Thanksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
Ik weet niet meer wie het bijhield wat San40 ging eten elke avond, maar even voor de statestieken, San40 eet pan cake`s
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Peter bespreek nu de bans van de chat met Slaaajjjj. Zo te horen baalt hij. Een ban is een ban.
Nou, Peter kan binnenkort telefoon verwachten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Peter bespreek nu de bans van de chat met Slaaajjjj. Zo te horen baalt hij. Een ban is een ban.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Onze bans moeten weer terug worden gezet?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Dat grietje, PearlBitch, is paranoia en zwaar overspannen, wordt er gezegd. Ik geloof dat Sly het zei.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Dat grietje, PearlBitch, is paranoia en zwaar overspannen, wordt er gezegd. Ik geloof dat Sly het zei.
zomg, zitten ze keihard te roddelen on streamquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Tsja dat krijg je als je zo'n man binnenhaalt. Het gaat natuurlijk ook alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, zitten ze keihard te roddelen on stream.
Ja hij zou een vaste verbinding meenemen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan gaat ook een eigen live-stream maken bij dat Slee van de Helling programma. Ik denk niet dat de TROS daarmee akkoord gaat.
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, zitten ze keihard te roddelen on stream.
Dat zijn best dure producties van Ter land, ter zee... Daar gaat Johan niets live van door mogen stralen, lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hij zou een vaste verbinding meenemen.
Dan zou een positieve verrassing zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat had je dan verwacht?Dat ze even Quantum Physics uit gingen leggen?
Dat noem ik mannen gedrag, niet als een pussy dialoog uit de weg gaan maar lekker in je trainingspakkie gaan staan fluisteren.quote:
Dan mogen we meekijken als hij van het terrein geschopt wordtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn best dure producties van Ter land, ter zee... Daar gaat Johan niets live van door mogen stralen, lijkt me.
Ja jij hield dat bij toch, pppfftt ik ga niet je werk overnemen hoor, voortaan wil ik als ik opsta weten wat San40 gaat eten die avond.quote:
San is een baken van stabiliteit in deze onzekere en ongure wereld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja jij hield dat bij toch, pppfftt ik ga niet je werk overnemen hoor, voortaan wil ik als ik opsta weten wat San40 gaat eten die avond.
Hij is wel met me bezigquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat hij blijftquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Disana het volgende:
Gaat Sly nou gewoon niet meer weg of krijgen we bij Jaap toch nog een 'verrassing'.
Als hij dan maar wel bij Jaap gaat zitten. Al dat gesmiespel zonder zender in hoekjes buiten beeld vind ik niks.quote:
Boeit me niet, is hetzelfde als wanneer hij het op zijn forumpje doet. Zou het wel leuker vinden als hij bij Jaap gaat zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij dan maar wel bij Jaap gaat zitten. Al dat gesmiespel zonder zender in hoekjes buiten beeld vind ik niks.
Wie wordt er nu weer lastiggevallen en door wie?quote:
Weet ik niet maar het is onze schuld. Stel idioten dat we d'r zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wordt er nu weer lastiggevallen en door wie?
't Gaat er niet om of het kijkers zou boeien, 't gaat erom dat ie ongehinderd gif kan zitten spuiten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeit me niet, is hetzelfde als wanneer hij het op zijn forumpje doet. Zou het wel leuker vinden als hij bij Jaap gaat zitten.
Anonieme chatters hebben het op Bommie en Pearlbitch voorzien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan hij toch sowieso? Laat hem lekker spelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
't Gaat er niet om of het kijkers zou boeien, 't gaat erom dat ie ongehinderd gif kan zitten spuiten.
Dat laatste zal wel komen door de on-stream uitspraak van Sly.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anonieme chatters hebben het op Bommie en Pearlbitch voorzien.
In dit geval zijn de minder begaafden die niet (willen) weten waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan hij toch sowieso? Laat hem lekker spelenIk heb een zwak voor minderbegaafde mensen
Laf, als je dan zo stoer wilt doen om iemand even *terecht* te wijzen doe het gewoon dan onder je naam, stelletje lafbekken vind ik zoiets.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anonieme chatters hebben het op Bommie en Pearlbitch voorzien.
me me me!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, dan kun je een reactie verwachtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
me me me!
Maar ik vergeleek dan ook bepaalde media-trekjes van Sly met die van Hitler, Laden en Manson
Leg eens een bommetje onder de mensenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, dan kun je een reactie verwachten
Zou je Hitler, Laden en vooral Manson niet zo willen beledigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
me me me!
Maar ik vergeleek dan ook bepaalde media-trekjes van Sly met die van Hitler, Laden en Manson
Nou Bommie, wat een vergelijkingquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
me me me!
Er zijn weer rellen in overvloedquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leg eens een bommetje onder de mensen
Net zo anoniem als wij hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laf, als je dan zo stoer wilt doen om iemand even *terecht* te wijzen doe het gewoon dan onder je naam, stelletje lafbekken vind ik zoiets.
Het stikt er momenteel van de tonnetjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:23 schreef Disana het volgende:
Wat komt er nu weer binnen... een tonnetje van onduidelijk geslacht met een petje.
Haha.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het stikt er momenteel van de tonnetjes.
Jaap, Sly Bram en ik geloof dat de laatste Leo was
eh ja voel me echt een bakenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
San is een baken van stabiliteit in deze onzekere en ongure wereld.
Dat dat 95% van wie me wil vinden mij ook makkelijk kan vinden onder eigen naamquote:
Nee hoor, als ik jou een pm stuur zet ik er ook Toverheks onderquote:
Heb ik het toch goed gehoord. Thnx.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef shomila het volgende:
Jaap Sly en de blonde stekeltjes man hebben het over de pm van Jaap naar Beequeen
Trek het je niet aan hoor BQ, bedenk maar zo, Jaap heeft ze ook niet allemaal op een rijtjequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor dat mijn naam valt. Volgens mij door Jaap. Ik maak iedereen af.
Nou ja zeg.
Ze snappen het echt niet dat er mensen zijn die lol hebben als ze naar slechte 'televisie' kijken, hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
Peter: Ze zitten wél de hele dag op de chat en dan [onverstaanbaar].
Ja misselijke kerels, zo stoer. Jaap laat zich opfokken door LS en Peter en Sly doen er nog een schepje bovenop. Flinke mannen bij elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Trek het je niet aan hoor BQ, bedenk maar zo, Jaap heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
Doe ik ook niet hoor, maar het is echt een stel vuilspuiers daar. Met één in het bijzonder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
Trek het je niet aan hoor BQ, bedenk maar zo, Jaap heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
Het is voor Jaap onmogelijk om van een trap af te vallen. Als Jaap valt op een trap valt hij door de trap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien valt Jaap straks ook wel van de trap ... terwijl Petertje voor hem loopt ...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
Jaap zei dat er een paar raddraaiers op de chat zitten die er alleen maar op uit zijn om hem te kwetsen.
Huil huil snik snik jankert
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is voor Jaap onmogelijk om van een trap af te vallen. Als Jaap valt op een trap valt hij door de trap.
Denk eerder dat hij Peter opeet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien valt Jaap straks ook wel van de trap ... terwijl Petertje voor hem loopt ...
En dat terwijl hij zo zijn best doet om vrienden te maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
Jaap zei dat er een paar raddraaiers op de chat zitten die er alleen maar op uit zijn om hem te kwetsen.
Huil huil snik snik jankert
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, maar het is echt een stel vuilspuiers daar. Met één in het bijzonder.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat een hotshot van DGK is. Bij Talpa werken sowieso nauwelijks mensen ouder dan 40.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef Disana het volgende:
Sly zit met de 'hotshot' aan tafel te murmelen.
Ik denk het ook niet maar een betere benaming hebben we niet. Geen ideee wie die man is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat een hotshot van DGK is. Bij Talpa werken sowieso nauwelijks mensen ouder dan 40.
Ik o.a.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zou ook een kantinebeheerder van PSV zijn, zeggen ze op de chat als ik vraag wie die man met het witte haar is. Een ander zegt dat dat Leo is. Nee toch, Cc?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand even naar SV bellen en zeggen dat het misschien handig is nieuwe mensen te introduceren? Ze zijn een live stream
Nee, Leo stond tegenover hem aan de bar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zou ook een kantinebeheerder van PSV zijn, zeggen ze op de chat als ik vraag wie die man met het witte haar is. Een ander zegt dat dat Leo is. Nee toch, Cc?
Dus voor alle duidelijkheid: Leo is NIET de man met het witte haar ook al verzekert de chat me dat, en we weten DUS NOG STEEDS NIET wie de man met het witte haar is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Leo stond tegenover hem aan de bar.
Nee, Leo is die gezellige Indo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
Er zou ook een kantinebeheerder van PSV zijn, zeggen ze op de chat als ik vraag wie die man met het witte haar is. Een ander zegt dat dat Leo is. Nee toch, Cc?
* Pearlbitch is heel zielig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Krijg bijna medelijden met je, bijna !
De familie van kemenade is aanwezig?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |