quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Dát is tenminste een duidelijke post.
Ben in 1x helemaal bij thanks Fluiter.
Zijn we zo onduidelijk dan? Ik had ook al gepost dat Nick hier zat en Puty daar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát is tenminste een duidelijke post.
Ben in 1x helemaal bij thanks Fluiter.
Misschien moet ik dan volgende keer maar even meedoen met Vraag maar Raak met Alsido. Even fijn over Mariell babbelen en vragen of hij zo allround is omdat hij eigenlijk helemaal nergens goed in is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Alsido. Hij klonk zeer misprijzend over de chatters, bepaald niet complimenteus en het leek erop dat hij even fijn kon spuien.
Jacq je kent mij en weet wie ik ben dus nee niet samen met sly daar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef jacqhassel het volgende:
Nick en sly beide daar??????????????? nee dus is puty
Je zou het bijna doen hè. Het viel me van hem tegen maar tegelijkertijd weet ik ook dat dit de kracht van Sly is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan volgende keer maar even meedoen met Vraag maar Raak met Alsido. Even fijn over Mariell babbelen en vragen of hij zo allround is omdat hij eigenlijk helemaal nergens goed in is.
Was een grapje Disana, vond het geinig zoals Fluiter over de koffie schreef.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn we zo onduidelijk dan? Ik had ook al gepost dat Nick hier zat en Puty daar.
Of jij dat niet wist Jacqhassel, je hebt warm kontakt zeg maar met die Nick, en dan zo verbaasd doen hier en op de chat, hou ik niet van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef jacqhassel het volgende:
Nick en sly beide daar??????????????? nee dus is puty
Oww okee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was een grapje Disana, vond het geinig zoals Fluiter over de koffie schreef.
Kreeg meteen ook zin in een lekker bakkie![]()
Jouw berichten zijn altijd duidelijk
Ja ik dacht alleen ze gaan nu om de tafel met johan had gekunt tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:12 schreef onlynick het volgende:
[..]
Jacq je kent mij en weet wie ik ben dus nee niet samen met sly daar..
Jacq zie mijn mailtjes die sly overal heeft geplaatst mijn poging is voorbij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja ik dacht alleen ze gaan nu om de tafel met johan had gekunt toch
Amenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of jij dat niet wist Jacqhassel, je hebt warm kontakt zeg maar met die Nick, en dan zo verbaasd doen hier en op de chat, hou ik niet van.
Nick is nu op de chat omdat hij geen weerwoord van S kan krijgen, erg laf allemaal, en het is zo, de chat wordt verkankerd door dit soort scheinheiligheid, erg jammer.
(sorry mensen kon het ff niet laten mijn komentaar hier neer te zetten)
Sly: Gaat soms een heel eigen leven leiden, had gisteravond weer mijn radiouitzendingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Binnenkort gaan er drie Nowlivers optreden in SV als Mega Mindy: Miranda
(die mij nog een keer tegen wil komen of ik irl ook zo'n 'grote bek heb', Connie (DuhCon)
en Nancy (Ma Baker).
Over twee weken op het open podium
hallo kom net thuis van me werk zet aan en dacht dat ik nicks stem hoorde waar gaat dit over zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of jij dat niet wist Jacqhassel, je hebt warm kontakt zeg maar met die Nick, en dan zo verbaasd doen hier en op de chat, hou ik niet van.
Nick is nu op de chat omdat hij geen weerwoord van S kan krijgen, erg laf allemaal, en het is zo, de chat wordt verkankerd door dit soort scheinheiligheid, erg jammer.
(sorry mensen kon het ff niet laten mijn komentaar hier neer te zetten)
Mooi!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:18 schreef versabommie het volgende:
gezeik over chat maken.. HOP! zo doe je het : http://irc.tweakers.net/SV
en klaar!
Kijk nou, een heuse sjonnie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
Nou als niemand dan een cappie van Sly maakt doe ik het maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
Zouden ze het geluid expres alleen op Alsido hebben gezet? Die dramt alleen maar over de computer.
Ja, dat hoorde ik ook. Ik vind het gewoon gluiperig, sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vergadering begint.
Johan: Zullen we nu effe in het hok gaan zitten.
Sly: Michael (Puty) als je dadelijk klaar bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |