen bant maar wel gewoon over ze doorlult zonder dat ze het nog kunnen zien laat staan een weerwoord geven.
Af en toe lopen er nog wat mensen heen en weer om dozen te verslepen. Van de vergadering krijgen we niets mee.
Wat denk je zelf????quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef jacqhassel het volgende:
ohbeetje jong en groot al dan gelukkig hoef ik er niet naast te staan ben nl niet zo lang.Zou geen gezicht zijn.
Maar waarom mogen wij weer niets zien en horen![]()
Ideaal vrouwtje, dat welquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Puty doet me een beetje denken aan Valuev, een Russische bokser
[ afbeelding ]
Is dit een stelletje???? Moet er toch niet aan denken zoiets (hem dus) bij me in bed te hebben..............quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Puty doet me een beetje denken aan Valuev, een Russische bokser
[ afbeelding ]
Yep, man en vrouw.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dit een stelletje???? Moet er toch niet aan denken zoiets (hem dus) bij me in bed te hebben..............
Ja inderdaad beetje jammer ging erg normaal tot de pro slyers binnen kwamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef Disana het volgende:
Nowlivers op de chat zijn woest dat het nog steeds over Sly gaat en roepen om de mod om in te grijpen
Die hebben daar een neus voor en klagen het hardst in koorquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef onlynick het volgende:
[..]
Ja inderdaad beetje jammer ging erg normaal tot de pro slyers binnen kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |