Trek het je niet aan hoor BQ, bedenk maar zo, Jaap heeft ze ook niet allemaal op een rijtjequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor dat mijn naam valt. Volgens mij door Jaap. Ik maak iedereen af.
Nou ja zeg.
Ze snappen het echt niet dat er mensen zijn die lol hebben als ze naar slechte 'televisie' kijken, hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
Peter: Ze zitten wél de hele dag op de chat en dan [onverstaanbaar].
Ja misselijke kerels, zo stoer. Jaap laat zich opfokken door LS en Peter en Sly doen er nog een schepje bovenop. Flinke mannen bij elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Trek het je niet aan hoor BQ, bedenk maar zo, Jaap heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
Doe ik ook niet hoor, maar het is echt een stel vuilspuiers daar. Met één in het bijzonder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
Trek het je niet aan hoor BQ, bedenk maar zo, Jaap heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
Het is voor Jaap onmogelijk om van een trap af te vallen. Als Jaap valt op een trap valt hij door de trap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien valt Jaap straks ook wel van de trap ... terwijl Petertje voor hem loopt ...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
Jaap zei dat er een paar raddraaiers op de chat zitten die er alleen maar op uit zijn om hem te kwetsen.
Huil huil snik snik jankert
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is voor Jaap onmogelijk om van een trap af te vallen. Als Jaap valt op een trap valt hij door de trap.
Denk eerder dat hij Peter opeet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien valt Jaap straks ook wel van de trap ... terwijl Petertje voor hem loopt ...
En dat terwijl hij zo zijn best doet om vrienden te maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
Jaap zei dat er een paar raddraaiers op de chat zitten die er alleen maar op uit zijn om hem te kwetsen.
Huil huil snik snik jankert
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, maar het is echt een stel vuilspuiers daar. Met één in het bijzonder.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat een hotshot van DGK is. Bij Talpa werken sowieso nauwelijks mensen ouder dan 40.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef Disana het volgende:
Sly zit met de 'hotshot' aan tafel te murmelen.
Ik denk het ook niet maar een betere benaming hebben we niet. Geen ideee wie die man is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat een hotshot van DGK is. Bij Talpa werken sowieso nauwelijks mensen ouder dan 40.
Ik o.a.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wordt er nu weer lastiggevallen en door wie?
Er zou ook een kantinebeheerder van PSV zijn, zeggen ze op de chat als ik vraag wie die man met het witte haar is. Een ander zegt dat dat Leo is. Nee toch, Cc?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand even naar SV bellen en zeggen dat het misschien handig is nieuwe mensen te introduceren? Ze zijn een live stream
Nee, Leo stond tegenover hem aan de bar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zou ook een kantinebeheerder van PSV zijn, zeggen ze op de chat als ik vraag wie die man met het witte haar is. Een ander zegt dat dat Leo is. Nee toch, Cc?
Dus voor alle duidelijkheid: Leo is NIET de man met het witte haar ook al verzekert de chat me dat, en we weten DUS NOG STEEDS NIET wie de man met het witte haar is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Leo stond tegenover hem aan de bar.
Nee, Leo is die gezellige Indo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
Er zou ook een kantinebeheerder van PSV zijn, zeggen ze op de chat als ik vraag wie die man met het witte haar is. Een ander zegt dat dat Leo is. Nee toch, Cc?
* Pearlbitch is heel zielig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Krijg bijna medelijden met je, bijna !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |